• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XChobitsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 15:55 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Password schreef:
    Katelynn Carly Dalton || Vuur.

    Niemand reageerde op mijn vraag of beter gezegd noodkreet. Iet wat vermoeid was ik op een bankje gaan zitten. Wat moet ik nu? Ik zucht en verberg even mijn hoofd in mijn handen. Mijn haren vallen naast mijn hoofd. Wanneer ik opkijk zie ik een meisje staan.
    "Hey!" Roep ik naar haar. "Weet jij waarom we hier zijn?" Ik heb mijn stem al behoorlijk kunnen hervatten, maar als je goed luistert hoor je 'm nog beven. Ik draai even aan de ring aan mijn vinger en kijk naar het meisje. Laat zij alsjeblieft iets weten! Anders.. ben ik ik echt ten einde raad.


    Dawn Mary Claire:

    Plotseling hoorde ik iemand 'hey'roepen en ik draai mij weer om. En ik zie nu een meisje op de bank zitten. 'Weet jij waarom we hier zijn?' vroeg het meisje. 'Om onze gave's te trainen en de wereld de redden' zei ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Chayenne

    Ik hoor iemand wat roepen, en ik leg mijn Ipad neer. Ik loop naar beneden en luister. 'Omdat we gave's hebben.' mompel ik, en loop om de hoek heen zodat ze me ook zien.


    El Diablo.

    Katelynn Carly Dalton || Vuur.

    "Om onze gave's te trainen en de wereld te redden," Zegt een meisje zachtjes. Mijn ogen worden groot en mijn mond zakt open. Het duurt een paar minuten voordat ik door heb wat ze gezegd heeft.
    "Wat?!" Roep ik uit. "Wat is er aan de hand en wat bedoel je met gave's?" Ik krijg het gevoel dan mijn hersens vastlopen. Die ene zin, mét zoveel informatie!
    Ik haal mijn hand door m'n haar en trek mijn gezicht weer normaal. Ik ben niet anders dan de rest en ik ben normaal.. of toch niet?
    "Omdat we gave's hebben," Zegt en ander meisje die ook op een bankje zit.
    "Gave's?!" Herhaal ik.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:55 ]

    Chayenne

    Ik grinnik kort, wisten ze het dan niet? 'Zoiets als dit' grijns ik, en knip met mijn vinger. Er verschijnt een klein vuurtje op mijn hand, die laat ik al snel weer verdwijnen. 'Ik denk dat jullie ook zoiets kunnen'


    El Diablo.

    [O_o .. Wow.. Ik heel veel gemist zeker..
    2de kitten geboren kleur rood]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dawn Mary Claire:

    Ik laat mijn koffer nu wat het is en loop naar het meisje die zit. Ik ga ook op het bankje zitten en houdt mijn beertje nog steeds vast. "Wat?!" roept het meisje en daarna vervolgde ze met: "Wat is er aan de hand en wat bedoel je met gave's?" En toen was er een meisje bij komen zitten en liet ze iets behoorlijks zien. Vuur uit haar hand. Ik zei niets en keek voor mij uit. Ik zou nooit mijn gave gebruiken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Melody Eleanor Blake

    Opeens kwam er een meisje om de hoek vandaan en knipte met haar vinger er kam een vuurtje uit en mijn ogen werden groot. Ik had zelf iets met water. Ik zag een vaas staan en haalde het water eruit. 'En zoals dit' vervolgde ik op het vuurmeisje en draaide het water een beetje rond.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    TheRumIsGone schreef:
    [O_o .. Wow.. Ik heel veel gemist zeker..
    2de kitten geboren kleur rood]


    (Niet, veel. We zijn aan het beginnen. Je kan gewoon instromen hoor. :)
    Aah, wat schattig. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Dawn Mary Claire:

    Ik keek nu naar het meisje, die zei: 'En zoals dit' en laat wat zei kon zien. Ik schrok toen het water was en ik haalde nu wat sneller adem, alles duizelde en ik stond op en versnelde naar buiten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Chayenne

    Ik kijk even naar het watermeisje, en daarna naar het water. 'Zoals dat' grinnik ik. Ik laat op allebei mijn handen een vuurtje verschijnen, en hou het bij elkaar. Het word een groter vuurtje, maar dat laat ik ook weer verdwijnen.;


    El Diablo.

