• -Foto verwijdert door mod-

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 mei 2012 - 12:45 ]


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Oh my... Nu ja, je kunt hier Bieber natuurlijk niet voor blaimen, waarschijnlijk is die jongen ook in schok als hij zoiets ziet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is ziekelijk, Maar wat je over hebt voor je idool._O_


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tempesta schreef:
    Oh my... Nu ja, je kunt hier Bieber natuurlijk niet voor blaimen, waarschijnlijk is die jongen ook in schok als hij zoiets ziet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    tsa. Het is idd ziekelijk, maar niet per se door door jb, hij kan daar ni aan doen. Het kon evengoed 1D zijn.,,


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, dit is best ziekelijk. Maar waarschijnlijk schrikt Bieber hier zelf ook van.


    The universal language of art.

    Die heb ik al vaker gezien. Ik vind het werkelijk waar belachelijk. En in plaats van ziekelijk: psychotisch.


    Believe in yourself.

    Flemish schreef:
    tsa. Het is idd ziekelijk, maar niet per se door door jb, hij kan daar ni aan doen. Het kon evengoed 1D zijn.,,


    comfort in c h a o s

    Jeetje, dat is wel ziekelijk ja.


    Your make-up is terrible

    Flemish schreef:
    tsa. Het is idd ziekelijk, maar niet per se door door jb, hij kan daar ni aan doen. Het kon evengoed 1D zijn.,,

    Ik las ergens dat ze het had gedaan omdat ze nier naar zijn concert kon. Het is sowieso belachelijk om alleen al te denken dat dit Justin's schuld is. Ze is gewoon zo'n geobsedeerde fan die alles doet om zijn aandacht te krijgen.
    Maar ja, het gebeurt eenmaal en ik vind het ergens wel zielig voor het meisje omdat ze niet helder meer kan denken.


    Believe in yourself.

    Tempesta schreef:
    Oh my... Nu ja, je kunt hier Bieber natuurlijk niet voor blaimen, waarschijnlijk is die jongen ook in schok als hij zoiets ziet.


    Ik snap niet waarom je dat zegt want niemand geeft hem de schuld... Same voor de anderen die zo reageren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jeetje, dat is wel ziekelijk ja.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wauw. Dat is echt ziek. Hoe kun je jezelf zo verminken voor je idool? Wat gaat er rond in zo iemands hoofd.


    The odds are néver in our favor.

    Zeg me alsjeblieft dat dat fake is o___o


    i put the fun in funeral

    Dat is werkelijk ziekelijk! Justin is echt een idool van me, maar zoiets.. Oh-my-bieber.. Waarschijnelijk als Justin dit ziet schrikt die echt :P

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom je dat zegt want niemand geeft hem de schuld... Same voor de anderen die zo reageren.

    Omdat ik het weer zo typisch vond dat hij er bij betrokken was en ik het gevoel had dat er anders wel mensen hem de schuld zouden gààn geven. Niet zo expliciet, maar hem er mee konden gaan associëren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.