• Ja, vroeger kon je altijd labello -lipbalsem in een stiftje zegmaar- met een smaakje in de winkel kopen. Bijvoorbeeld aardbei of groene appel. Maar ik zie die dingen nooit meer ergens, behalve de originele, maar die vind ik zo vies op je lippen ;o

    Kun je die sowieso nog wel ergens kopen? En wie ergert zich hier nog meer aan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee . Labello kan je niet met een smaakje kopen. Maar je hebt wel lippenbalsem in potjes met een smaakje.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Soms hangen ze er wel en soms niet ;x
    Ik heb nu ook die Classic en ook Dragon fruit en nog een andere met kers ;x
    je moet eens kijken bij de apotheker?


    All was well.

    Chased schreef:
    Nee . Labello kan je niet met een smaakje kopen. Maar je hebt wel lippenbalsem in potjes met een smaakje.

    die heb ik een, met kersensmaak :9~
    =3

    k heb met aardbei.

    maar die komt wel uit Hongarije


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik koop die van mij in het Kruitvat, daar vind je ze met een smaakje;)


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Labello met een smaakje? Da's nieuw voor mij (:
    Ik heb Velvet Rose van Labello .


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Is dat niet zo in zo'n tube, dat je zo eruit moet knijpen en dan op je lippen smeren? Als het ja is dan hebben we dat super veel bij ons in de stad, ik weet niet of jullie die winkel bij jullie hebben maar in de Carrefour vind je het wel =D


    FireFlies Above My Head

    Ik baal daar ook al van overal waar ik kijk hebben ze ook alleen maar de Classic of die Velvet Rose :/
    In Duitsland haal ik altijd de Star Fruit & Passion Fruit dat zijn de enige twee die ze daar waar ik heen ga nog hebben qua smaakjes :/


    dream, dare, fly!

    THxCandy schreef:
    Ik koop die van mij in het Kruitvat, daar vind je ze met een smaakje;)

    ja die heb ik nu ook. maar dat is niet zo'n echte van labello ;o die ik nu heb smaakt naar niets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij bij de drogist kan je ze nog wel kopem hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    kun je dat aflikken met smaakje? :8


    You can run but not hide

    Eye schreef:
    kun je dat aflikken met smaakje? :8

    -ligt plat-
    Ik denk van niet xD
    Dat moet echt vies zijn


    VIP - Very Important Penguin

    Chased schreef:
    Nee . Labello kan je niet met een smaakje kopen. Maar je hebt wel lippenbalsem in potjes met een smaakje.

    Dan vind ik het toch merkwaardig dat ik er laatst nog eentje gekocht heb. ;D
    Maar ik weet niet waar ik hem gekocht heb meer, sorry. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    haha, dat vraag ik me dus ook af . :'D