• HOUSE OF HORROR

    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?


    Het topic is al eens eerder aangemaakt, door Caelia, maar ik heb toestemming gekregen om dit nieuwe rollentopic te openen. Het is besloten dat het de tweede week is, waardoor het gemakkelijker is met inspringen (eveneens d.m.v. verschillende verbintenissen). Hier hoeven jullie dus geen zorgen over te maken!
          Er is al één opdracht geweest, dit was dat er een een grote kist is die gevuld is met scherpe voorwerpen. Daarin zit een sleuteltje die de voorraadkast kan openen. Alleen kan die kist niet gekanteld worden – dus ze kunnen hem niet omkiepen en zullen er dus echt met hun handen of wat dan ook in moeten om de sleutel eruit te zien krijgen.
    Ze hebben het sleuteltje te pakken gekregen, maar dit wel met enkele verwondingen natuurlijk.
          De tweede opdracht is er eveneens, deze zal ik plaatsen wanneer ik het voor de zekerheid aan de oorspronkelijke topicmaakster gevraagd heb.


    Rollen †
    Murdock • Camille Alessandra Vargas –– 1,1
    Caelia • Arely Moya Ginessa –– 1,2 (Angst) [?]
    Scandal • Andrew Jackson –– 1,3 (Geschiedenis)
    Paracosm • Michelangelo Vitoria Bianchi –– 1,3
    Paracosm • Koda Denahi Wood –– 1,3
    Scripturient • Envy Hazel Addams –– 1,3
    NinjaTurtle • Floyd Matthew von Monroe –– 1,4 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
    Magnus • Cole Hayden King –– 1,5
    Mashtonx • Cassian Dylan Palmer –– 1,5 (Geschiedenis ; Angsten)
    Opalia • Aurora Malia Hunter –– 1,


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Angst:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Extra’s:


    Regels:
    - * Om het inspringen gemakkelijker te maken, staat het kopje 'Relaties' erbij. Maak dus met andere personages een verbintenis, iedereen kent ieder persoon dus al! Zorg er wel voor dat het acceptabel is.
    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Caelia, of ze moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een meisje?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scrubb schreef:
    Mag ik een meisje?

    Natuurlijk, ik zal je erbij zetten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Naam • Camille Alessandra Vargas
    Leeftijd • 22 zomers jong
    Herkomst • Colombia, Barranquilla
    Likes •
    Het vermogen om de vrijheid te voelen; het weer, hoewel haar voorkeur naar de warmte gaat; zaken waarbij ze haar creativiteit tot uiting kan brengen; de waarheid; warme, gebreiden truien, en (rock 'N roll) muziek.
    Dislikes •
    Arrogantie en / of naïviteit; de dood, aangezien ze aan haar vader herinnert wordt; vooroordelen; leugenaars.
    Uiterlijk •
    O1; O2 ––
    Deze jongedame heeft lange, krullende haarlokken welke tot over haar borsten - bij haar middenrug - reiken. Deze hebben een goudbruine kleur, die regelmatig lichter schijnen te zijn in het directe zonlicht dan in het duister. Vaak experimenteert ze met verschillende kapsels, die voornamelijk voor feesten zijn, want ze houdt er wel van op z'n tijd. Toch behoudt ze haar van nature golvende lokken vaker los, ze vindt de eenvoud ervan fijn. Haar poelen hebben een heldere, kristalblauwe kleur, als dat van een kalme zee. Echter, deze kijkers kunnen zo plots veranderen naar het stormachtige grijs - het grauwe vaalzwart waarvan de lucht donker verft en de witte, donzige wolken aftekent tegen de hemellucht. Op dat ogenblik is de jonge vrouw boos, wat ze zal laten blijken door middel van haar ogen, terwijl zij een poging zal doen je te negeren.
          Ze heeft een gemiddelde lengte van ongeveer 170M, waar ze tevreden mee is. Regelmatig draagt ze hakken, aangezien ze iets langer wil lijken dan dat ze daadwerkelijk is en daarbij houdt ze van het klakkende geluid. Camille heeft een slank gestalte, en één keer in de week attendeert ze de sportschool of gaat ze een stuk hardlopen. Haar gezondheid vindt ze erg belangrijk, en dit laat ze merken ook, want ze blijft graag fit. Hoewel ze duidelijk vrouwelijke vormen heeft, pronkt ze er niet vaak mee. Verder heeft ze een licht getinte huidskleur, een tint waar vaak een glans over lag die niemand goed uit kon leggen. Camille is namelijk niet blank, zoals velen van haar vrienden wel zijn, desalniettemin is ze eveneens niet mokkakleurig, zoals haar vader was geweest. Haar lippen hebben een volle als zowel sensuele vorm, welke van zichzelf al een lichte, karmozijnrode kleur bemerken.

