• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Catelinn

    Ik schoot in de lach door Dante. Niet veel later hoorde ik een klein gilletje, wat me nog harder liet lachen. ''D-die zijn goed be-zig.'' grinnikte ik, en keek toen weer naar Dante. ''Hoe gaat het met je?'' vroeg ik, iets serieuzer.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 13:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Reyes
    Als ik de gil hoor moet ik nog harder lachen tot de tranen in mijn ogen staan. Ik wenk Catelinn, sluip naar Omars kamer en roffel dan ineens keihard met mijn vuisten tegen de deur "LEKKER BEZUGGG" roep ik.
    Omar Reyes
    Als ik ook ben klaar gekomen laat ik me naast Demi neervallen. Niet in staat iets te zeggen. Net als ik wel wat wil zeggen hoor ik iemand keihard drummen op de deur "lekker bezig" roept mijn broertjes stem. "Wel ver-" ik voel me gelijk weer 17. Ik stuif het bed uit schiet een boxer aan en ren de kamer deur uit waar ik Dante een aantal meter verderop lachend met Catelinn zie staan. "Jij kleine etter, waarom lig je niet in bed" sis ik en ik loop boos op ze af. i


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annebeth December Claire

    Ik sloeg razendsnel een laken om me heen en knoopte het vast, waarna ik een mes trok en Dante begon te achtervolgen, hier kreeg hij spijt van van...
    'Irritant joch!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn

    Ik klapte dubbel van het lachen, maar sprong weer op toen Demi met een mes aan kwam zetten. ''Dante, time to go.'' grinnikte ik, doelend op de twee boze mensen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    Ik liep maar terug naar zijn kamer en stopte het mes weer weg, erg grappig, niet! ik trok mijn kleren weer aan en liep terug, ik gooide mijn slof naar zijn hoofd.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dante Emilio Reyes
    Ik buk voor de slof maar voel net zo snel Omar zijn hand in mijn nek. Maar ophouden met lachen kan ik niet. Omar begint in het spaans tegen me te vloeken en te tieren, maar ik luister niet en grijns alleen tot Omar me terug duwt in bed. "Je koorts mag wel gezakt zijn maar dat betekent niet dat je uit bed mag. Blijf" snauwt Omar "waf" grijns ik. Ik krijg een tik tegen mijn achterhoofd en Omar loopt weg. Ik wacht tot de duer dicht is. "Oh Omar!" Kreun ik, de stem van Demi nabootsend. Ik hoor zijn vuist tegen de deur. "Ik waarschuw je!". Brult hij.

    Omar Reyes
    Ik werp een boze blik naar de deur. "Sorry voor mijn broertje, hij kan soms nogal kinderachtig zijn.." Zeg ik met een zucht. -k duw Demi zachtjes terug naar mijn kamer "waar waren we gebleven?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik was nogsteeds niet opgehouden met lachen, en het werd alleen maar erger toen Dante Demi nadeed. Ik kreeg kramp in mijn buik van het lachen, en ging even zitten. ''Mijn.. God.'' grinnikte ik, en kalmeerde een beetje. Ik haalde zwakjes mijn schouders op. ''Die twee mogen elkaar wel.'' mompelde ik, en grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Ik was van plan om wat te slapen, het is lang geleden,' zei ik grijnzend, ik liep heupwiegend en langzaam naar mijn kamer, benieuwd wat hij zou doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Demi loopt heupwiegend weg, voorbij mijn kamer, naar de hare. "He, je loopt te ver" roep ik met een kleine grijns, ik sla mijn armen over elkaar, leun tegen de deurpost van mijn deur en laat mijn wenkbrouwen even wiebelen

    Dante Emilio Reyes
    "Ik denk wel een beetje meer dan mogen" grinnik ik. Ik kruip terug in bed en toch wel opgelucht als ik lig. "Het is soms zo leuk om mijn broer te treiteren" zucht ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn

    Ik zuchtte en knikte even. Mijn zusje en ik dolden ook vaak met elkaar, ik wist hoe het was.. Ik miste haar, nog steeds. Bij haar had ik het gevoel dat ik mezelf kon zijn; gelukkig heb ik Dante..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Oh, ik was me er niet van bewust dat ik verhuisd was... Waar moest ik ook alweer zijn?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Deze deur" ik wijs met mijn duim naar de deur naast me. Ik grinnik even. "Heb ook nooit beweerd dat je verhuisd bent. "


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik ging heel dicht tegen hem aan staan. 'Wat gaan we daar dan doen?' vroeg ik uitdagend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik grijns even. "Je wou toch slapen?" Vraag ik fluisterend op dezelfde uitdagende toon.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Oh, dat gingen we doen!' Ik sloot de deur en deed ze op slot, waarna ik me weer uitkleedde, zonder Omar aan te kijken, en onder de dekens kroop. Spelletjes tijd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...