• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kansewaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguines




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.




    foto story the wanted
    Rani


    Getting wanted
    Rani


    Warzone - Nathan Sykes
    Gabri









    members

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 14:31 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Niall is nu samen met TW! oke sorry haha, but this pic is cute.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    O________________O


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Stiekem sta ik daar =$


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Dit ben ik ook. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    OHMYGOD IK HEB ZO'N GOED JAY VERHAAL IDEE!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Noah is een trouwe The Wanted fan, en gaat bijna naar elk concert. Als The Wanted dit keer weer in Londen komt, in het Emirates Stadium om zeker te zijn, gaat ze weer heen met twee vriendinnen, tevens ook fan. Ze hebben VIP tickets bemachtigd, en mogen dus ook backstage om een meet&greet te ervaren. Tijdens die meet&greet klikt het heel goed tussen Noah en Jay en blijven ze nog even hangen in het Stadium. Ze hebben het super gezellig, en van het een komt het ander, Noah beleefd een one night stand met Jay, en als dat afgelopen is, neemt ze nog afscheid van Jay en gaat ze weer naar huis. Tot dat ze helemaal niet meer ongesteld wordt, en Noah al van het ergste uit gaat. Noah is zwanger, en ze durft niet te zeggen dat Jay de vader is. Acht maanden later als The Wanted weer een optreden in Londen doet, gaat Noah toch heen, tot dat Jay iets ziet bij Noah, wat hij de laatste keer niet zag. Een bol buikje.

    Ik ga hier aan beginnen als 'ie ook gelezen wordt, vinden jullie het leuk denk je? :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stallion schreef:
    Noah is een trouwe The Wanted fan, en gaat bijna naar elk concert. Als The Wanted dit keer weer in Londen komt, in het Emirates Stadium om zeker te zijn, gaat ze weer heen met twee vriendinnen, tevens ook fan. Ze hebben VIP tickets bemachtigd, en mogen dus ook backstage om een meet&greet te ervaren. Tijdens die meet&greet klikt het heel goed tussen Noah en Jay en blijven ze nog even hangen in het Stadium. Ze hebben het super gezellig, en van het een komt het ander, Noah beleefd een one night stand met Jay, en als dat afgelopen is, neemt ze nog afscheid van Jay en gaat ze weer naar huis. Tot dat ze helemaal niet meer ongesteld wordt, en Noah al van het ergste uit gaat. Noah is zwanger, en ze durft niet te zeggen dat Jay de vader is. Acht maanden later als The Wanted weer een optreden in Londen doet, gaat Noah toch heen, tot dat Jay iets ziet bij Noah, wat hij de laatste keer niet zag. Een bol buikje.

    Ik ga hier aan beginnen als 'ie ook gelezen wordt, vinden jullie het leuk denk je? :3


    Zoals ik al in je topic zei, het is super! (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Stallion schreef:



    Stiekem sta ik daar =$


    hey kijk ik zie me staan naast Nath :Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hahaha! Btw. What do u think of my Jay idea? :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stallion schreef:
    Hahaha! Btw. What do u think of my Jay idea? :3


    Awesome ik ga hem zeker lezen!!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Thanks! :3
    Ik zit hier half te dansen op mijn stoel, met CTS uit de speakers. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!