    •••

    Personaliteit ——
    Ze is vaak omschreven door mensen in haar directe omgeving als een pienter, wellicht ietwat bijdehante, scherpzinnige jongedame. Een persoon die graag wat van haar toekomst wilt maken, waardoor ze aanvankelijk eerst nadenkt voor ze iets eruit gooit. Het is echter een geheel ander verhaal wanneer iemand een vraag aan haar stelt, aangezien ze zich voorstelt op dat moment zo eerlijk mogelijk te zijn. Wellicht zal ze het niet zo tactvol vermelden, maar degene zal het in ieder geval eerlijk op z'n bordje krijgen. Verder is Alessandra iemand die wel van een goed gesprek houdt, mits het niet over te persoonlijke dingen zal gaan — aangezien ze het op dat punt zal afnokken; het wordt haar te diepzinnig als zowel pijnlijk. Hoogstwaarschijnlijk zal ze 'm allang gesmeerd hebben, geen aandacht meer voor haar gesprekspartner geven.
          Haar vrienden zijn immens dierbaar voor haar, wat de reden is dat ze zo lief als zowel behulpzaam voor hen is. Zelfs wanneer ze zelf ergens mee kampt, zal ze altijd een luisterend oor klaar hebben en er voor je zijn. Het is dan eveneens een no — no als een element hen ergens mee lastig valt; niemand komt aan haar geliefden. In dit opzicht is ze hartstikke hardleers, want ze zal niet naar een speciaal persoon luisteren als ze niet naar de dader mag gaan.
          Camille heeft een grondige hekel aan mensen die naïef ofwel arrogant de hoek uitkomen, dit spelen of haar hier opzettelijk mee lastig vallen. Dit soort mensen zijn precies de redenen waar zij tegen uit wilt, en zal, vallen, want na enig verloop van tijd — zal zij niet stil kunnen zitten of haar mond houden. Daarnaast valt onpartijdig zijn haar hard, omdat ze een persoon niet objectief kan zien als ze degene in kwestie al kent. Ergens ergert het haar, want ze wilt dit graag veranderen, zodat zijzelf en anderen er geen last meer van hebben. Wanneer ze eenmaal een doel voor ogen heeft, zal ze niet stoppen voor ze dit bereikt heeft, waar ze eerlijk gezegd soms een beetje in doordraaft. De jongedame mag er dan wel lieflijk uitzien, laat haar charmante uiterlijk je echter niet bedriegen: ze is geen meisje waar je ruzie mee zou willen, aangezien ze niet bang is om haar vuisten te gebruiken wanneer nodig is. Camille is een vrouwelijke Don Juan, ze heeft het niet veel op liefde en zal zo enkel onenightstands aangaan. . .
          Tevens is de jonge vrouw immens kunstzinnig, ze is haar tijd regelmatig aan het vergaren met tekenen; schilderen; gedichten en verhalen schrijven. Desalniettemin is ze ongelofelijk kritisch op zichzelf, waardoor ze steeds meer van zichzelf eist en hierdoor vaak mooie stukken van haar werk niet zal zien. Voor haar moet het immers perfect zijn, er is geen gaatje over voor mislukking. Wel heeft ze een losbandig karakter, zo kan ze bijvoorbeeld in de regen plotseling gaan dansen, langs de snelweg voor de gein om een ritje vragen of rustig gaan skinny-dippen. Ze is van mening dat je immers maar één keer leeft en dit wilt ze dan eveneens tot het uiterste beleven.

    Machtigste angst ——
    Gemiddelde angst ——
    De angst om Milo te verliezen, op wat voor manier dan ook. Ze bespeurt dat het hoogstwaarschijnlijk al richting een enorme angst dwaalt, wat ze zo goed mogelijk probeert te stoppen. Camille heeft vrees voor hetgeen dat hij enkel om haar lichaam als zowel (intieme) aanrakingen zal geven, en niet om haarzelf.
    Zwakste angst ——
    Arachnofobie.

