• Ik ben een paar dagen geleden begonnen aan een nieuw verhaal op mijn computer, maar ik wou eerst wat hoofdstukken op voorraad hebben voor ik begon op quizlet, dus ik ging vandaag weer wat verder posten en om 21.15 had ik ongeveer al 2300 woorden in totaal. En toen was ik wat aan het sms'en met Flemish en uiteindelijk hebben we een weddenschap afgesloten. Als het mij zou lukken om voor 12 uur aan 5000 woorden te geraken kreeg ik van haar een blikje fanta. En het is me gelukt en daar ben ik nu wel trots op, want ik heb er echt hard mijn best voor gedaan.

    Dus nog iemand trots op iets?

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 0:04 ]

    Haha,ik ben trots dat ik mijn nagels in één keer goed heb gelakt/versierd. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wat goed, hihi. Ik zou dat dus echt nooit kunnen ^^. Of uberhaupt volhouden. -Te snel afgeleid.-
    Ja! Ik ben er ongelooflijk trots op dat ik het scenario van het moorddiner van mijn school mag gaan schrijven! :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat? Wie Ergela? Watnou?
    Ge krijgt uw blikje wel als ik eens geld meeheb. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha, proficiat Bo! :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Flemish schreef:
    Wat? Wie Ergela? Watnou?
    Ge krijgt uw blikje wel als ik eens geld meeheb. :Y)


    ja zeg, vanochtend was het nog Ergela hoor

    Lynnx schreef:
    (...)

    ja zeg, vanochtend was het nog Ergela hoor

    Lol, ja, ge krijgt het wel, ge moet me wel effe helpen onthouden, maar nu ga ik slapen. Ik ga morgen mijn verhaal uitschrijven. Wedden voor een blik cola dat het me lukt?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Lol, ja, ge krijgt het wel, ge moet me wel effe helpen onthouden, maar nu ga ik slapen. Ik ga morgen mijn verhaal uitschrijven. Wedden voor een blik cola dat het me lukt?


    nee ik wed, daar niet om. Ik verspil mijn geld daar niet aan omdat als je vraagt wedden, je al bijna zeker weet dat je het zal halen :)

    Goed zo Bo! Flink gedaan. =D
    Succes met je verhaal. :Y)

    Goh Nele, heb je zin om die weddenschap ook met mij af te sluiten? (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben ook trots op mijn nieuwe verhaal! Haha meestal heb ik na een paar stukjes al geen inspiratie meer en vind ik het veel te saai om er aan verder te werken. Nu heb ik al een heel plan uitgewerkt en er is gewoon zo veel dat je kan doen met een Doctor Who fanfictie! Ben er helemaal enthousiast over, hihi ;D


    Believe in yourself.

    Scandal schreef:
    Goed zo Bo! Flink gedaan. =D
    Succes met je verhaal. :Y)

    Goh Nele, heb je zin om die weddenschap ook met mij af te sluiten? (cat)


    Ik denk het wel hoor, want Nele en ik hebben terug een weddenschap afgesloten, om ter meest schrijven vandaag. Ik ga zo hard verliezen

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 9:57 ]

    Scandal schreef:
    Goed zo Bo! Flink gedaan. =D
    Succes met je verhaal. :Y)

    Goh Nele, heb je zin om die weddenschap ook met mij af te sluiten? (cat)

    Oké. (;
    Maar ik ga eerst mijn spreekbeurt afschrijven en dan ga ik mijn verhaal afschrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben trots op mezelf dat ik eindelijk is aan mijn stapel huiswerk ben begonnen ! :Y)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ben eigenlijk best wel trots op mijn rapport (: