• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    Ik volg Demi met mijn ogen. Wat heeft ze toch een heerlijk kontje...oke haar hele lichaam is geweldig. Ik rek me uit en kruip ook onder de dekens. Nooit dat ze echt wou gaan slapen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik sloot mijn ogen draaide me om, zodat hij naar mijn gezicht keek. Ik hield mijn handen vlakbij een gevoelig plekje en raakte 'per ongeluk' zijn onderbuik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Zodra ze mijn onderbuik aanraakt heb ik meteen door welk spelletje ze probeert te spelen. Ik ga er niet op in en druk mijn lippen tegen haar voorhoofd. "Slaap lekker claire" grijns ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Het is Annie voor jou, slaapwel Reyes!' mompelde ik, bijna tegen zijn lippen. Ik sloeg mijn armen om hem heen en ging dichter tegen hem aan liggen, ik prutste een beetje met zijn haar.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik glimlach. Ik zou wel lekker kunnen slapen vannacht, met eidnelijk weer een keer een mooie dame in mijn bed. Ik strijk met mijn vingertoppen langs haar gezicht, langs haar lippen. "Sweet dreams" mompel ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'I like you,' mompelde ik. Ik liet mijn vingers over zijn heup dwarrelen en trok hem nog wat dichter, zodat hij helemaal tegen me aan geplet was.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik wil niet te hard van stapel lopen om verwarring te voorkomen maar ik wil mezelf ook nog niet geven en ik wil haar ook niet kwetsen. "I like u2" mompel ik zachtjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    I like you? Dat is bang zijn voor love, maar toch iets willen zeggen, je bent echt suf, Annie!
    Ik ging gewoon door met hem lichtjes te kietelen, dicht bij gevoelige zones, hij hield zich kalm...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kijk Demi aan, recht in haar ogen maar zwijg. Ik reageer ook niet op haar gekietel. Tot ik een hand van haar in de mijne neem en onze vingers met elkaar lAat verstrengelen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik glimlachte, omdat ik geen zin had om de stilte te verbreken, drukte ik een licht kusje op zijn lippen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kus zacht terug. Ik weet nog niet wat dit is, wat het moet voorstellen en waartoe het zal leiden. Maar voor nu voelt het goed.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ik ben vanaf morgen tot zaterdag in London, dus er is wss geen wifi in het hotel...]
    Annabeth December Claire

    'Waar heb ik dit aan verdiend?' vroeg ik hem voorzichtig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Wat?" Vraag ik zacht. Ik streel wat hAar achter haar oor.

    [Ooh balen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Waarom ben je zo lief? Ik dacht eerste dat je gewoon even iemand nodig had, maar je behandeld me zo... respectvol, te respectvol om te gebruiken zonder reden...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Waarom zou ik je disrestectvol behandelen Demi?" Vraag ik zacht. "Ik behandel mensen zoals ik zelf behandelt wil worden" antwoord ik. "Daarnaast zijn Dante opgegroeit met dat we vrouwen met respect moeten behandelen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]