    Geschiedenis •
    Oorspronkelijk komt Camille uit Colombia, wat betekent dat ze ook vloeiend Spaans kan spreken en wat ze de helft van de tijd allicht ook uitkraamt, maar dat is veel minder na het overlijden van haar vader. Ze had een hele goede band met hem, zelfs meer dan met haar moeder, het was een hecht gezinnetje. Haar vader, Mario, was een automonteur en ondanks het feit dat hij niet veel binnen kreeg met dit werk, betaalde het de nodige dingen. De jongedame bracht haar vrije tijd door met zoveel mogelijk creatieve dingen, zo hield ze vooral veel van schilderen, waardoor ze regelmatig onder het verf zat, en dansen. Mario had haar geleerd dat ze de dingen moest doen waar ze van hield, die haar tot leven wekte, zo had hij haar ook opgevoed. Haar moeder, Elize, was daar wat strenger in.
          Faith’s ouders hadden een goed huwelijk, maar toen haar vader aan een hartaanval gestorven was in haar zeventiende levensjaar, stortte hun levens in. Elize huilde non stop en kon niet meer normaal als zuster werken, Camille gaf haar “hobby’s” die ze zo graag deed op, om te werken en zo voor hun twee te zorgen. Echter, ze had na een bepaalde tijd er genoeg van en stelde voor aan haar moeder om te verhuizen. In hetzelfde huis, en land, blijven wonen, zorgde enkel voor nog meer herinneringen en verdriet. Op een bepaald moment stemde Elize in, waardoor ze naar [Amerika / Engeland] verhuisden. Tot op de dag van vandaag konden ze wel goed met elkaar overweg, maar hun levensdoel mistte ze. Faith voelde zich alsnog leeg, maar probeerde zoveel mogelijk haar dingen weer op te pakken – hetzelfde geldt voor haar moeder.
    Extra’s •
    - Ze heeft een leesbril, maar zet deze niet vaak op.
    - Op haar linkerlies heeft ze een klein kruisje, wat voor haar vaders overlijden staat.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 0:54 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mt.
    Ik ga mijn rol morgen opzoeken, uitbreiden en posten (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    Mt.
    Ik ga mijn rol morgen opzoeken, uitbreiden en posten (:


    •

    @ Scrubb: Ik zie dat je in het vorige rollentopic eveneens een rol gereserveerd had staan, maar deze niet had ingevuld. Wil je dat bij deze wel doen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? ^^
    [Tenzij er daar al een overvloed aan is, dan is een mannelijke ook helemaal prima.]


    A girl who wonders.

    Scrubb schreef:
    Mag ik een meisje?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Scripturient schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol mogen? ^^
    [Tenzij er daar al een overvloed aan is, dan is een mannelijke ook helemaal prima.]

    Er zijn inderdaad best veel vrouwen, maar ik zet je er gewoon bij. Mannen moeten toch voor anderen ook te doen zijn?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MaIfoy schreef:
    (...)

    Ja, maar ik zet nu de stop erop. Vrouwen zijn er al in overvloed.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 13:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Er zijn inderdaad best veel vrouwen, maar ik zet je er gewoon bij. Mannen moeten toch voor anderen ook te doen zijn?


    Ja, dat wel. Maar stel dat je van gedachten verandert, laat je het maar weten. ^^
    (Al wel liefst voor ik mijn rol gemaakt heb, hehe.)


    A girl who wonders.

    Mag ik een jongen reserveren?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Scripturient schreef:
    (...)
    Ja, dat wel. Maar stel dat je van gedachten verandert, laat je het maar weten. ^^
    (Al wel liefst voor ik mijn rol gemaakt heb, hehe.)

    Dat begrijp ik. Ik zal niet opzettelijk wachten tot je, je gehele rol al hebt ingeleverd. Al weet ik niet hoe snel je dat doet natuurlijk. Maar nee, houdt die vrouw maar, er moeten nu simpelweg mannen komen.

    @Zusjelief: Thank you God.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik. Ik zal niet opzettelijk wachten tot je, je gehele rol al hebt ingeleverd. Al weet ik niet hoe snel je dat doet natuurlijk. Maar nee, houdt die vrouw maar, er moeten nu simpelweg mannen komen.

    @Zusjelief: Thank you God.


    Nee, sorry. Mijn naam is Fleur.:')

    No probs.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam:


    Cole Hayden King

    Leeftijd:
    23, nog niet zeker.

    Uiterlijk:
    Cole heeft blond haar en donkere wenkbrauwen. Zijn oogkleur heeft een donkere kleur die altijd tussen bruin en groen lijkt te zitten. Doordat hij veel traint, heeft hij een redelijk gespierd lichaam. De kleren die hij draagt kunnen verschillen omdat hij niet kan zien wat voor kleur ze zijn. Meestal vraagt hij iemand om hulp om hem te helpen met zijn kleding uitzoeken, dit is wel het enigste waar hij ooit iemand om hulp voor vraagt omdat hij daarvan niet houdt.
    Cole heeft een wat hoekig gezicht wat hem er soms eng uit laat zien in samenstelling met zijn blonde haren en donkere wenkbrauwen. Vaak heeft hij blauwe plekken en schaafwonden omdat hij vaak tegen iets aanloopt dat stilstaat en geen geluid maakt.
    Cole is een redelijk lange jongen van 1.86 m lang.

