• Oke, wij zijn dus voor school naar Cambirdge geweest. (Eigenlijk Oxford, maar we hadden ook 1 dag in Camridge.)
    En daar hebben we toen een lezing gehad van een echte schrijver. Hij heet Jon stock en schreef het boek 'dead spy running' of naar het nederlands vertaalt: Buiten adem. Ik vond het echt heel cool om een echte schrijver te ontmoeten. En het feit dat we hem persoonlijk vragen mochten stellen over schrijven zelf.
    Onze leraren hadden dit zelf geregeld. Normaal mag ik ze niet maar dit vond ik wel leuk.


    Hadden jullie leraren onlangs nog zo een leuke verrassing voor julie?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nee, maar ik heb al welleens een paar nederlandse schrijvers ontmoet. Maar die schrijvers vond ik niet zo leuk. Onze leraren zijn stom. Alleen dank ik mijn latijn leraar voor het ons eindelijk laten zien van een film! (ik haat die vent zo ontiegelijk!)
    Maar wat leuk! (:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Mijn leraren doen nooit zulke dingen, hahahahaha. Hoewel er wel eentje is die mij lijkt te mogen, hehe :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn leraren zijn wel tof, die snappen dat je een tiener bent soms gewoon geen zin hebt in school (:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Gaaf zeg! Doe je een schrijversopleiding of was dit voor je middelbare school?


    ars moriendi

    Wow :O das gaaf zeg :D Echt leuk!

    Bij ons gebeurd er nooit wat xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Notredame schreef:
    Gaaf zeg! Doe je een schrijversopleiding of was dit voor je middelbare school?



    Dit was voor de middelbare school, Het moest een werkweek voorstellen...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 0:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    (...)


    Dit as voor de middelbare school, Het moest een werkweek voorstellen...

    Wauw, jealous!


    ars moriendi

    Ahh, dat is echt heel erg awesome! En tsja, bij ons is het meest bijzondere onse geschiedenis docente die een ooggetuige van de tweede wereldoorlog heeft geregeld.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Ahh, dat is echt heel erg awesome! En tsja, bij ons is het meest bijzondere onse geschiedenis docente die een ooggetuige van de tweede wereldoorlog heeft geregeld.



    Onze leraren wouden dat ook een keer regelen, maar dat kregen ze dan weer niet voormekaar
    --''

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 13:55 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bij ons op werkweek was het of Berlijn (met Duits in je pakket) of Heemskerk (met exacte vakken in je pakket) of Cambridge of Oxford (het overige)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Atropos schreef:
    Ahh, dat is echt heel erg awesome! En tsja, bij ons is het meest bijzondere onse geschiedenis docente die een ooggetuige van de tweede wereldoorlog heeft geregeld.

    Kijk, dat zijn nou dingen die Geschiedenis super interessant maken. Daar moeten ze gebruik van maken nu die mensen nog leven.


    ars moriendi