• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [ Ehh is goed, waar zijn hun? ';d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Abbigail

    Ik haal mijn schouders op en lach. "Goed dan" zeg ik dan maar. Ik kijk even beschaamd naar beneden. "Ik moet misschien maar eens, uhm, mijn kamer zoeken" mompel ik. Ik kijk naar boven en voel hoe mijn wangen gloeien. Mijn grijsblauwe ogen zoeken naar zijn blik.

    Jake

    "Ik vond het ook saai" geef ik toe, "Maar toen begon ik er spelletjes mee te spelen" grinnik ik, "Als niemand keek, dan vloog ik zeg maar, of deed ik dingen zoals, een grote windvlaag laten komen op een mooie zonnige dag, zodat alle dingen wegvlogen, ik heb me doodgelachen !".

    [Buiten a. Ze stonden net al naar zijn vuurbewegingen te kijken a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Ik ber er weer. XD lol )


    One Who Travels A Higher Path.

    [ Oohh okeej xD ]

    Matthew James Morisson

    Ik oefende mijn bewegingen zo erg dat ik niet door had dat er andere bij waren gekomen. Toen ik eenmaal klaar was draaide ik me even om, 'Ohh hey,' zei ik toen alsof het dood normaal was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Colin Stanley Lesters.

    Ze haalt haar schouders even op en lacht. "Goed dan" Zegt ze dan uiteindelijk en kijkt even beschamend naar beneden.
    "Ik moet misschien maar eens, uhm, mijn kamer zoeken" mompelt ze. Ze heft haar hoofd voorzichtig op, terwijl haar wangen langzamerhand wat rood kleuren.
    "Dat zou je kunnen doen ja" Zeg ik en glimlach even. Ik bedenk me vast even wat ik zou kunnen gaan doen als Abbi naar haar eigen kamer zou gaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Drew Emanuel Robles.

    "Elliot en ik hebben een speciale broer en zus band" Begin ik dan zachtjes. "Je zou het je misschien niet kunnen voorstellen, maar we hebben echt bijna nooit ruzie. We kunnen blindelings op elkaar vertrouwen en zien meestal meteen aan elkaar als er iets aan de hand is," Vertelt ze zachtjes.
    "Ik heb zelf wel een broer, maar wij hebben weinig contact," Mompel ik. De enigste keer dat we contact hebben zijn de verjaardagen en kerstmis en zelfs dan praten we weinig. Gelukkig heb ik wel een nicht waarmee ik goed op kan schieten, maar zij woont verder weg.

    Dehlia Haven Chase
    'Ik vond het ook saai. Maar toen begon ik er spelletjes mee te spelen. Als niemand keek, dan vloog ik zeg maar, of deed ik dingen zoals, een grote windvlaag laten komen op een mooie zonnige dag, zodat alle dingen wegvlogen, ik heb me doodgelachen!' grinnikt Jake.
    Ik lach ook even. 'Of alle papieren van de leraar door elkaar laten waaien,' grinnik ik.
    'Ohh hey,' zegt de jongen van het vuur dan. Hij had vast door dat we net naar hem keken.
    'Hee,' zeg ik glimlachend. 'Ik ben Dhelia, maar de meesten noemen me Dee,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga m'n folderwijk lopen, ben over één uurtje terug.]

    Matthew James Morisson

    Het meisje stelt zich voor als Dehlia. Ik glimlach, 'Matthew,' zeg ik en steek mijn hand uit. Aan de jongen te zien is hij een, hoe noem je dat luchtstuurder? Meester? Persoon? Ach in ieder geval zo iemand. Het meisje weet ik nog niet, Misschien Water? of ook lucht?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake

    De jongen van daarnet komt bij ons staan. "Hee, zeg maar Jake" zeg ik dan ook. Ik bedenk me dat ik nog mijn kamer moet zoeken en zucht, "Ik ga maar eens mijn kamer zoeken" zeg ik dan. En mijn kleine zusje. Nee niet doen Jake, ze kan zichzelf prima redden.

    Abbigail.

    "Ik zie je nog wel" zeg ik, "Aangezien we hier vastzitten, maargoed, daar hebben we het niet over". Ik draai me om en loop naar de deur. Onderweg struikel ik bijna maar ik weet me nog te reddden. Ik draai me nog 1 keer om. "Welk element heb je ?".

    Alice

    Ik kon voelen dat ze verdrietig was en twijfelde of ik iets moest vragen of zeggen, mijn nieuwschierigheid won het van mijn verstand en ik vroeg het toch 'Wat is er?' Vroeg ik terwijl ik Jake hoorde zeggen dat hij een kamer gaat zoeken 'Is goed' andwoorde ik zuchtend, soms was hij gewoon overbezorgt, maar daar kon hij ook niets aan doen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 13:14 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Dehlia Payson Keeler
    'Matthew,' glimlacht de jongen.
    Ik glimlach terug en schud zijn hand.
    'Hee, zeg maar Jake,' stelt Jake zich voor. 'Ik ga maar eens mijn kamer zoeken,' zegt hij dan.
    'Is goed,' zeg ik, 'Ik spreek je vast later nog wel weer,' voeg ik er nog glimlachend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jake

    "Aah ik weet het niet" zeg ik, "Ik was van plan om vanavond te gaan ontsnappen, een andere identiteit aan te nemen en dan Superman worden van de wereld," ga ik verder, "Maar ik denk dat ik hier maar blijf". Ik lach mijn tanden bloot en zwaai dan vrolijk. "Kinderlijke kant komt naar boven, wegwezen Jake !" zeg ik tegen mezelf. Ik begin te lopen maar dankzij lucht laat ik een wervelwind achter.

    Dawn Mary Claire:

    'Wat is er?' Vroeg alice opeens. Blijkbaar had ze door dat ik me verdrietig voelde. Ik schok wel, wat moest ik hierop zeggen. Ik kon moeilijk hier een potje gaan staan huilen en vertellen wat er was. Ik had nooit over mijn vader gepraat, ook niet tegen mijn moeder. Misschien moest ik het toch maar zeggen. 'Ik wil geen water besturen, omdat....' snikte ik en ik stopte met mijn zin.


    One Who Travels A Higher Path.