• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    [Mitchell is naar bed, zijn moeder kwam eraan. D: Kutwijf.]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Je ziet maar, dan zie ik ook wel wat we gaan doen, en ik." zeg ik erop.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Dan krijg ik opeens een helder moment en gebaar naar Damon dat hij even moet wachten. Ik loop naar Luca's kamer en klop op de deur.
    "Kan je heel even komen?" Vraag ik zacht.

    [Verveleeeend. D;]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 23:03 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Wat we gaan doen?' grinnik ik. 'Ik dacht ik mezelf moest gaan vermaken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hehe, ze zijn in Cassies kamer :Y) ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    Luca Jones
    "Ja, dan zie ik wel wat ik ermee doe, bedoel ik." zeg ik verveeld.


    Your make-up is terrible

    [Oh, gay. :'D Ah well, Luca hoort het vast wel met zijn vampierengehoor! :Y)]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Best,' zucht ik en ik glij van zijn schoot af waarna ik naar de kast loop en opzoek ga naar iets om te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Volgens mij hoor ik Chèlle." zeg ik en ik sta ook op om mijn hoofd uit de deur te steken. "Ik ben hier hoor." zeg ik tegen haar. Ik zie dat ze voor mijn deur staat.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik draai me om en zie Luca staan.
    "Oh, hey. Hi! Eh," Verward schud ik even mijn hoofd.
    "Ik vroeg dus of je even een momentje hebt." Vraag ik zo smooth mogelijk na mijn blunder.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Natuurlijk, waarvoor?" vraag ik en ik glimlach. Mijn vermaak bied zich uiteindelijk altijd aan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Geloof het of niet, maar ik had een helder moment." Zeg ik met een serieus gezicht en knik langzaam.
    "Misschien zelfs een geniale ingeving. De meeste genieën zijn gekken, you know that." Ik heb weer geen idee wat ik lul.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Dan ben jij vast het grootste genie." lach ik. "Maar vertel op, je maakt me nieuwsgierig." Ik leun tegen de deurpost aan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat ben ik ook, dat wist je alleen nog niet. Daar kom je nu achter." Ik trek hem de gang op.
    "Ik wou sowieso zeggen, sorry voor die kus. En ik moet toegeven, dat ik een tikkeltje jaloers ben om jou en Cassie de hele tijd zo cozy te zien. Ik ben tot de realisatie gekomen dat Kate geen goede vriendin is," Even aarzel ik. Kom op Chèlle, wie A zegt moet ook B zeggen.
    "Ik ben blij dat we gisteren gepraat hebben over onze gevoelens. En het klinkt raar omdat we dat eigenlijk nooit echt gedaan hebben." Ik slik even, zeg het nou gewoon.
    "En ik weet dat ik verteld heb dat ik nog steeds wat voor je voel, maar gisteren kwam ik tot het besef dat ik echt head over heels ben, en het is echt niet normaal meer. Maar ik wou gewoon dat je dat weet. Ik hoop echt niet dat het iets veranderd, tenzij het in mijn voordeel is natuurlijk." Ratel ik nerveus. Eigenlijk, ratelde ik mijn hele verhaal buiten de korte pauzes om. Dan bijt ik op mijn lip en kijk hem afwachtend aan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik knik als ze verteld, het eerste had ik al verwacht. Als ze verdergaat, besef ik wat ze wilt zeggen en ik probeer mijn gezichtsuitdrukking neutraal te houden. "En ik weet dat ik verteld heb dat ik nog steeds wat voor je voel, maar gisteren kwam ik tot het besef dat ik echt head over heels ben, en het is echt niet normaal meer. Maar ik wou gewoon dat je dat weet. Ik hoop echt niet dat het iets veranderd, tenzij het in mijn voordeel is natuurlijk." Ze bijt op haar lip en kijkt me aan, mijn gezicht vertrekt pijnlijk. "Ik vond het wel prima zoals het ging." mompel ik. Ik had dit nou weer niet verwacht, niet zo extreem. "Je kan beter even nadenken voordat je zulke dingen gaat verklaren Chèlle, misschien vind je morgen weer iets anders." Besluit ik.


    Your make-up is terrible