• ik heb al eens gezegt dat mijn neefje gepest word,maar wat nu is gebeurt gaat nergens over. mijn neefje is een harstikke onzeker jongetje van 7 jaar oud. hij heeft geen mama meer en geen vader meer. daarom zorgen wij voor hem. hij heeft slechte ogen en draagt een bril. hij kan niet goed horen en heeft een aparatje in zijn oor. kortom hij heeft het niet makkelijk. nu hebben ze hem vandaag na school op gewacht toen hij het kleine stukje van school na ons huis liep. ze hebben zijn bril van zijn hoofd geschopt,zijn aparatje uit getrokken,en zijn broek in de prullenbak gegooid,hem door de zand gerold en een pluk haar uitgetrokken. toen ik hem zo zag toen voor onze deur heb ik hem geknuffeld en gezegt dat alles goed kwam. daarna zijn we naar de politie gegaan en hebben daar de hele middag gezeten.

    damn wat moet ik hier nu mee.......

    Heeft de school daar niks aan gedaan?:O
    Veel sterkte!(flower)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Das zo zielig.

    Wie de hell doet nou zoiets.
    Je moet er voor je neefje zijn. Das het enigste wat je kan doen. Ben hem voor hem en bescherm hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat het aan de politie over, dit is ernstig en valt onder lichamelijke mishandeling. Kinderen zijn zo wreed tegen elkaar,ik moet ervan walgen.
    Binnen een paar jaar is dit voorbij, maar het moet nu echt stoppen. Ik hoop voor jou dat de politie er echt iets aan doet. Dit heeft zo veel inpact op zo een klein kind.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Oh. Dit vind ik zó erg!
    Waar gaan we met de wereld naar toe als kinderen van 7 al zo'n ideeën hebben?
    Ik heb hier geen woorden voor.
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wow, dat is echt erg. O.o
    Maar jij kunt er zelf niet heel veel aan doen, je ouders, de politie en de school moeten dit regelen, en zorgen dat die pestkoppen een behoorlijke straf krijgen. Zorg wel dat je er bent voor je neefje, als hij zou willen praten ofzo. Ik hoop dat dit goed komt ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    imlove schreef:
    Heeft de school daar niks aan gedaan?:O
    Veel sterkte!(flower)



    ze zeggen dat ze niets kunnen doen. omdat het buiten school is...

    Agos, dat is echt superzielig! Zo lullig. Ze weten echt niet wat ze met de rest van zijn leven doen!
    Ik heb ook gehoorapparaten, ik voelde soms echt crap als mensen mij daarmee gingen pesten...


    Your make-up is terrible

    ik haat mensen die zoiets kunnen doen , het is rechtuit mishandeling ._.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    WAT:|
    Dat meen je niet!!
    ik schrik hier gewoon van!
    Kinderen worden soms gepest met woorden of opwachten..ik vind dat al een heftige zaak..maar DIT!!
    Hoe halen mensen dit in hun hoofd?! ik kan hier zo boos om worden en laat ik hier maar niet merken!!
    Hoe oud zijn die kinderen? steekje los in hun hoofd ofz?

    Goed dat jullie naar politie zijn gegaan! aanpakken die handel! hoop dat je broertje ook allees verteld, want sommige worden gedwongen om hun mond te houden!
    En als politie niks doet op zijn school, zelf ernaar toegaan!

    blacklady schreef:
    (...)


    ze zeggen dat ze niets kunnen doen. omdat het buiten school is...

    Dat is toch ook wel raar. Die kinderen kennen hem van school. :|
    Goed dat jullie naar de politie zijn gegaan, misschien hadden jullie dat al veel eerder moeten doen! Dan houd het eindelijk op!
    En je neefje heeft al zoveel meegemaakt.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)
    Dat is toch ook wel raar. Die kinderen kennen hem van school. :|
    Goed dat jullie naar de politie zijn gegaan, misschien hadden jullie dat al veel eerder moeten doen! Dan houd het eindelijk op!
    En je neefje heeft al zoveel meegemaakt.



    ja daarom. ik ga dit laten stoppen hoe dan ook...

    blacklady schreef:
    (...)


    ja daarom. ik ga dit laten stoppen hoe dan ook...

    Ik vind niet dat het aan jou is om dit te laten stoppen. Jouw ouders zouden dat moeten doen. Jij bent ook nog maar 14(?) dan moet je je niet verantwoordelijk voelen voor je neefje. Doen je ouders er dan wel wat aan?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    imlove schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat het aan jou is om dit te laten stoppen. Jouw ouders zouden dat moeten doen. Jij bent ook nog maar 14(?) dan moet je je niet verantwoordelijk voelen voor je neefje. Doen je ouders er dan wel wat aan?


    ja mijn moeder heeft morgen een gesprek met de school.

    Ohmygaskarth schreef:
    Laat het aan de politie over, dit is ernstig en valt onder lichamelijke mishandeling. Kinderen zijn zo wreed tegen elkaar,ik moet ervan walgen.
    Binnen een paar jaar is dit voorbij, maar het moet nu echt stoppen. Ik hoop voor jou dat de politie er echt iets aan doet. Dit heeft zo veel inpact op zo een klein kind.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    blacklady schreef:
    (...)

    ja mijn moeder heeft morgen een gesprek met de school.

    Dat is tenminste een begin. Weten de ouders van die jongens dan wel iets daarover? misschien moeten die dat ookwel weten. Voor jou zal dit ook niet makkelijk zijn denk ik. Hoe gaat het nu met je neefje?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~