• Ja. Een paar maanden geleden was mijn oor ontstoken. Nouja, eigenlijk het oorbellen gaatje in mijn oor. Toen dat eindelijk over was durfde ik geen oorbellen meer in. Nu ongeveer twee maanden later heb ik nog steeds geen oorbellen ingehad maar toch is hij weer ontstoken --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toevallig, op het moment heb ik ook last van een ontstoken oorlel door mijn oorbellen. Best vervelend. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Beterschap *o*


    Full of envy behind that anonymous mask

    urgh, ik heb liever mijn oorlel (ik heb geen oorbel gaatjes ofzo ben een ongen xD ) ontstoken dan mijn grote teen. =x

    Dat si echt zo rot, had ik op vakantie.
    Ik was er doodziek van en kon geen eens meer recht lopen :']

    Beterschap!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik had dat ook een keer! ik weet het das niet fijn :S

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 22:05 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    pl0xthef0x schreef:
    urgh, ik heb liever mijn oorlel (ik heb geen oorbel gaatjes ofzo ben een ongen xD ) ontstoken dan mijn grote teen. =x

    Pfuh, da's nog niet zo erg als bij mij. Mijn 2 grootste tenen zijn operatief nagelloos geworde, één is genaaid en nu heb ik heel veel pijn en mag ik alleen nog maar plat liggen. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh, dat heb ik ook echt 1,5 maand aan een stuk gehad, echt pijnlijk. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    En ik heb pijn aan mijn gebit door de ortho(cat)
    Lijkt me vervelend, beterschap :3!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor