• Het word de heetste dag ooit vandaag wat ga je doen om deze hitte te overleven ?
    Zet dat hier in


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Zo meteen ben ik een weekje naar Centerparcs het meerdal, met een groot zwembad!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    IJSJES, IJSJES, IJSJES! :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Niks. Vanavond naar Noordwijk om wat te drinken & uit te gaan.


    To infinity and beyond •

    Binnen blijven. Geen zin in zwemmen want ik kan met niemand gaan so yeah

    Martenvilijn schreef:
    Zo meteen ben ik een weekje naar Centerparcs het meerdal, met een groot zwembad!!!


    Ik ga naar Centerparcs de Kempervennen :'D

    Thysia schreef:
    (...)

    Ik ga naar Centerparcs de Kempervennen :'D


    Ghehe:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zit in Oostenrijk en het is hier ook aardig warm.


    'Darling, just hold on'

    Ik zit in Australie en ik ben blij dat ze hier winter hebben :Y) Lekker alvast in de kerst stemming komen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga werken bij de McDonald's vanaf 14:00 uur... Woehoe, this is gonna be fun D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    (cat) Hotter than yesterday? i should hope not. Het was hier in Engeland veelste heet. >.< Het lijkt vandaag wat kouder. But maybe that's because it's early.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga zwemmen^^en ijs. PERENIJSJES AAN DE MACHT!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het kán vandaag in Nederland en België de heetste dag ooit worden. Als het in Limburg warmer wordt dan 38.7 graden, tenminste. Ik hoop voor de mensen daar dat dat niet het geval is ='D

    En ehm.. Ik ga naar Alwin. Because games. Alleen hij heeft geen airco of wat dan ook en het is een appartement, dus dat zal net een broeikas zijn. Wat ik al niet over heb om bij mijn vrienden te zijn!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 11:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Binnen blijven en ijs eten. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit in Polen. Ook erg heet, maar niet zo heet als in NL. In de caravan is hef nu 29 graden.


    Stenenlikker

    Helemaal niks 8D
    Goddammit ik haat het als iedereen op vakantie is.


    i put the fun in funeral