• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Dan zie ik het als mijn eerste echte dreigement. Het moet een keer gebeuren."
    Ik grinnik en kus haar terug.
    "Jammer, ik had wel zin in een soort verlovingsfeestje, maar dan onofficieel."
    Lachend kijk ik haar aan.

    [Ik ga op de Wii :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jammer, ik had wel zin in een soort verlovingsfeestje, maar dan onofficieel."
    Ik laat hem los.
    "Een feestje?" herhaal ik lachend.
    "Daar ben ik altijd voor in."
    Ik sla mijn armen rond zijn hals en drukt kleine kusjes over zijn hele gezicht.
    "En hoe zag je dat voor je?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Een feestje? Daar ben ik altijd voor in. En hoe zag je dat voor je?"
    Ik grinnik.
    "Wij tweetjes, helemaal alleen. Eerst gezellig wat gaan eten, en dan een hotelkamer huren om gezellig in luxe samen te vieren."
    Ik druk een kusje op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wij tweetjes, helemaal alleen. Eerst gezellig wat gaan eten, en dan een hotelkamer huren om gezellig in luxe samen te vieren."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Romantisch dus," grinnik ik zachtjes.
    "Daar zie ik wel wat in."
    Voorzichtig strijk ik met mijn lippen langs de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Romantisch dus. Daar zie ik wel wat in."
    Ik lach even.
    "Vanavond?"
    Ik kam weer door haar mooie haren en glimlach de hele tijd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vanavond?"
    Lachend trek ik één wenkbrauw op.
    "Hoe eerder, hoe beter."
    Voor de zoveelste keer druk ik een kusje op zijn neus. Ik kan gewoon niet van hem afblijven. Het is zo perfect. Hij is zo perfect.
    "Je bent geweldig," fluister ik zachtjes.
    "Je bent het aller belangrijkste voor mij."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Hoe eerder, hoe beter. Je bent geweldig. Je bent het aller belangrijkste voor mij."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Jij bent geweldiger, Donna. Echt waar."
    Ik neem haar weer stevig in mijn armen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jij bent geweldiger, Donna. Echt waar."
    Giechelend kijk ik hem aan en haal ik een hand door zijn haren. Mijn hand laat ik via zijn rug doorglijden naar zijn kont en ik laat hem daar rusten. Zachtjes druk ik een kus op zijn mond.
    "Nee," zeg ik zachtjes.
    "Niemand kan over jou heen."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Nee. Niemand kan over jou heen."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Onmogelijk."
    Ik belaad haar weer met kusjes.
    "Ik laat je nooit meer gaan."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Onmogelijk. Ik laat je nooit meer gaan."
    Ik lach zachtjes en trek hem zo dicht mogelijk tegen me aan.
    "Ow, het is echt wel mogelijk en je krijgt de kans niet eens om me te laten gaan."
    Mijn armen leg ik rond zijn middel en ik kijk hem verliefd aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ow, het is echt wel mogelijk en je krijgt de kans niet eens om me te laten gaan."
    "Goed zo. Ik zou niet eens willen."
    Ik grinnik en druk overal kusjes waar ik maar bijkan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Goed zo. Ik zou niet eens willen."
    Ik giechel zachtjes als ik zijn lippen over mijn lichaam over. Ik neem zijn hoofd tussen mijn handen en druk zachtjes mijn lippen op de zijne.
    "Ik ga weer wat aantrekken," grinnik ik zachtjes als ik besef dat ik nog steeds in mijn ondergoed sta. Van de tafels vis ik mijn jeans en mijn shirtje en ik trek ze beide snel aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ga weer wat aantrekken."
    Ik grinnik.
    "Ja, lap. Daar gaat mijn mooie uitzicht."
    Lachend kijk ik toe hoe ze zich aankleedt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Ja, lap. Daar gaat mijn mooie uitzicht."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Ik wist het," grinnik ik.
    "Het gaat jongens alleen maar om de borsten. Met kleding ben ik niets."
    Lachend druk ik een kus op zijn lippen en ga ik op de tafels zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik wist het. Het gaat jongens alleen maar om de borsten. Met kleding ben ik niets."
    Ik grinnik.
    "Niet zo bedoeld. Je hele lichaam is prachtig, echt waar."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.