• Zijn de geruchten waar?
    De geruchten zouden gaan dat ze een aantal keren met elkaar uit zijn geweest en dat ze een relatie hebben, maar moeten wij dit geloven?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wel een mooi meisje ^^


    Ik vind haar een beetje eng op die foto met die wenkbrauwen en dan die blik. Vind ik Daniëlle en Eleanor er toch leuker en aardiger uit zien, hoor


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik denk dat echte traditionele molsima's niet zoveel van hem moeten hebben, aangezien hij rookt, drinkt, tattoo's heeft en ik heb een vriendin die ook moslima is en volgens haar mag dat niet volgens het geloof dus maar misschien ook wel


    Nee, klopt. Ik heb ook veel Islamitische vriendinnen. En die zeggen ook dat Zayn zich totaal niet als een moslim gedraagt. Maar uiteindelijk zal zijn familie ook wel meespelen met wie hij gaat trouwen? Want in dat geloof trouw je niet met zomaar iemand. Daar moet je volgensmij wel de steun van je familie van hebben. En die hebben denk ik wel het liefst dat hij met een moslima trouwt. Hij is zo trots op zijn geloof, dat hij denk ik ook zijn kinderen zo wilt opvoeden? Dat gaat ook moeilijk als je een vrouw hebt die een ander geloof aanhangt...
    Maargoed, we zien allemaal wel. Hij is nog jong nu haha.


    Tell me about it, stud.

    sorry maar ik vind het geen leuk stel hoor... niet omdat het Zayn is maar gewoon... heheh kijken hoe lang ze nog samen blijven :P ik denk het max. 1 maand :P


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Was dit niet al ouder nieuws?

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Nee, klopt. Ik heb ook veel Islamitische vriendinnen. En die zeggen ook dat Zayn zich totaal niet als een moslim gedraagt. Maar uiteindelijk zal zijn familie ook wel meespelen met wie hij gaat trouwen? Want in dat geloof trouw je niet met zomaar iemand. Daar moet je volgensmij wel de steun van je familie van hebben. En die hebben denk ik wel het liefst dat hij met een moslima trouwt. Hij is zo trots op zijn geloof, dat hij denk ik ook zijn kinderen zo wilt opvoeden? Dat gaat ook moeilijk als je een vrouw hebt die een ander geloof aanhangt...
    Maargoed, we zien allemaal wel. Hij is nog jong nu haha.


    Het is wel zo dat zowel de man als vrouw moet bidden na of voor het huwelijk en nog ene paar dingen die horen bij het geloof. Maar ik weet wel een ding zeker als iedereen gelovig zou worden zouden er heel wat meer varkens rond lopen aangezien zowel moslims en christenen geen varkensvlees mogen eten volgens de Koran en de Bijbel


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Het is wel zo dat zowel de man als vrouw moet bidden na of voor het huwelijk en nog ene paar dingen die horen bij het geloof. Maar ik weet wel een ding zeker als iedereen gelovig zou worden zouden er heel wat meer varkens rond lopen aangezien zowel moslims en christenen geen varkensvlees mogen eten volgens de Koran en de Bijbel


    Christenen mogen gewoon varkensvlees eten hoor. Moslims en Joden mogen dat niet. Maargoed, verder denk ik gewoon sowieso niet dat Zayn het zo nauw neemt met alle regels volgens de Koran. En als hij met Perrie wilt daten, moet hij dat lekker doen. Hij is jong, hij mag ook lol hebben. :]


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    (...)

    Christenen mogen gewoon varkensvlees eten hoor. Moslims en Joden mogen dat niet. Maargoed, verder denk ik gewoon sowieso niet dat Zayn het zo nauw neemt met alle regels volgens de Koran. En als hij met Perrie wilt daten, moet hij dat lekker doen. Hij is jong, hij mag ook lol hebben. :]


    Ik vind dat fans gewoon blij moeten zijn als de jongens iets hebben met iemand die hun vrolijk maakt en gelukkig maakt. Daar gaat het om want als de jongens niet lekker in hun vel zitten, is dat ook niet leuk voor alle fans waar onder ik


    Physics is awesome

    Puroisen schreef:
    (...)
    Jeez, kom op zeg. Hij is ook maar een jongen, wat maakt het uit dat hij een relatie zou hebben? Dat is toch hartstikke logisch? Zo op deze leeftijd? Het heeft echt geen zin om hier een beetje de fangirl uit gaan hangen die het niet goed vindt dat haar favo artiest een relatie heeft. Sorry, hoor, maar zo klinkt dat voor mij.


    Als het waar is, kan dat mij niet zoveel schelen... Als Zayn er maar gelukkig bij is en waarom zou ik het niet leuk vinden. Ik zal toch nooit iets met Zayn krijgen of wie dan ook maar van One Direction c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik vind het wel leuk :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik ben best blij voor Zayn, maar ik vind haar wat arrogant overkomen? Geen idee of ze werkelijk zo is, maar op de foto in dit topic lijkt ze wat bitchy.


    The truth may be orange!