• Ik ben namelijk t*ringhard Famous van Big Time Rush hier aan het zingen omdat ik me zo verveel :Y)
    Hihi.
    En ik vond het daarom nodig om een topic te openen en ik zal 'm ook wel eventjes nuttig maken ^^

    Wanneer heb jij de buurt voor een gehoorbeschadiging gezorgd? (of hoe je deze zin ook zou moeten formuleren ;])


    Deep inside, I've never felt alive

    Gisteravond waren er nog 2 vriendinnen en we waren K3 aan het luisteren. We verveelden ons heel erg, haha. En toen zijn we op dat Alle Kleuren gaan dansen en zingen :'D En we waren best wel hard aan het zingen (en de muziek stond ook wel hard). Dat vonden ze vast niet fijn, haha. Ik loop al de hele dag met dat liedje in mijn hoofd.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik net mijn eigen oren met dit liedje :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik mijn raam open doe en kei hard muziek op zet, omdat ik vind dat ze ook eens goede muziek moeten horen. Wat dan vaak metal, rock, dubstep, dance of hip-hop zal zijn :Y)

    Je schijnt het ong. 25m verderop in de speeltuin soms te kunnen horen, als ik mn zusje moet geloven :Y)

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 19:05 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nu, met mijn valse gezang. Maar volgens mij is mijn buurt allang doof want of mijn muziek staat hard aan of ik zing vals mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall