• Dit weekend was ik dus in Londen. Mijn "nichtje" glitterdonut en ik hadden afgelopen jaar kaartjes gescoort voor het Harry Potter Toneelstuk The Cursed Child! En dit weekend was het eindelijk zo ver.
    Nu mag ik natuurlijk niet spoileren en dat zal ik ook niet gaan doen, maar ik kan jullie wel zeggem dat het het geld heeeelemaal waard was! We hadden wel de nieuwe cast, dus we merkten in het begin dat de acteurs was nerveus waren (overdreven bewegen en spreken), en dat was wel jammer. Maar na de korte pauze pakten ze het zo goed op en was het niets anders dan spannend en goed! We hebben enorm genoten!

    Toen het stuk klaar was, waren we natuurlijk niet van plan het hier bij te laten en zijn we achterom naar de artiestenuitgang gelopen, waar we voor de eerste tien minuten als enige stonden. En wat een geluk hadden we!!! Vriendelijke, grappige en gezellig cast, dat zeker! Bedankt voor de toffe foto's!

    Dus dit was wel een awesome weekendje! En straks lekker het vliegtuig induiken en naar huis! ^^

    Wat hebben jullie dit weekend voor awesome momentjes gehad?


    (Ps... Let maar niet op mijn broertje en onze vaders... Ze vonden zichzelf erg grappig met hun fotobombs)



    "James"


    "Draco"


    "Albus"


    Tom Mackley


    Mijn broertje die even loopt te eikelen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat leuk! Fijn te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en dat het t geld wel waard was. ^^ leuke foto's ook!


    Smile. You're beautiful. <3

    Aw, dat klinkt als een geweldige ervaring! Wat leuk dat het zo beviel en de cast zo aardig was. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk zeg!

    Jaaa! Em om er dan een gezellig weekendje londen aan vast te plakken is helemaal leul ghehe


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.