• Hoi,

    Graag wil ik jullie eerlike mening.
    > Wat vinden jullie van de film Titanic ??





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 aug 2012 - 17:25 ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Ik heb ooit de helft gezien en ik vond het echt een ontzettende zeikfilm


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vond het een leuke en dramatische film. Maar ik hoef 'm niet nog een keer te zien.

    Spoiler
    Toch vond ik wel dat Jack het had kunnen overleven. Er was genoeg ruimte op dat stuk hout!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:20 ]

    Je link doet het niet, maar de Titanic vind ik awesome!


    Life is full of fake people

    Strider schreef:
    Ik vond het een leuke en dramatische film.
    Toch vond ik wel dat Jack het had kunnen overleven. Er was genoeg ruimte op dat stuk hout!


    Jah .., klopt echt onzin!


    Life is full of fake people

    Nog nooit gezien, dus no comment ('':


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ben er ooit mee begonnen maar ik vond het veel te saai. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Strider schreef:
    Ik vond het een leuke en dramatische film. Maar ik hoef 'm niet nog een keer te zien.

    Spoiler
    Toch vond ik wel dat Jack het had kunnen overleven. Er was genoeg ruimte op dat stuk hout!


    Er was idd genoeg ruimte, maar anders was de film denk ik niet half zo'n succes geworden als hij nu is ;P

    Verder vind ik het een goede film, maar ik heb hem vooral in stukken gezien, nog niet als een geheel.


    Tijd voor koffie.

    Leuk maar inderdaad, Jack had ook gewoon kunnen blijven leven^^
    ik hoef hem wel niet nog eens te zien, één keer is genoeg


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor wie weer begint over dat hout, herkijk dat moment en je zal zien dat ze er beiden proberen op te kruipen, maar dat het niet lukt. Ja het is groot genoeg, nee het is niet sterk genoeg.
    Ot; stomme zeikfilm :')


    Olive

    Wat een kutfilm. Iedereen zei dat ik ging huilen en het leuk zou vinden maar ik heb 3 uur zonder emotie naar m'n laptop scherm gestaard.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    Er was idd genoeg ruimte, maar anders was de film denk ik niet half zo'n succes geworden als hij nu is ;P

    Verder vind ik het een goede film, maar ik heb hem vooral in stukken gezien, nog niet als een geheel.


    Misschien wel ruimte maar je weet niet of alleen een stuk hout twee lichamen kan houden.. But than again, MYTH BUSTERS MATERIAL


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Excitatio schreef:
    Nog nooit gezien, dus no comment ('':


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik heb je topic in het juiste forum ervoor gezet en ook je plaatjes zichtbaar gemaakt. Alleen je hebt 2x dezelfde foto...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is een mooie film, alleen duurt hij te lang.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh god gaat iedereen nu terug beginnen zeiken over dat Jack het had kunnen overleven. Ze konden er niet beiden op. Het is niet omdat het stuk hout groot genoeg was voor haar alleen dat het zwaartepunt goed lag om ze er beiden op te zetten. Ik heb een soort fascinatie voor de Titanic. Ik ken die film van buiten en zou hem dus qua dialoog perfect kunnen naspelen, maar het liefdesverhaal maakt de film niet mooi. De film begint voor mij pas echt als het schip in aanvaring komt met de ijsberg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?