    Innerlijk:
    Cole is een jongen die over het algemeen vriendelijk is tegen iedereen, maar afstand houdt van mensen. Hij is erg op zijn hoede en houdt meestal de hele omgeving in de gaten om te zorgen dat er niet iets gebeurt. Hij heeft snelle reflexen en is dan ook altijd een van de snelste als er iets gebeurt.
    Cole kan soms heel kwaad worden, woedeaanval, en dan is het alsof hij de controle over zijn eigen lichaam kwijtraakt. Je kunt dan beter bij hem uit de buurt blijven. Hij heeft is een keer in een woedeaanval iemand bij zijn nek gepakt, opgetild en zijn keel dicht begonnen te knijpen. Als er niet iemand tussen was gekomen was diegene waarschijnlijk dood geweest.
    Cole vertrouwt niet zo snel mensen en het zal ook maar zelden zijn dat hij iemand helemaal vertrouwt op alle gebieden. Hij doet iets liever zelf dan dat hij het iemand anders laat doen.
    Naast dit kan hij toch lachen met anderen en weet het over het algemeen wel met iedereen goed te vinden. Cole kan makkelijk contact maken met andere mensen, maar dit is iets wat hij niet veel zal doen. Hij is beleefd en zal andere mensen niet snel kwetsen tot er reden voor hem toe word gegeven.
    Als je zijn vertrouwen schaadt zal je het nooit meer, helemaal, terug krijgen.
    Cole zou voor iemand om wie hij heel veel geeft door het vuur gaan dus je kan het maar beter niet bij hem verpesten.
    De jongen heeft een hoge pijngrens en iets wat hij maar een keer in zijn leven heeft gedaan is huilen. Dat was toen zijn vader overleed. Daarom zal hij ook niet zo snel weten wat hij moet doen als iemand huilt. Cole weet sowieso niet goed hoe hij iemand moet geruststellen.
    Cole is een slimme jongen en hij weet hoe hij wonden moet verzorgen.
    Hij houdt van de natuur en de dieren, dit is iets omdat hij erin is opgegroeid en niet beter weet. Zijn ouders hadden een huisje in de bos, maar ze zijn naar jaren tijd toch de stad in verhuisd. Dit is iets wat hij erg jammer vond.
    Cole is erg sterk vanwege het feit dat hij veel vecht. Hij traint veel, hij houdt ervan en het gevoel wat het met zich meebrengt. Dit is waardoor hij ook nogal gespierd is. Hij zit op kickboksen, taekwondo, normaal boksen en daarbij komt hij vaak in een gevecht te recht.

    Angst:
    Cole is bang om iemand om wie hij veel geeft te verliezen, of pijn te zien lijden. Om andere mensen hem te zien huilen. Hij wil sterk zijn.
    Relaties:
    - Staat open voor relaties
    Geschiedenis:
    Cole is opgegroeid met twee jongere zusjes en een 1 jaar oudere broer. Hij had nog een zusje. Op jonge leeftijd heeft Cole haar moeder verloren waardoor hij alleen nog maar met hun vader overbleven. Alhoewel zijn vader nog een redelijke baan had voor zover dat kon, waren er zes kinderen om te voeden. Samen met zijn broers zocht hij dan ook een baan. Een van zijn jongere zusjes was autistisch en had de nodige zorg nodig dat best duur was.
    Zonder zijn moeder is het nogal stil in huis. Alhoewel hij zijn vader nog heeft, heeft hij het gevoel dat hij nu de 'man' van de familie is die sterk voor ze moet blijven. Dit komt omdat zijn vader vaak weg is, aan het werken of met andere vrouwen uit aan het gaan.
    Als zijn vader thuis is, hebben ze het wel altijd leuk met elkaar. Totdat hij weer voor zijn drukke werk wordt opgeroepen. Alhoewel zijn vader dus wel vaak weg is, hebben ze een goede band met elkaar.
    Cole had het heel zwaar met de dood van zijn moeder, maar heeft dit nooit laten merken. Sinds die tijd heeft hij nooit meer gehuild en het was ook niet zijn plan om dat ooit nog eens te doen. Hij wilde zich sterk houden voor zijn familie.
    Extra’s: Cole is een smoker.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 18:28 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki