• [RPG] Wingin’ It.

    © RPGrechten van Mo0nlight.



    | Verhaal |

    Ja, wat moet dat nou, als je een EIO, een Engel In Opleiding, hebt. Het kan geen kwaad, maar het brengt niet vaak geluk. De EIO van Carl Montclaire, Porter Jackson, heeft na twee jaar eindelijk engelvleugels. Carl heeft ook stiekem tegen de regels met Denise. Maar in tegenstelling tot haar; zij heeft nog niet eens iemand om de opdracht op uit te voeren. Maar veel andere EIO’s hebben hetzelfde probleem…

    | Regels |

    # Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    # Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    # Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    # Je moet actief zijn.
    # 16+ mag, maar niet overdreven.
    # Je mag een relatie hebben met een EIO/opdrachttiener, maar dan moet het wel ongezien voor Cassabi. Net zoals bij Denise en Carl. Opdrachttieners en studenten mogen iets samen, aangezien opdrachttieners eigenlijk ook studenten zijn.
    # Geen one-liners!
    # Geen geruzie buiten IC.
    # Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik bijvoorbeeld dat je van de trap afgeduwd word en naar het ziekenhuis word gebracht. Dan trek je de aandacht van andere tieners. Dat mag niet. Tussendoor mag het, niet de hele tijd.
    # De foto’s van de verzonnen mensen mogen bekenden zijn, maar niet al te bekend. Vermeld het wel, ik keur het goed of niet.
    # Twee personen per account.
    # Bennett High en Terrendale High zijn rivalen.
    # Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    # Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.

    | Rollen |

    || Bennett High ||

    |~ Echte personen ~|

    Carl Montclaire ~ Password
    Denise Simmons ~ Mo0nlight

    |~ Verzonnen opdrachttiener van Denise ~|

    Alexander Sven Jhonson ~ TheRumIsGone

    |~ Verzonnen EIO’s 5/10 ~|

    Alice Elianne McAlister ~ TheRumIsGone
    Alynde Daniels ~ ButterflyElf
    Rose Dawn Diamond ~ Tisiphone
    Rachelle Eloise Woods ~ Password

    |~ Verzonnen opdrachttieners 5/10 ~|

    Charlynn Vájen Pendule ~ MeLuvZaynx
    Remi Twerdle ~ Mo0nlight
    Oliver Tyler Denali ~ Tisiphone
    Ailean Vanessa Burting ~ Chaim

    | Topics |

    Rollentopic.

    | Indeling |

    Porter || Carl (al goed, maar nog steeds beste vrienden)
    Denise || Alex(ander)
    Alice || Remi
    Rachelle || Charlynn
    Alynde || Oliver

    | Waar beginnen we? |

    We beginnen dat iedereen na de zomervakantie weer op school komt en elkaar ziet. Natuurlijk zoeken de EIO’s en de opdrachttieners elkaar op.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Jahe XD.. Ik dacht eerst 'Ik ben peter pan niet' maar toen vond ik 'Harry potter' leuker XD]

    Alexander Sven Jhonson

    Ze trok me mee naar het natuurkunde lokaal, ik keek naar de balon die ze liet verschijnen, tuurlijk dat kon ik ook, geef me een toverstaf en ik laat er zo één verschijnen, maar ik ben nogsteeds Harry Potter niet. Zacht prikte ik met mijn vinger in de ballon, die knapte en er een kaartje tevoorschijn kwam, ik pakte het kaartje en las het 'Geloof je me?' Stond er op, ik twijfelde, maar alsnog was het niet logisch 'Ehmm, ik denk het' Zeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet weg.. Alvast een fijne vakantie als ik er morgen niet meer achter kan ben ongeveer vrijdag of zaterdag terug ^^ See you later guys}


    Don't be like the rest of them, darling

    Denise Simmons | EIO

          'Kan je dit?' vroeg ik en ik gaf een knik naar hem. Zoals Porter altijd bij Carl deed, deed ik het nu bij hem; zijn arm omhoog zonder hem aan te raken.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 18:11 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheRumIsGone schreef:
    {Ik moet weg.. Alvast een fijne vakantie als ik er morgen niet meer achter kan ben ongeveer vrijdag of zaterdag terug ^^ See you later guys}


    [Later <3.]

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 20:31 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rose Dawn Diamond

    Ik knip met mijn vingers en ik sta voor Bennett High. Hier begon mijn opdracht met Arina. Ze woonde naast de school. Ik loop naar haar huis en bel aan. 'Hallo mevrouw, ik ben Rose. De nicht van Arina.' 'Natuurlijk Rose, kom binnen.' Ik liep naar binnen en zag een roodharig meisje zitten. Arina. 'Arina, dit is Rose..' 'Rose Dawn Diamond. Ik ben je nicht.' Ze kijkt me aan alsof ik gek ben. Zo keken alle tieners. 'Arina, wil jij Rose een kamer geven.' Arina knikt en neemt me mee. 'Arina, dit mag je tegen niemand zeggen. Ik ben een EIO.' 'Een wat?' 'Het is misschien moeilijk te geloven, maar ik ben een Engel In Opleiding. Jij bent mijn opdracht.' 'Oké....'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Haha.. Leuk weet ook direct iedereen mijn naam.. XDD..

    FIJNE VAKANTIE !

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 22:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Haha.. Leuk weet ook direct iedereen mijn naam.. XDD..

    FIJNE VAKANTIE ROOS!


    [Awh, sorry XD.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ik ga stoppen. ik kan pas morgenavond of woendag middag weer meedoen.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Alynde Daniels | EIO
    ik loop het schoolplein van Bennett High op, 'Wat een school.' mompel ik verbaasd.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    (Iiemand zin om te rpgen? Zit wel oo mobiel, dus foutjes zijn mogelijk. Hebnu trouwens uitzicht op ze (; )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ButterflyElf schreef:
    Alynde Daniels | EIO
    ik loop het schoolplein van Bennett High op, 'Wat een school.' mompel ik verbaasd.


    [Dit is een beetje een one-liner, vind je niet?]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Shit! Ik moet mijn personage nog invullen! Ik zal het direct doen, dan kan ik meedoen.]

    {Heey mensjes, ben terug van vakantie ^^ Iedereen een leuke vakantie gehad?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand hier? S:]

    [I'm here, kwas eten xd. Wil je reageren op mijn reactie, E.? ;d]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.