• Het is nog niet af hoor, haha. Wat vinden jullie er tot nu toe van? ^^

    De wetten

    De kleine jongen was van mening dat men de kracht van het individu altijd onderschat heeft. Terwijl hij daar zat, zijn bril van een zwaar montuur drukkend op zijn neusbrug, zijn nadenkende blik verborgen achter zijn sluike, donkerblonde haar, zocht hij naar manieren om die kracht tot uiting te brengen.
    Om hem heen bewoog de massa leerlingen zich als een zwerm bijen, zoemend van welbehagen. In deze brandende bijenkorf had hij zich regelmatig laten steken, maar hij zou ze krijgen. Hun angels met zijn scherpe nagels uit hun achterwerken rukken tot ze bloedden, en de tere vleugeltjes die hun lichamen flankeerden tussen zijn vingers verbrijzelen.
    Ze hebben de kleine jongen als een dromer geclassificeerd. Het had hem danig in zijn eer aangetast. Dromers leven op wolken, staren met een brandende blik van verlangen in hun ogen. Het verlangen blijft altijd onvervuld. Hij daarentegen bevond zich op een solide bodem van realiteit, en wilde hij iets bereiken, zou dit zich niet beperken tot een verlangen.
    De kleine jongen was zich maar al te bewust van de wetten die op deze scholengemeenschap golden: De wetten voor het individu. Deze waren in het diepste van zijn ziel gekerfd, op de dag van binnenkomst, hoewel het hem zwaar viel deze wetten te gehoorzamen. Niet opvallen, dat was de belangrijkste. Opvallen was een misdrijf, viel je op, dan was jij de plaats delict.
    Kletsen kwam op de tweede plaats. Niet praten over dingen die ertoe deden, maar kletsen. Over brommers, voetbal, meisjes – ze noemden ze wijven - en bovenal, seks. Geen seks uit liefde zoals hij dat van de hoofdpersonen in zijn favoriete romans gewend was. Nee, harde seks, bloederige seks, seks om de seks.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb een déjà-vu?

    Jezabels schreef:
    Ik heb een déjà-vu?


    Ze heeft hier al een topic van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    > Slotje; hier heb je al een topic over geopend: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131821


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.