• Wat is het laatste sms'je/whatsapp/pingbericht dat jij hebt ontvangen?

    Nee maar ik ga je wel stalken vanaaf als ik me verveel hoor ;o

    En dat was Whatsapp n.n


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Is goed tot morgen dan (: xx


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Beste klant, Op 24 april heeft simpel een korte storing gehad. Dit vinden we vervelend en daarom kun je op 1 mei 100 minuten gratis bellen in Nederland


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Pff, jij bent al een week niet op school en vandaag is het festival en het is echt fucking booring zonder jou! I miss youu jij gekkerd! ;3

    okeéé, dat was het laatste smsje van een vriend ;D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Smsje; We gaan al vroeg weg denk ik, maar ik kan het wel eens vragen xx
    whatsapp; Haha, nee dat hoeft niet hoor!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Haaii 8D. Ff onbelangrijk nieuws;; net ogen laten testen en eindstand: ik hoef geen bril x'D (niet erg, niet jammer' hihii xx miniimouse
    ^dat dus.


    There's power in the words you whisper.

    Smsje: 1 van MTV MOBILE :')
    Whatsapp: Kom eraan!


    -

    Hey lief, hoe laat zou je komen?? Half 8 ish?? Xxxxx


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Veel plezier!

    Kreeg ik woensdag nacht toen ik weg ging naar Frankrijk (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oké x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    'Je hebt niet voldoende Prepaid tegoed. Waardeer eerst op. Ga naar blyk.nl/opwaarderen.'
    En dat 2x per minuut! O_O Fml.
    & daarvoor: 'Gefeliciteerd schatje <3' Omdat CURLYMONSTER en ik vandaag een maand getrouwd zijn. *wbw*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Morrie Sjaak!
    Ga je morgen nog naar school?
    xx Wortel


    | Reality is for people that lack imagination |

    'Oeh das echt stoer, maar kan niet meer smsen gehehe oogdruppels :)'

    We moesten met handvaardigheid een vogel maken en ik doe even lekker eigenwijs en transformeer die hele vogel tot een spotgaai XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    Smsje:
    Aan de andere kant sukkel! <3

    Van een vriend, ik wachtte op hem bij de bus en was aan 't dromen, dus zag ik m niet. :'D

    En whatsapp nu:

    We kunnen na v'berg ook nog even naar mij gaan, ouders zijn toch niet thuis?


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Waarom heeft iedereen ineens al vakantie? XD xx


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Guess who's my new friend on facebook! Hahaha nu kan ik alles zien hahahaha. Neeeuh wij stuurde die Fransen weg! Haha viva Hollandia style! Haha lui kind ben je ook he.. Wat moet ik toch met jou? Oooh ik weet t al :-> if you know what I mean. Smurfensex!! Liefduhhh X

    Van een vriendin die momenteel in Frankrijk zit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."