    Melody Eleanor Blake

    Ik keek even naar het vuurmeisje en stopte daarna het water weer terug in de vaas. Ik glimlachte naar het vuurmeisje en stelde me voor: 'Ik ben Melody' zei ik voorzichtig en staarde naar mijn gympies.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Chayenne

    'Ik ben Melody' stelde het watermeisje zich voor, ik glimlach. 'Ik ben Chayenne, noem me maar Chay' zeg ik. Ik draai even met de hak van mijn pump een rondje. Ik draag bijna altijd heels of pumps, ik ben van mezelf maar 1,68..


    El Diablo.

    Dawn Mary Claire:

    Ik stond nu buiten en ik haalde de verse lucht in. De beelden van mijn vader, was zo helder op dat moment toen het meisje haar gave liet zien, van water. Ik keek naar mijn beertje, die een beetje vies was. En een traan viel op zijn voorhoofdje. 'Ik mis je' mompelde ik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Amy
    De hele ochtend wren mijn ouders druk in de weer met spullen pakken. De hele tijd bleven ze mar zeggen: 'vanaf vandaag zul je veilig zijn'. Ik had wel mijn vemoedens dat dit om mijn gave ging. Dit wist ik al een tijdje, maar ik ha er nog nooit echt aandacht aan besteed. Na uren dingen regelen waren ze eindelijk klaar. 'succes meisje' zeiden ze toen ik de auto in stapte. De reis duurde voor mijn gevoel dagen, terwijl het werkelijk maar een paar uur was. Ik stapte uit en mijn chauffeur gaf me mijn koffers en reed zonder wat te zeggen weg. Daar zat ik dan, op een plek waar ik niemand kende. Ik liep maar naar de twee huizen die ik in de verte zag staan, daar zou ik vast wel verblijven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Maybole Jody Sage.

    "Doe je best en maak vooral plezier" Is het laatste wat ik van Elliot hoor, nadat ik door mijn ouders word weg gereden. Toen ik vanochtend wakker werd gemaakt door mijn ouders, heb ik me aangekleed en heb ik ontbeten. Een half uur later kwam mijn broer, Elliot thuis van zijn werk. Hij heeft vrij genomen om afscheid te kunnen nemen van mij. Elliot en ik hebben een speciale band met elkaar. Een band die niet veel andere mensen met hun broer of zus hebben. We zijn een soort van ying en yang. Net voor mijn vertrek heeft hij mee een ring gegeven. De kleuren staan voor Ying en Yang. Voor Elliot en Maybole. De vleugels staan symbool voor; Blijf niet zitten dromen, maar laat je vleugels gaan en leef je dromen na. Een mooi gebaar van iemand die ik zeker niet wil verliezen.
    Nu ben ik dus al een tijdje onderweg. Met mijn oortjes in mijn oor staar ik naar buiten en kijk naar de bomen die steeds van vorm veranderen, omdat we snel langs alle bomen rijden. "Mam, zijn we er bijna?" Vraag ik ongeduldig, maar zenuwachtig aan mijn moeder. Godzijdank dat ik al weet waar ik heen ga en waarom ik er heen ga. Ik heb namelijk al een tijdje geleden gemerkt of ontdekt dat ik kan vuur sturen, wat natuurlijk best abnormaal is.
    "Ja, we zijn er bijna. Kijk zelf maar" Antwoord ze met een iet wat bibberende stem. "Ma-ham, ik kijk de hele tijd al na-" Zeg ik zuchtend, maar stop met praten als de bomen verdwijnen en ik een groot veld zie met twee huizen. Hier gaat het dan gebeuren.

    Nadat ik mijn ouders gedag heb gezegd en mijn ouders in de auto nog bleven zwaaien tot ze uit het zicht waren, loop ik het terrein op en kijk even rond. Een aantal mensen zijn te zien, dus ik heb een vermoeden dat er nog mensen niet zijn aangekomen en er al mensen binnen zijn, want dat kan natuurlijk ook an.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'