• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan, en schrik even wanneer ze in mijn kont knijpt. Daardoor beweeg ik mijn heupen zo, dat mijn erectie al tegen haar kruis aandrukt. Plagerig ga ik nog niet meteen bij haar naar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel zijn erectie tegen mijn kruis aandrukken. Ik kreun zachtjes. Ik wil hem. Ik moet hem nu. Ik trek hem zo dicht mogelijk tegen me aan en druk mijn lippen in zijn hals. Ongeduldig zet ik zachtjes mijn nagels in zijn rug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Wat is er prinses?" vraag ik plagerig.
    Even een spelletje spelen kan geen kwaad. Mijn handen glijden over haar bovenbenen, en haar lippen in mijn hals voelen hemels aan. Zacht kreun ik haar naam.
    Maar zo snel geef ik me niet gewonnen. Langzaam breng ik een vinger bij haar naar binnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat is er prinses?"
    De opwinding vliegt door mijn lichaam. Mijn handen verplaats ik naar zijn borstkas. Een luide kreun ontsnapt uit mijn mond wanneer hij een vinger naar binnen brengt. Ik voel mezelf licht in mijn hoofd worden. Ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan en stop heel even met de kusjes in zijn hals.
    "Alsjeblieft," smeek ik opgewonden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ga slapen x]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Alsjeblieft."
    Ik grijns lichtjes.
    "Alsjeblief wat? Je moet wat duidelijker zijn, prinses."
    Geamuseerd beweeg ik langzaam mijn vinger en druk kusjes op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Alsjeblief wat? Je moet wat duidelijker zijn, prinses."
    Ik kreun zachtjes zijn naam als hij zijn vinger beweegt. Met mijn armen klem ik hem zo dicht mogelijk tegen me aan. Zachtjes kus ik hem terug om kleine kreuntjes tegen te houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Mijn tong streelt zacht over haar lippen en ik houd mijn vingers even stil, maar mijn duim blijft wel zachtjes cirkelen rond haar gevoelige plekje.
    "Ik begrijp je niet, prinses. Zeg het maar gerust. Ik doe alles wat je wil."
    Licht grijnzend kijk ik haar aan, en druk enkele kusjes in haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Kleine kreuntjes verlaten mijn mond als hij met zijn duim blijft cirkelen.
    "Ik begrijp je niet, prinses. Zag het maar gerust. Ik doe alles wat je wilt."
    Ik pak zijn hoofd tussen mijn handen als hij mijn hals begint te kussen.
    "Ik wil je," fluister ik tegen zijn zachte lippen voordat ik hem passioneel zoen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wil je."
    Haar woorden doen rillingen over mijn rug lopen.
    "Zeg dat dan prinses."
    Ik kijk haar verliefd aan, en druk zacht mijn lippen op de hare terwijl ik voorzichtig bij haar naar binnen ga. Een zachte kreun wordt gesmoord door de kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zeg dat dan prinses."
    Ik kreun zachtjes als ik hem naar binnen voel gaan. Ik kus hem liefevol terug terwijl mijn handen over zijn bovenlichaam strelen. Mijn lippen verplaats ik van zijn lippen richting zijn borstkas waar ik kleine plekje zuig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kreun zachtjes wanneer ik haar lippen over mijn huid voel dwalen. Langzaam beweeg ik mijn heupen en blijf haar aankijken met een blik vol liefde en opwinding. Dit meisje maakt me gewoon gek. Ik ga met mijn hand even door haar haren en druk zacht mijn lippen op de hare, zodra ik daar de kans toe krijg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ben naar school (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik beweeg met mijn heupen mee op zijn ritme. Hij drukt zijn lippen zachtjes weer op de mijne. Met mijn tong lik ik over zijn lippen en ik sla mijn benen rond zijn middel om hem dieper te voelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik bijt zachtjes op haar lip en een kreun rolt over mijn lippen. Met mijn hand masseer ik haar linkerborst, en trek haar stevig tegen me aan. Mijn heupen versnellen het ritme een beetje, net als mijn ademhaling en hartslag.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.