• Ik heb geen idee of het wat worden gaat dus ik neem gewoon de gok ;p




    Een groep jongeren van 14 tot 18 jaar word met geweld uit huis gehaald zonder enige reden. Het enige wat ze weten, is dat ze waarschijnlijk niet meer terugkunnen. Ze worden met zijn allen wakker op een eiland zonder dat daar ook maar een enkel ander mens leeft.
    Er staat een groot huis op het eiland, dit geld overigens enkel voor onderdak. Want als je er binnenkomt merk je direct dat er niks staat. Geen stoel, geen bank, geen tafel en geen bed. Eten en drinken zul je dus moeten zoeken, (en nee er komt geen vliegtuig aanzetten met een overlevingspakketqq)
    Alleen een stel lege kamers om te kunnen schuilen voor het wisselvallige weer.
    Het gene wat ze niet weten is dat ze getest worden, en in de gaten worden gehouden. Een uitweg zoeken is onmogelijk, wie houd het leven op dit eiland vol, en wie kwijnt er van wanhoop weg?
    Liefde, haat, ruzies en vriendschap spelen hierin natuurlijk daarbij ook nog een rol.

    Rules:
    16+ mag
    Geen van hun weet dat ze getest worden of waar ze zijn!
    Graag actief mee doen, na 5 dagen zonder geldige reden niet gereageerd te hebben lig je eruit en is je personage zeg maar’ dood’.
    Niemand is perfect, houd daar even rekening mee.
    Maximaal 2 personages per persoon.
    Heb je leuke, ideeën, die mogen natuurlijk onder mijn toestemming. Pb hiervoor even.
    OOC praten doe je tussen []{}()
    Schelden en dergelijke mag maar houd het een beetje normaal.
    Speel je eigen personage en niet die van een ander tenzij die gene dat zelf wil ofcourse.

    En vooral: Sluit niemand buiten!

    Reserveringen blijven een dag Max. staan om anderen ook de kans te geven



    Er is een gelijk aantal aan meisjes en jongens dat mee doet, 5 aan 5. Vol is dus Vol.

    Meisjes:
    - Alyssa Summer; door Appelboompje
    - Felice Audréline Evans; door aragog
    - Ally Woodham; door Rufio
    -gereserveerd : TheRumIsGone
    -gereserveerd: Space



    Jongens:
    - James Avan Night; door TheRumIsGone
    - gereserveerd: xJohnnyDepp
    -
    -
    -


    Meedoen:
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Uiterlijk
    positieve karakterpunten:
    negatieve karakterpunten:
    Extra(niet verplicht)



    mines:
    Naam Alyssa Summer
    Leeftijd 16
    Geslacht vrouwelijk
    Uiterlijk


    positieve karakterpunten: Aardig, zorgzaam en behulpzaam
    negatieve karakterpunten: verlegen, erg terughoudend en kan nogal als een bitch uit de hoek komen. Ook is ze niet echt een doorzetter en kan behoorlijk chagarijnig zijn.
    Extra(niet verplicht);

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:22 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik reseveer een meisje (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik reserveer een jongen en een meisje :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik zie wel of ik mee doe. :w
    Je moet misschien eens naar het karakter van je eprsonage kijken, by the way, ze is nogal ongeloofwaardig. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naam: Felice Audréline Evans
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    positieve karakterpunten: Ze is over het algemeen vrolijk, probeert het goede uit het slechte te halen en wilt mensen opvrolijken als ze het even niet zien zitten. Ze is een maf meisje, en het maakt haar niks uit wat anderen van haar denken.
    negatieve karakterpunten: Ze is naïef, soms nogal arrogant, en praat nooit over haar eigen problemen waardoor ze alles opkropt. Daarbij heeft ze last van stemmingswisselingen. Zo is ze de ene dag druk en vrolijk, en de andere dag chagrijnig en stil.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 18:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik reserveer ook een meisje!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    alles staat erbij^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Meedoen:
    Naam: Ally Woodham
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk:


    positieve karakterpunten: geen ochtenhumeur, vrolijk, wordt niet snel boos, houdt van zingen
    negatieve karakterpunten: is snel eenzaam, onhandig
    Extra(niet verplicht)

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 19:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mag ik een jongen en een meisje reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    ofcourse


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    moeten er overigens meer rollen bij?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:56 ]

    [Ik ga zo op vakantie.. Ben vrijdag of zaterdag terug.. Heb nu geen tijd meer om mijn reservering in te vullen maar dat zal ik doen zodra ik terug kom als dat mag.. Fijne vakanie in ieder geval ^^]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 9:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LEADERLOUIS schreef:
    Naam:
    Faith Felicity Lopez.
    Leeftijd:
    16 jaar.
    Geslacht:
    Vrouw.
    Uiterlijk:




    Positieve karakterpunten:
    Ze is het soort persoon dat echt iedereen blij kan maken. Ze denkt altijd op de slechte momenten eraan om mensen toch te laten lachen. Haar lach laat mensen ook eigenlijk gewoon spontaan meelachen. Ze zorgt ook altijd voor de anderen hun veiligheid. Ze is echt een lief, vriendelijk persoon, die altijd vrolijkt rondloopt en heel goed kan luisteren. Ze weet ook bijna altijd het juiste te zeggen.
    Negatieve karakterpunten:
    Ze geeft snel op. Ze is geen doorzetter. Als iets haar niet lukt, dan geeft ze het gewoon direct op. Ze kan ook best koppig zijn als ze haar gelijk niet krijgt. Ze heeft nogal een grote mond, en moet dan ook altijd het laatste woord hebben. Meestal krijgt ze weldegelijk gelijk, maar dat is niet altijd zo.
    Extra:
    Ze kan enorm goed zwemmen en in bomen klimmen. Ze is het avontuurlijke type. Haar adem inhouden is geen probleem, daar heeft ze lang genoeg op geoefend, en in bomen klimmen gaat als vanzelf. Ze is linkshandig.
    Ze kan ook enorm goed dansen, maar dat toont ze liever niet.


    meisjes zitten al vol ;)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    more mensjes?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik reserveer een jongen :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel