• WEDSTRIJD GESTOPT


    -Plaatje is niet van mij, de edit wel-

    Hallo iedereen!
    Het leek ons (Rosyy en LoveYari) wel leuk om een wedstrijd te organiseren. Dus hier is hij, onze wedstrijd!
    We hebben toestemming van Yoda.
    Hallo Rosyy en LoveYari,

    hierbij hebben jullie toestemming om te starten met jullie schrijfwedstrijd. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    groetjes,
    Yoda

    REGELS
    •Stuur de link van de opdracht door naar beide juryleden. Het is handig als je het in een aparte story zet en de links van de hoofdstukken doorstuurt naar ons.
    •Geen plagiaat!
    •We zoeken geen juryleden meer.
    •Hou je aan de huisregels van Quizlet.
    •De opdrachten voor de wedstrijd moet je tijdens de wedstrijd schrijven. Geen verhalen van vroeger dus!
    •Je kan een joker gebruiken als het echt niet lukt. Heb je de joker niet gebruikt? Dan wordt het cijfer van je slechtste opdracht afgetrokken van het eindtotaal. (Vb. Je slechtste opdracht was 5/10, gaat er 5 van jouw totaal van gekregen punten en 10 van het totaal aantal, dus .../40. Om je eindcijfer te bepalen wordt een procent berekend.)
    •Je kan maximum tot 7 dagen uitstel vragen, met een reden.
    • Niet ingeleverd, zonder uitstel aan te vragen? Na 2 dagen krijg je een waarschuwing. Als het 1 dag later nog niet is ingediend/geen uitstel gevraagd, lig je uit de wedstrijd.
    •Een ronde duurt 7 dagen (zonder uitstel). De eerste ronde duurt 14 dagen, rekenend op inschrijvingen.
    •Naamsveranderingen graag doorgeven in een pm naar Rosyy, zodat ik er zeker niet overkijk ^^
    Story.
    PUNTENVERDELING
    opdracht:10
    originaliteit: 15
    grammatica: 10
    interpunctie: 10
    spelling: 10
    zinsbouw: 10
    woordkeuze: 15
    inhoud: 10
    aantal woorden: 10 (per 5 woorden te veel/te weinig gaat er 1 punt af)
    PRIJS
    Helaas kunnen wij beiden geen credits kopen. Maar we kunnen geven wat we kunnen:
    1; 1 jaar promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    2; 6 maanden promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    3; 1 maand promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    4-5; 2 weken promotie van een story van jou/iemand anders op beide onze profielen.
    Aan iedereen die actief heeft meegedaan aan de wedstrijd die tumblr of twitter of zo heeft: promotie van je blog/account op ons account (als we er een hebben)
    DEELNEMERS
    Er is plaats voor 20 deelnemers.
    Kleurlegende: INGEDIEND NOG NIET INGEDIEND UITSTEL JOKER
    1 Impressive | 1 | 2 |
    2 Scorpia | 1 | 2 |
    3 Patrified | 1 | 2 |
    4 Phantomhive | 1 | 2 |
    5 Vivere | 1 | 2 |
    6 xMissMarije | 1 | 2 |
    7 Moams | 1 | 2 |
    8 Jinora | 1 | 2 |
    9 Inferno | 1 | 2 |
    10 Candira | 1 | 2 |
    Uitgeschreven (wegens te laat indienen: Hayes Demyx Verbreken Tayniss Frigasima
    Zelf uitgeschreven: x
    JURYLEDEN
    We zoeken geen juryleden meer!
    1 Rosyy
    2 Loveyari tijdelijk geen jurylid meer
    OPDRACHTEN
    OPDRACHT 1: Vrije opdracht
    Deze opdracht is vooral om jullie schrijfstijl te ontdekken. Je mag dus een verhaal naar keuze schrijven, over elk onderwerp.
    Woorden: 500-1500
    Deadline: 14 augustus.
    OPDRACHT 2: Vervolg schrijven
    Ik heb twee korte stukjes geschreven, waar jullie een vervolg op gaan schrijven. Jullie mogen elk een letter kiezen; a of b. Dit staat voor één van de 2 stukjes. Jullie mogen eerst allemaal kiezen. Maximum 5 per stukje! Als iedereen gekozen heeft, sturen we elk stukje door en kunnen jullie beginnen met een vervolg schrijven.
    Woorden: Bovenop het korte stukje: 750-1500
    Deadline: 2 november
    Maximum uitstel: 9 november
    _
    Voor de eerste ronde zal de deadline 14 dagen later zijn dan de dag dat de opdracht online komt ipv 7, rekenend op bijkomende deelnemers. Na die deadline kan je je niet meer inschrijven.
    Er zullen ongeveer 5 rondes zijn.
    Groetjes, Rosyy en LoveYari.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 14:45 ]

    Als het geen probleem is dat ik op vakantie ben van 20 augustus tot 31 augustus en daar rekening mee kan gehouden worden, dan mag je me inschrijven :)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Me!


    Some people are art and do art at the same time

    @Impressive: Dat zal vast wel moeilijk worden, maar als jij het wil kan je ook twee opdrachten kort op elkaar maken? Maar we zien nog wel ^^ Ik zal er je al bijzetten :)
    @Moore: Je staat erbij!

    I want in! Please? (A)


    A dream is a wish your heart makes.

    ik doe al mee met 4 wedstrijden + mijn eigen wedstrijd + jury voor een wedstrijd maar ja, schrijf me in (bloos)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 21:58 ]


    -

    I'm in! (;


    'She walks on starlight.'

    Jullie staan er allemaal bij ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 9:28 ]

    Kom op mensen. ^^


    'She walks on starlight.'

    Me, me, meeee!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil ook meedoen! Ik doe al mee aan nog een wedstrijd maar ik merk gewoon dat ik heel snel klaar ben met een opdracht, dus waarom niet?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik ga jullie er ook bij zetten!
    Nog 3 inschrijvingen tot de opdracht online komt!

    Dankjewel! (: ik hoop echt dat het me zal lukken, ik ben al een hele tijd aan het twijfelen, want ik vind aan een wedstrijd meedoen ontzettend leuk en handig aangezien je meestal toch commentaar krijgt op je schrijven waarmee je iets kan


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik zou ook graag mee willen doen ^^


    To infinity and beyond •

    Nog 2 (: Ik probeer dit topic hoog te houden.


    'She walks on starlight.'

    @Impressive: Geen probleem hoor! Ik ben trouwens ook op kamp van 25 tot 30 augustus dus dan gaat het mij ook niet lukken om na te kijken c:
    @Vivere: Je staat erbij ^^