• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Nuh, draken hebben gewoon een grote liefde voor mij' grijns ik, en laat mijn draak als een hond zitten. Grijnzend kijk ik James aan. 'Ik word draken temmer' grijns ik lachend.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Meneer, met alle respect toe maar ik werk niet met heilige boontjes. Daar doe ik nou eenmaal niet aan,' zegt Nathan. Hij kijkt me aan en gromt een beetje. 'En waarom precies met haar?!'
    'Ik ben geen heilig boontje!' sis ik naar Nathan. Ik wil er nog iets achteraan zeggen maar de directeur snoert me de mond. 'Genoeg! Van jullie allebei. Jullie gaan samenwerken of jullie dat nu wil of niet,'
    'Maar meneer!' protesteer ik. 'Ik zei, genoeg miss Chase. Ik wil er geen woord meer over horen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Ik denk dat je gelijk hebt" zei ik lachend en keek hoe haar draak als een hond ging zitten. "Misschien is dat wel wat voor jou ja" zei ik en keek verbaasd naar de draak "Ik mag jou officieel niet meer" mompelde ik maar dat had ik beter niet kunnen zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nathan Alexander Daniëls

    'Ik ga níet samenwerken met haar!' zeg ik dan en schreeuw licht. 'Waarom moeten precies wij samenwerken. Ieder normaal mens ziet in dat wij elkaar níet mogen,' Roep ik dan. 'En wat verwacht u nou van ons !'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jace Daniël Fox
    Ze deed een stap naar achteren, zodat mijn hand van haar heup verdween en mijn andere hand uit haar haar. ‘Nee, want als ik dat doe weet ik toch dat het voor een keer is. En ik doe niet aan One Night Stands.’ Zegt ze met een serieuze stem, en ik vernauw mijn ogen half. Ze is duidelijk, dat wel, maar ze lijkt er op de een of andere manier toch nog een beetje mee te zitten.
    Toch besluit ik om haar nog een beetje door te plagen en ik duw haar zachtjes tegen de muur aan, zodat ze niet opeens weer weg kan gaan. Ik laat mijn hoofd zakken tot naast haar oor en druk een klein kusje in haar nek, waarna ik in haar oor fluister. ‘Maar het hoeft toch ook niet voor één keer te zijn…’ Weer leg ik een hand op haar heup. Als ze echt niet wilde, zou ik stoppen. Ik was niet zo’n klootzak die dan ook echt door zou gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    'Zeg dart nou niet' grinnik ik, en zie hoe de draak zijn vinger verbrand. Ik laat de draak ook zitten, en kijk James aan. 'Moet je niet naar de schoolzuster ofzo' mompel ik droog.


    El Diablo.

    Feline Haven Chase
    'Ik ga níet samenwerken met haar! Waarom moeten precies wij samenwerken. Ieder normaal mens ziet in dat wij elkaar níet mogen. En wat verwacht u nou van ons !' zegt Nathan bijna schreeuwend.
    'Dat is nu precies waarom jullie samengaan werken. Jullie gaan de andere leerlingen laten zien dat het mogelijk is om met elkaar samen te werken ook al mag je elkaar niet,' zegt de directeur kalm en rustig.
    Ik zucht geïrriteerd en sla mijn armen over elkaar waarna ik Nathan een boze blik toe werp. 'Moet het echt meneer?' vraag ik. 'Ja, miss Chase. En nu wil ik geen gezeur meer horen. Jullie mogen gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Zeg dat nu ook niet, had je dat niet eerder kunnen zeggen" zei ik lachend en keek naar mijn verbrandde vingers. Ik pak mijn stok en mompel Balsemio. "Nee nergens voor nodig, tenzij je me weg wilt hebben dan ga ik wel" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wie wilt er met Celeste praten? ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik grom en storm de kamer uit, 'Verwacht u maar niet teveel,' roep ik hem nog achterna. Wat denkt hij wel niet? Dat ik met dat kind ga samenwerken? Dat Leonim kind, dat heilig boontje ?!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Feline Haven Chase
    Ik werp de directeur nog een geïrriteerd blik toe en storm dan achter Nathan aan, wat nog best wel lastig gaat op hakken. Ik pak hem bij zijn arm en druk hem tegen de muur. 'Wat heb je gedaan?' vraag ik aan hem. 'Ik weet zeker dat er iets is anders zou hij ons nooit laten samenwerken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Vergeten dat je ook een genezingsspreuk had' lach ik, en aai de draken kort. 'En nee, ik wil je niet weg hebben' zeg ik daarna met een pruillipje.


    El Diablo.

    James

    "Ach tovenaar zijn heeft zo ook voordelen" lachte ik en keek naar de draken.
    "Mooi zo want ik ga ook niet weg ookal zou je dat wel willen" zei ik erna terwijl ik weer naar haar keek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Chayenne

    Ik lach kort, en kijk hem aan. 'En waarom wel niet?' grijns ik, en kijk hem lachend aan. 'Kan je niet zonder me?' vroeg ik plagend.


    El Diablo.

    May Rose White
    Hij verbauwd zijn ogen. Hij voelde zich echt afgewezen. Eigelijk vond ik het wel terecht. Je kon niet ieder meisje krijgen. Hij duwt me teen de muur echt een uitweg kon ik niet vinden. Hij drukte een kusje in mijn nek en mijn nekharen gingen meteen omhoog. ‘Maar het hoeft toch ook niet voor één keer te zijn…’ fluisterde hij zacht in mijn oor. Hij legde alweer zijn hand op mijn heup en ik wou weg, maar nu was mijn hart sterker. 'Hoe weet ik dat nou zo zeker Jace. Je bent een Flirt. Je bent nog nooit verliefd geweest en je langste relatie was 2 weken.' Duld ik als tegenspraak, misschien zeurderig, maar ik liet mezelf niet wegkwijnen van liefdes verdriet


    I'm finally back, Finally after a Year break