• Post iets, en je ziet wel wat er volgt!

    Lieke, ik had geantwoord Harry en ik vroeg nu: en jij?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    en Lieke, vertel je 1D droom!


    Hi! Eindelijk leven. c: En ik zal mijn droom vertellen! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    ik ga nieuw hoofdstukje activeren :Y)


    Yesh! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Yesh! (:


    ik heb wel niks gehoord van een betareader maar ja


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Droom 1: Louis en Liam kregen een relatie, Harry was het er dus absoluut niet mee eens want hij wou Louis voor zichzelfd houden -hun hebben een relatie gehad maar Louis werd verliefd op Liam- , maar Louis wilde dat niet. Dus kregen ze ruzie, en Harry was radeloos. Hij wist niet wat te doen, maar hij wou ook Louis niet kwijt, dus ging hij het met hem uitpraten en toen werden ze weer goede vriendjes. Later deden ze iets spannends met zijn drieën, you know what. (wbw)

    Droom 2: Harry en Louis hadden een relatie en gingen samen trouwen. Ik was de getuige van Harry en een vriendin van mij -in RL- was de getuige van Louis. Maar niemand was het eens met hun huwelijk, behalve wij2, Liam, Zayn en Niall. Dus kwam er protest. -Het leek een beetje op die verprutste bruiloft van Gtst, gezien? (;- Er was een man met een bivak muts die iedereen neer schoot en ze kwamen allemaal in het ziekenhuis. En toen overleden we allemaal behalve Louis, die leefde zijn hele leven zielig alleen te rouwen om iedereen..

    Die eerste is nog wel grappig, ghehe, maar die tweede was eigenlijk wel zielig om te beleven! En het zijn bromances! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    (...)

    ik heb wel niks gehoord van een betareader maar ja


    Oh, ach ja, geeft toch niet? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Oh, ach ja, geeft toch niet? (:


    nee, ik heb spellingscontrole nog ;]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    nee, ik heb spellingscontrole nog ;]


    Dat kan ja. (; En wat vond je van mijn dromen? xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    Droom 1: Louis en Liam kregen een relatie, Harry was het er dus absoluut niet mee eens want hij wou Louis voor zichzelfd houden -hun hebben een relatie gehad maar Louis werd verliefd op Liam- , maar Louis wilde dat niet. Dus kregen ze ruzie, en Harry was radeloos. Hij wist niet wat te doen, maar hij wou ook Louis niet kwijt, dus ging hij het met hem uitpraten en toen werden ze weer goede vriendjes. Later deden ze iets spannends met zijn drieën, you know what. (wbw)

    Droom 2: Harry en Louis hadden een relatie en gingen samen trouwen. Ik was de getuige van Harry en een vriendin van mij -in RL- was de getuige van Louis. Maar niemand was het eens met hun huwelijk, behalve wij2, Liam, Zayn en Niall. Dus kwam er protest. -Het leek een beetje op die verprutste bruiloft van Gtst, gezien? (;- Er was een man met een bivak muts die iedereen neer schoot en ze kwamen allemaal in het ziekenhuis. En toen overleden we allemaal behalve Louis, die leefde zijn hele leven zielig alleen te rouwen om iedereen..

    Die eerste is nog wel grappig, ghehe, maar die tweede was eigenlijk wel zielig om te beleven! En het zijn bromances! *O*



    oké het mag dan wel zielig zijn, maar ik wil ook over hen dromen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Producer schreef:
    (...)

    Dat kan ja. (; En wat vond je van mijn dromen? xd


    cool


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)


    oké het mag dan wel zielig zijn, maar ik wil ook over hen dromen


    Dat begrijp ik. (: Hihi, ooit komt het nog is, hoop ik voor je. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    (...)

    cool


    I know, heb je trouwens twitter? (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blup


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw! -Ja was vroeger fan van k3- :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Producer schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik. (: Hihi, ooit komt het nog is, hoop ik voor je. c:


    weet je, eerst en vooral bedankt voor je lieve reactie, ik hd echt iets raars vannacht, ik zag constant de naam one direction voor mij, maar mijn droom had er niets mee te maken


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Producer schreef:
    (...)

    I know, heb je trouwens twitter? (:


    nee, maar komt ooit wel eens, maar wel tumnlr, waar ik ten eerste nooitopzit en ten tweede niets van snap


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.