• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 17:31 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    annemellark schreef:
    [mag ik een samenvatting? heb een halve topic gemist! :o]


    (Het is eigenlijk, dat iedereen elkaar voorstelt enzo. Dat er ook wordt gesproken welke gave's ze allemaal hebben en wat ze tot nu toe weten, waarom ze in de reservaat zitten.)


    One Who Travels A Higher Path.

    [oh okee dankjewel. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {Wil er iemand met Alice praten? Ze is buiten.. Maar ik kan haar ook wel weer naar binne laten gaan}


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    "'Dus eh, al knappe jongens hier gezien?" Ik grinnik even. Daar ben ik nog niet echt mee bezig geweest..
    "Uh, ja. Een paar," Zeg ik met dezelfde grijns. "Er zullen vast nog wel meer knappe jongens zijn, anders hou ik het echt niet uit hier," Het is niet zo bedoelt dat ik jongens nodig heb om te overleven, maar ze zijn wel gezellig gezelschap. Ik frunnik even aan mijn haar en loop dan naar mijn koffer toe.
    "Ik ga zo wel naar mijn kamer toe," Zeg ik tegen haar.

    Drew Emanuel Robles.

    Het is stil. Maybole zwijgt en ik ook. Buiten hoor je mensen praten en beneden ook. Ik laat mijn ogen door de kamer glijden. Het is sfeervol ingericht en blijkbaar heeft ze nog niet veel tijd gehad om haar koffer leeg te ruimen, want die ligt open geslagen op haar bed.
    Ik tik een ritme op mijn knie. Het ritme van een liedje. Ik kijk van Maybole naar het raam en naar buiten.
    "Moet ik je alleen laten? Dan kan je je koffer nog opruimen.." Mompel ik dan. Of Maybole weet niet waar ze over moet praten of ze heeft geen behoefte aan gezelschap, in ieder geval loopt het gesprek niet lekker.

    TheRumIsGone schreef:
    {Wil er iemand met Alice praten? Ze is buiten.. Maar ik kan haar ook wel weer naar binne laten gaan}


    [Misschien is een van mijn personage's zo meteen vrij. (:]

    Dehlia Payson Keeler
    'Uh, ja. Een paar,' grijnst Kate. 'Er zullen vast nog wel meer knappe jongens zijn, anders hou ik het echt niet uit hier'. Ik lach even.
    'Same here,' grinnik ik.
    Kate frunnikt aan haar haar en loopt naar een koffer. De hare waarschijnlijk. 'Ik ga zo wel naar mijn kamer toe,' zegt ze.
    Ik knik. 'Dat ga ik zo ook maar eens doen, misschien koffer alvast een beetje uitpakken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [wie wilt er met Blaise praten?]

    XShyDevilX schreef:
    [wie wilt er met Blaise praten?]


    (YEEEEEEEEEEEYYY, JE BENT ER!!!!! :D)


    One Who Travels A Higher Path.

    Colin Stanley Lesters.

    "Gassie?" Lacht ze, "Maar het is inderdaad beter, dat je bij de jongens gaat slapen" Vervolgt ze.
    Ik knik even. "Dan heb jij ook wat tijd om je koffer uit te pakken. Hoelaat zouden we eigenlijk gaan eten? Ik heb honger" Zeg ik en lach even, waarna ik opsta van het bed en alvast richting de deuropening loop, waar ik me omdraai.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [jaaaaaa ik ben er XDD]

    Maybole Jody Sage.

    Beide zijn we erg stil, maar we nemen veel in ons op. Ik zie hem rond kijken, terwijl ik naar de mensen buiten kijk en de omgeving in me opneem.
    Een zacht getik doet me opkijken en ik merk dat Drew een melodie van een liedje op zijn benen tikt wat best grappig klinkt.
    "Moet ik je alleen laten? Dan kan je je koffer nog opruimen.." Mompelt hij dan. Ik kijk hem even aan en mijn ogen blijven hangen in zijn donkere ogen.
    "Nee, nee. Dat hoeft niet. Tenzij je weg wilt," Zeg ik met wat lichte blosjes op mijn wangen en bijt even op mijn lip.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Melody Eleanor Blake

    Ik draai me om, om te kijken waar Jake is maar hij bleek achter me te lopen dus stond hij nu pal voor me. 'Sorry alweer' stamel ik voor de zoveelste keer uit en word rood. Ik bijt even op mijn onderlip en kijk dan recht in zijn ogen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 19:38 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    "Dan heb jij ook wat tijd om je koffer uit te pakken. Hoelaat zouden we eigenlijk gaan eten? Ik heb honger" Zegt hij en lacht even, waarna hij opstaat van het bed en alvast richting de deuropening loop, draait hij zich om. Een kleine teleurstelling ging door mij heen, toen hij opstond. 'Ja, ik heb de kamer niet eens fansoenlijk bekeken en mijn koffer uitgepakt. Ik weet niet hoelaat we gaan eten, maar ik heb ook honger gekregen' zei ik en grijns dan. 'uuumm.. zie ik je dan strakjes, misschien?' Vraag ik zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Same here," Grinnikt ze. Gelukkig. Ik ben dus niet raar. Er zijn meer meiden die 'verslaafd' zijn aan mannelijk gezelschap.
    "Dat ga ik zo ook maar eens doen, misschien koffer alvast een beetje uitpakken," Ik knik.
    "Als ik deze hier laat staan, wordt het niks," Mompel ik. "Ik zie je wel weer," Zeg ik met een glimlach. Daarna loop ik richting de trap en loop die op. Ik hijs mijn koffers achter me aan.
    Boven aangekomen loop ik door totdat ik bij kamer vijf kom. Ik duw de deur open en loop naar binnen. Met een zwaai gooi ik mijn koffers op het bed.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:38 ]

    [Ben er weer. Fotoboeken doorbladeren. Toen was ik 2 á 3, ik was best schattig. ;D]