• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah-Lynn Amelia Rivera

    Door een harde roep schiet ik geschrokken wakker waarna mijn ogen open springen. Een jongen staat lachend voor me en ik kijk even verward, 'Waar was dat goed voor?!' roep ik dan terug. Dan schiet het me te binnen, hij heeft me toch niet gehoord?!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katelynn Carly Dalton.

    Ze staat op en aan haar gezicht kan ik zien dat ze woedend is. Net goed, misschien vertelt ze het dan.
    "Kleuter, kleuter!" Schreeuwt ze door de kamer. "Jij weet niet eens hoe ik mij voel! Dat beertje daar heb ik van mijn vader gekregen en hij! Hij is verdronken in de zee en ik heb meegemaakt hoe hij verdronk! Hoe hij spartelde in het water, om te proberen in leven te blijven voor zijn bloed eigen dochter! Hoe hij langzaam moe werdt en opgaf! Dat hij naar beneden dreef en dat water in zijn longen vulde en dat hij daarna verdronk! Weet je hoe dat voelt? Mijn element is water. Ik kreeg beelden te zien, hoe hij verdronk! Ik kon gezellig meegenieten! En ik! Ik kon niets doen om hem te helpen! Ik kon helemaal niets! Daarom dat ik dat beertje bij mij heb!" Vervolgt ze schreeuwend om daarna in snikken uit te barsten. Ze laat zich op de grond zakken en de tranen lopen over haar wangen.
    Er wordt plotseling een knop omgezet en ik voel pure medelijden met haar.
    "Het spijt me," Mijn stem breekt en ik haal het beertje uit de hoek van de kamer. Ik druk het in haar armen en omhels haar.
    "Sorry," Herhaal ik.

    Dawn Mary Claire:

    Zo ik had het eruit geschreeuwd. Ik voelde een opluchting, maar ergens voelde het niet goed. "Het spijt me," haar stem breekt. Ik voelde opeens mijn beertje in mijn armen gedrukt en ik drukte gelijk het tegen mij aan. Daarna voelde ik haar warme armen rond mij heen. "Sorry," Herhaalt ze nog een keer. 'Als...Als ik water bestuur dan... zie ik weer beelden van mijn vader. Ik...ik wil geen water besturen' snikte ik verder.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:10 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Als...Als ik water bestuur dan... zie ik weer beelden van mijn vader. Ik...ik wil geen water besturen," Snikt ze zachtjes.
    Ik wrijf met mijn handen over haar rug en druk me tegen me aan.
    "Stil maar," Zeg ik troostend.
    "Ik.. ik zou best met je willen ruilen, maar ik heb geen gave," Vervolg ik dan. "Tenminste, volgens mij niet," Vervolg ik.

    Dehlia Payson Keeler
    'Maar ja, ik moet er maar mee zien te leven,' zucht ik.
    'Je kan er tenminste mensen niet echt pijn mee doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wil er iemand met alice praten?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake

    "Waar was dat goed voor !" roept ze geschrokken. Mijn mondhoeken krulden omhoog naar een grijns, "I don't know, mijn karakter gewoon" zei ik dan gewoontjes. Ik haalde mijn schouders op om het effect te versterken en keek haar dan aan, "Ik moest je wel doen verschieten, ik was zelf geschrokken toen ik opeens, terwijl ik rustig in het gras lag, iemand hoorde zingen".

    Dawn Mary Claire:

    Ze wrijft met haar handen over mijn rug en drukt me tegen haar aan. "Stil maar," Zegt ze troostend. "Ik.. ik zou best met je willen ruilen, maar ik heb geen gave," Vervolgt ze dan. "Tenminste, volgens mij niet," zeg ze daarna. Ik kijk haar met mijn rode ogen aan. 'Je moet een gave hebben. Iedereen heeft er één, die hier zijn. Dus jij moet het ook hebben. Alleen je moet het ontdekken, wat voor gave je hebt' zeg ik nu rustiger. Ik leg mijn hoofd weer op haar schouder. 'Ik wil je wel helpen om je gave te vinden' zeg ik nu zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jake Kandal Parker

    'Ik ben benieuwt wat je er wel mee kan dan' zeg ik, waarschijnlijk had elke kracht wel iets speciaals, al zou het cool zijn om te kunnen vliegen..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Wil er iemand met alice praten?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Melody Eleanor Blake

    Niet wetend wat te doen laat ik het water maar boven in de lucht hangen. Aangezien de vazen waren geknapt kon het nergens anders heen. 'Gaat het een beetje' vraag ik voorzichtig aan het meisje met het beertje. Ik loop voorzichtig naar ze toe.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Katelynn Carly Dalton.

    Ze kijkt me aan, recht in mijn ogen. Het witte in haar ogen is rood geworden van het huilen. "Je moet een gave hebben. Iedereen heeft er één, die hier zijn. Dus jij moet het ook hebben. Alleen je moet het ontdekken, wat voor gave je hebt,"
    Ik haal mijn schouders op. "En wat nou er een fout is gemaakt? Dat ik helemaal geen gave heb?" Vraag ik lichtelijk treurig.
    "Ik wil je wel helpen om je gave te vinden," Vervolgt ze zachtjes.
    Ik knik kort. "Oké, dankjewel," Ik probeer een glimlach op mijn gezicht te forceren en laat haar nu los. Ik sta op en reik mijn hand uit om haar overeind te trekken.
    "Gaat het een beetje?" Hoor ik plotseling. Er komt een ander meisje op ons aflopen. Het antwoord laat ik aan Dawn over.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:53 ]

    Dawn Mary Claire:

    Ze knikt kort. "Oké, dankjewel," zegt ze en glimlacht een beetje naar me en vervolgens laat ze mij los. Ze staat op en reikt haar hand naar mij uit om mij overeind te trekken. "Gaat het een beetje?" Hoor ik ook plotseling. Er komt een ander meisje op ons aflopen. Ik twijfelde het ging goed met mij, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik keek naar Katelynn en daarna naar het meisje. 'Het gaat wel' zeg ik schor. 'Sorry, Katelynn dat ik de vazen heb gebroken' zeg ik daarna zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Ik zie aan haar houding dat Dawn twijfelt. "Het gaat wel," Zegt ze schor. "Sorry, Katelynn dat ik de vazen heb gebroken," Zegt ze zachtjes.
    Ik schud mijn hoofd. "Het geeft niet. Ik had je niet zo boos mogen maken, sorry daarvoor," Verontschuldig ik me en haal een hand door mijn haar.