• Ik heb een jongen uit mijn klas helemaal verrot gescholden:$
    ik ga heel veel om met een andere jongen uit onze klas, maar die jongen die verrot het gescholden, laten we ff S. zeggen, loopt constant te zeiken dat we aan 'reetjeplak' en dat soort onzin doen, en hij loopt rond met zo'n bloedprikding en je hebt geen lef als je hem je niet laat prikken. Én hij kan z'n bek niet houden, en wat ik ook maar zeg, S. reageert met 'koop een taart en vier het' of 'je bent niet grappig/geniaal.' en ik word zo gék van dat joch dat ik hem gigantisch heb uitgescholden tijdens bio... ik weet niet meer wát ik zei, alleen dat het eindigde op 'Hou nou eens je ******* ***bek.':$
    ook wel eens zoiets gehad?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Nee, maar kvind dat je ondank alles, toch wel normaal had kunnen reageren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Nee, maar kvind dat je ondank alles, toch wel normaal had kunnen reageren.

    OMYJBIEBER schreef:
    Nee, maar kvind dat je ondank alles, toch wel normaal had kunnen reageren.

    I know, maar het gaat al iets van 5 maanden zo, en ik ontplof redelijk snel... het ligt ergens ook wel aan mij, maar hij moet ook normaal doen. Dingen waarvan hij niet wil dat ik het doe doet hij ook vaak. Dus dan word ik ff gek...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    OMYJBIEBER schreef:
    Nee, maar kvind dat je ondank alles, toch wel normaal had kunnen reageren.


    nou ik ben het daar niet mee eens.
    als dat kind je zo erg op de zenuwen werkt en je tegen em uitflipt dan denk ik wel dat die nu begrijpt dat je het dus echt niet wil.
    misschien een keertje goed voor em.
    so don't worry.


    Believe in yourself, change the world.

    waarom heb je niet gewoon een leraar gewaarschuwd ?
    dat had waarschijnlijk meer opgeleverd(denk ik)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 16:40 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Graphics schreef:
    (...)

    nou ik ben het daar niet mee eens.
    als dat kind je zo erg op de zenuwen werkt en je tegen em uitflipt dan denk ik wel dat die nu begrijpt dat je het dus echt niet wil.
    misschien een keertje goed voor em.
    so don't worry.


    We accept the love we think we deserve.

    mikechang schreef:
    waarom heb je niet gewoon een leraar gewaarschuwd ?
    dat had waarschijnlijk meer opgeleverd(denk ik)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb twee jochies achter me zitten die nogal irritant zijn, maar ik mag ze op zich wel ;3
    Ik heb vandaag wel gezegd dat ze hun klote bek moeten houden, maar dan houden ze heus niet op.

    Schelden helpt tegen irritatie en frustratie bij mij, maar ik denk dat je beter een leraar ofzo erbij moet halen als hij zo irritant blijft doen.


    Me so good.