• Noah is een trouwe The Wanted fan, en gaat bijna naar elk concert. Als The Wanted dit keer weer in Londen komt, in het Emirates Stadium om zeker te zijn, gaat ze weer heen met twee vriendinnen, tevens ook fan. Ze hebben VIP tickets bemachtigd, en mogen dus ook backstage om een meet&greet te ervaren. Tijdens die meet&greet klikt het heel goed tussen Noah en Jay en blijven ze nog even hangen in het Stadium. Ze hebben het super gezellig, en van het een komt het ander, Noah beleefd een one night stand met Jay, en als dat afgelopen is, neemt ze nog afscheid van Jay en gaat ze weer naar huis. Tot dat ze helemaal niet meer ongesteld wordt, en Noah al van het ergste uit gaat. Noah is zwanger, en ze durft niet te zeggen dat Jay de vader is. Acht maanden later als The Wanted weer een optreden in Londen doet, gaat Noah toch heen, tot dat Jay iets ziet bij Noah, wat hij de laatste keer niet zag. Een bol buikje.



    Titel:
    Origineel:
    Doen/Niet doen:
    Abo?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Je moet het zeker doen. Of het origineel is weet ik nog niet. Dst ligt aan je schrijfstijl en hoe jij het verhaal maakt. Ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat verlopen dus je mag me wel waarschuwen als je begint. :]


    Me so good.

    Ja doen! het is niet origineel, maar iedereen geeft een eigen twist aan zijn verhaal, net zoals jij dus waarschijnlijk. Waarschuw je me? (:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Auckland schreef:
    Ja doen! het is niet origineel, maar iedereen geeft een eigen twist aan zijn verhaal, net zoals jij dus waarschijnlijk. Waarschuw je me? (:


    I will. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Marjolien, ik vind het idee super! (: Het is iets wat veel mensen als onderwerp gebruiken, maar ik heb nog nooit een verhaal gelezen waar de zwangere persoon weer naar een optreden gaat als ze nog zwanger is dus ik vind het zeeeeeer origeneel (:
    Heb je nog tips nodig voor titels en de rest? (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Lionsgate schreef:
    Marjolien, ik vind het idee super! (: Het is iets wat veel mensen als onderwerp gebruiken, maar ik heb nog nooit een verhaal gelezen waar de zwangere persoon weer naar een optreden gaat als ze nog zwanger is dus ik vind het zeeeeeer origeneel (:
    Heb je nog tips nodig voor titels en de rest? (:


    Ik heb nog een titel nodig ja. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Oké, ik zal je een paar titels geven en misschien vind je er één tussen die je graag wilt anders zoek ik verder (;
    She Came To Party, Goodbye Forever, New Girl, Take Care, We Own The Night, Live like There's No Tomorrow, Middle Of Nowhere, What Am I Gonna Do, Why Me Why Now?


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Thanks, er zit wel wat tussen! (krul)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dat van de meet&greet vind ik niet zo origineel maar de rest wel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Inderdaad, dat van die meet&greet is niet heel erg origineel, maar de rest is wel leuk. Jammer dat ik geen mega TW fan ben.. Misschien zou je van die meet&greet wat anders kunnen maken? Bijvoorbeeld dat Noah in de barstende regen buiten staat te wachten op een taxi, maar dat de jongens haar aanbieden om haar thuis te brengen? -is inspiratieloos-


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Inderdaad, dat van die meet&greet is niet heel erg origineel, maar de rest is wel leuk. Jammer dat ik geen mega TW fan ben.. Misschien zou je van die meet&greet wat anders kunnen maken? Bijvoorbeeld dat Noah in de barstende regen buiten staat te wachten op een taxi, maar dat de jongens haar aanbieden om haar thuis te brengen? -is inspiratieloos-


    Dat is ook wel een leuk idee. Thanks. :3


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Stallion schreef:
    (...)

    Dat is ook wel een leuk idee. Thanks. :3


    Geen probleem (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Brutus schreef:
    Je moet het zeker doen. Of het origineel is weet ik nog niet. Dst ligt aan je schrijfstijl en hoe jij het verhaal maakt. Ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat verlopen dus je mag me wel waarschuwen als je begint. :]


    Tell me about it, stud.

    De Meet & Greet ligt wel teveel voor de hand. Verder vind ik gewoon dat je het moet doen, maar ik denk niet dat ik het zal lezen, aangezien ik niet zo'n voorstander meer ben voor fanfics over boybands.:Y) Maar dat ligt weer geheel aan mij.

    Ik gebruik Harries idee denk ik. Ik ga nu maar ff een cover maken.


    Normal girl at day, Catwoman at night.