• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Waarom?" vraag ik verbaasd.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Gewoon eventjes bijpraten met Luca. We gaan morgen in Amsterdam shoppen." Vertel ik enthousiast en denk terug aan mijn zwarte jurkje dat het moest ontgelden voor mijn woede. Dat ik een nieuwe wilde en nog steeds wil en dat Luca een jurkje voor me wilde kopen, alleen om hem van me af te scheuren.
    "Het word vast leuk."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Je wilde je toch niet vervelen?' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    "Okay." zei ik glimlachend en nam de laatste slok van mijn cola. "Dat duurde wel lang zeg. Ik verveelde me hier best erg."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Ik hoef me ook niet te vervelend met jou in de buurt." antwoord ik. "Maar als jij denkt van wel..."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Poor, poor you." Ik trek een plagend gezicht.
    "Je overleeft het wel. En besides, zo lang duurde het niet hoor." Ik steek mijn tong naar hem uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Hmmm, eigenlijk wel." zei ik toen ik naar de klok keek, "Dus nu mag je dat gaan goed maken hoor. Je gast gewoon hier alleen laten is onbeleefd."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Sorry,' zeg ik en ik loop naar Luca toe om een kusje op zijn wang te drukken. 'Ik ben nogal humeurig vandaag,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik merk het." mompel ik. "Wat is er gebeurd dan." vraag ik me hard op af.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee,' zeg ik eerlijk. 'Misschien te kort geslapen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Wil je dan verder slapen?" vraag ik twijfelend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Dat hoeft niet,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Sure! Wat moet ik doen?" Antwoord ik speels. Hij weet dat als ik het niet wil hebben dat ik het niet doe.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake

    "Uuuh, ik ben de gast en jij hebt mij alleen gelaten. Dus mag jij iets bedenken en niet ik." zei ik grinnikend, "Ik heb al die tijd al lopen nadenken, dus nu is het jou beurt."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Oké, je zegt het maar." Ik druk een kusje op haar wang en sleep haar mee naar de bank.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible