• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Wat ben je toch weer een heer,' glimlach ik terwijl ik naar binnenstap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Altijd toch." grinnik ik. Ik trek de deur achter me dicht en loop mee naar binnen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Soms,' grinnik ik.
    Ik loop naar mijn kledingkast waar Luca's shirt en mijn ondergoed uittrek en schone kleren aan doe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik bekijk haar vanaf een afstandje. Als ze haar kleding aanheeft, loop ik erheen en buk ik om mijn shirt op te rapen. "Prima pyjama toch?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Perfecte pyjama,' zeg ik grijnzend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlach en trek het shirt zelf aan, aangezien ik zelf nog in mijn boxer rondwandel en geen schone kleding meer in mijn kast heb. Dit was echt de laatste.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik wil net terug glimlachend als ik een golf van misselijkheid op voel komen. 'Moet even naar de wc,' zeg ik zo normaal mogelijk. Ik loop snel naar de badkamer en sluit de deur achter me. Net als ik neerzak voel ik mijn maag samen trekken maar doordat ik nauwelijks iets gegeten heb komt er niks uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik frons even en kijk haar na. Uit de badkamer hoor ik een geluid dat ik niet thuis kan brengen en leun afwachtend tegen de muur aan. Ik vergeet af en toe nog wel dat mensen naar de wc moeten.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik wacht even tot mijn maag gekalmeerd is en kom dan overeind. Ik ben nog duizeliger dan eerst en loop iets wat wankel de badkamer weer uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Het duurt te lang voor mijn gevoel en ik wil net iets zeggen als ze redelijk wankel de badkamer uitkomt. "Cassie, gaat het wel." Ik schiet direct naar haar toe en pak haar hand vast.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Gewoon wat misselijk,' zeg ik met een zwakke glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Een bezorgde frons staat op mijn hoofd. "Waardoor? Heb je dat vaker?" ondervraag ik haar.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Iedereen voelt zich weleens niet lekker,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Nog wat trillerig loop ik met de handdoek om mijn lijf heen geslagen naar mijn kast om me aan te kleden. Ik trek een zwart normaal set lingerie aan, een donkerrood kanten shirt met lange mouwen en daar overheen doe ik een zwart strak jurkje die ik aan de voorkant dicht moet risten en halverwege mijn borsten eindigt, waardoor je door het kanten shirt een stukje van mijn BH ziet. Dan stap ik nog in zwarte enkellaarsjes, wedges van zo'n dertien centimeter.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ja, ja dat is waar." knik ik en ik zucht. "Ik maak me gewoon snel zorgen. Ik kan niet meer ziek worden." zeg ik met een vage glimlach.


    Your make-up is terrible