• Jup.
    Mijn jojo is cool. Hij is geweldig!(krul) Elke dag zit ik hier thuis te jojo'en met de 'uitdeeljojo's' uit de Hema die ik voor m'n zestiende verjaardag heb gekregen van mijn vriendinnnen. Hij is roze, weet je wel? (cat)
    En dan zat er gisteren nog een tol -een beetje als die flippo's uit den tijd- in mijn Kinder Surprise. Dat vind ik nu ook wel nog geweldig, sé. Al die kleurtjes. -wbw- Ja, vraag me niet waarom, maar mijn moeder had gisteren een doosje kinder surprise mee. :Y) Mijn mama en mijn vrienden zijn geweldig.

    Hebben jullie ook nog van dat kinderspeelgoed waar je nog mee 'speelt'?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aife schreef:
    (...)
    Dan doe ik niet moeilijk en download ze gewoon. ;]
    Ben nu weer bezig met een Kim Possible marathon ^^

    Sofie, vanaf dit moment is het officieel: ik vind je geweldig! _O_


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een funballon. Je weet wel, zo een met rijst er in en dan maakt hij geluid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Flemish schreef:
    (...)
    Sofie, vanaf dit moment is het officieel: ik vind je geweldig! _O_

    Being awesome is awesome, I know (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    MyFairyKing schreef:
    Geen kinderspeelgoed, hoewel ik heel graag nog eens een slinky wil. Maar gister hadden een paar vrienden en ik filmavond, we waren net een stel kleuters. We hebben niks van die hele film me gekregen en mekaar alleen maar zitten te kietelen en kloten.

    Oh, die slinky-dingen zijn geweldig. Spijtig genoeg is mijn trap nu te breed en is hij altijd verward. Mijne zit al in de vuilnisbak D:

    @Sarita, nee ik weet niet?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    Til hug og blod.

    Soms ben ik geneigd om naar mijn Polly Pocket te grijpen D:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Sehun schreef:
    Soms ben ik geneigd om naar mijn Polly Pocket te grijpen D:

    O, nu krijg ik jeugdherinneringen O.o
    Ik had een awesome glijbaan-iets-gevalletje, alleen ik kreeg altijd een punthoofd omdat die poppetjes altijd uit elkaar vielen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Flemish schreef:
    (...)
    Oh, die slinky-dingen zijn geweldig. Spijtig genoeg is mijn trap nu te breed en is hij altijd verward. Mijne zit al in de vuilnisbak D:

    @Sarita, nee ik weet niet?


    Zo'n hele grote ballon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, eigenlijk niet. Ik gooi dat na een tijdje altijd weg, ik wil geen rotzooi op mijn kamer. :Y) Of het is bewaard, maar dan zit het in een van de vele dozen ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    bellenblaas en stuiterballen :3


    We can't spend our lives waiting to live.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:41 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    uhm. als ik wel eens pasta maak ofzo kies ik altijd spongebob pasta uit ofzo. ik heb een skelter rijbewijs! ( op 16 jarige leeftijd gehaald(nerd)) ik vindt bellenblazen nog wel eens leuk (A) en ik speel computer spellen die voor 3 jaar en ouder zijn xD

    genoeg dus xD

    Ik vond polly pocket een afkooksel van Barbie xd ik moest dat niet hebben ~


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ik vond polly pocket een afkooksel van Barbie xd ik moest dat niet hebben ~


    Whaha, ik had wel veel barbies. En ik had ook een kale.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nou, ik heb het eigenlijk ook niet zo op barbie (; Ik had eens door mijn zus een barbiehuis gekregen voor Sinterklaas. Ik zei dat ik een suikerspinmachien wilde, maar mijn zus (zij was 2 jaar ouder) heeft ervoor gezorgd dat ik barbie kreeg D:
    Ik had het eigenlijk in het alhemeen niet zo op meisjesspeelgoed. Ik speelde nog het liefst met de autootjess [':


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please