• Dikkie dik hier begint een middel te vormen ... i.p.v ( ) begint mijn figuur langzaam aan steeds meer de ) ( vorm aan te nemen. Mhiiiiihihihi! <3 <3 <3
    Ik sport me dus niet voor niets de kolere! <3


    Til hug og blod.

    *okay?*
    Tof voor je (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    *okay?*
    Tof voor je (:


    *okay*
    Thanks.


    Til hug og blod.

    Leuk!
    Ik ga nu een beetje van dit )( naar dit ) (. Misschien moet ik maar eens gaan sporten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cool bro. Ga zo door.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Yee ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mebarak schreef:
    Leuk!
    Ik ga nu een beetje van dit )( naar dit ) (. Misschien moet ik maar eens gaan sporten.


    Haha. Dat kan nog wel toch? :]
    En anders ga je met mij mee! ;D


    Til hug og blod.

    That's awesome *O*

    I'm too lazy to exerciser! *O*
    Plus my home situation barely allows it. Once i'm in England i shall lose all the weights. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Haha. Dat kan nog wel toch? :]
    En anders ga je met mij mee! ;D


    Goed idee :') Nee, ik sport wel maar eet veel te veel. Het gaat inderdaad nog wel maar vroeger had ik echt een mooi figuur met van die ingevallen heupen, die wil ik weer terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    That's awesome. (:

    Pfff mijn lichaam heeft juist zoiets van: Sanne snoept niet meer en sport extra, laten we niet afvallen en juist aankomen. Altijd fijn. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    That's awesome. (:

    Pfff mijn lichaam heeft juist zoiets van: Sanne snoept niet meer en sport extra, laten we niet afvallen en juist aankomen. Altijd fijn. :Y)


    Je moet ook niet te weinig eten he lieverd. En je dieet afstellen op de manier hoe je sport. :]
    Wie weet pump je nu ongemerkt je spieren op, waardoor je aan lijkt te komen maar het in feite alleen je spieren zijn die groeien. En thanks. <3

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:14 ]


    Til hug og blod.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Goed idee :') Nee, ik sport wel maar eet veel te veel. Het gaat inderdaad nog wel maar vroeger had ik echt een mooi figuur met van die ingevallen heupen, die wil ik weer terug.


    Ik eigenlijk deels ook nog hoor, al gaat het veel beter als eerst. Nu nog van de RedBull verslaving af zien te komen en dan wordt het helemaal beter!
    En ik zou willen dat ik buiten m'n pa nog een sportmaatje had om me er doorheen te sleuren. ;o
    En niet te ingevallen worden hoor, dan is het niet mooi meer! d:


    Til hug og blod.

    Nice!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Je moet ook niet te weinig eten he lieverd. En je dieet afstellen op de manier hoe je sport. :]
    Wie weet pump je nu ongemerkt je spieren op, waardoor je aan lijkt te komen maar het in feite alleen je spieren zijn die groeien. En thanks. <3


    Hihi, thanks. Ik zal er rekening meehouden. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik eigenlijk deels ook nog hoor, al gaat het veel beter als eerst. Nu nog van de RedBull verslaving af zien te komen en dan wordt het helemaal beter!
    En ik zou willen dat ik buiten m'n pa nog een sportmaatje had om me er doorheen te sleuren. ;o
    En niet te ingevallen worden hoor, dan is het niet mooi meer! d:


    Te ingevallen is ook niet mooi bij mijn figuur, daar zijn mijn borsten te groot voor :')
    Maar inderdaad sportmaatjes. Ik ga met mijn beste vriendin één keer per week maar dan gebeurd er niet heel erg veel en als ik alleen ga ben ik er binnen een half uur weer mee klaar. Alleen een teamsport helpt en dat moet ik even zoeken, of dansen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Authentic schreef:
    Nice!


    Birds born in a cage think flying is an illness.