• Ja, wat dan? (cat)

    Nadat het uit ging, hebben we een huge fight gehad. Dat hebben we gisteren uitgepraat, ik heb 'm verteld wat 'ie fout deed en na eventjes doorzagen zag hij het zelf ook in, heeft zich verontschuldigd en beloofd beter na te denken en ik heb 'm vergeven. We besloten als vrienden verder te gaan.

    Nou, vandaag ging ik even naar 'm toe, ik heb het een uur lang volgehouden om kusjes etc af te wijzen, maar hoe langer je het uitstelt hoe meer je zoiets krijgt van 'Ja, fu ik vind 'm nog wel leuk...' Nou begon dus weer heel ontschuldig met een 'vriendschappelijk' kusje, nog geen kwartier later heb je weer eens met 'm gezoend :'D

    Meh, we hebben gewoon samen al best veel meegemaakt en ondanks dat we slechts een hele korte tijd iets officieels hadden zijn we al zeker 5 maanden met elkaar bezig geweest. Ik heb gewoon echt moeite om afstand te houden en hij heeft hetzelfde dus we kunnen elkaar nauwelijks helpen er is altijd wel één vand e twee die toegeeft :'3


    Let it come and let it be

    Ik zeg maar zo, je hebt het niet voor niets uitgemaakt. Dan zal hij zich eerst heel erg goed moeten bewijzen voordat je toch nog wat met hem aanknoopt. Ik zou het gewoon niet doen


    I solemny swear i am up to no good

    pl0xthef0x schreef:
    (...)

    dat wil je ook niet want dat is zoveel onzerkheid voor allebij..

    Daarom zeg ik het ook. (:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 20:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hey, als je van 'm houdt en hij van jou, zie ik niet in waarom dat slecht is. Maar vraag je wel af of je wel van hem moet houden. In je vorige topic heb je ons een beetje een slecht beeld van hem gegeven, ik geloof niet dat hij bepaald de betrouwbaarste jongen ter wereld is.
    Dat je 't een kans geeft is helemaal niet slecht, let alleen op dat je jezelf er geen pijn mee doet ;].


    i put the fun in funeral

    Morgoth schreef:
    Dan doe je jezelf alleen maar pijn, tenzij hij echt verandert.


    & Ik weet hoe moeilijk het is om afstand te houden als jij nog iets voor hem voelt en hij je heeft afgewezen maar toch handtastelijk blijft doen. Geloof me als ik zeg dat als hij niet veranderd hij het niet waard is. Hoe moeilijk het ook is.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:54 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Afstand nemen is misschien een goed idee. (cat)


    Til hug og blod.

    Complexity schreef:
    (...)
    Meh, ik wil eerst verandering in zijn gedrag zien voordat ik me weer aan hem vastknoop (cat)

    Beetje dom dat je wel alsnog met 'm gaat zoenen.
    Als je dit weet van jezelf, wees dan zo verstandig om helemaal het contact te verbreken. Tenzij je 't niet erg vindt om met je ex te zoenen zonder dat je wat hebt. Hou er wel rekening mee dat het zomaar es zou kunnen zijn dat hij er met een ander vandoor gaat onder het mom van 'we hebben toch nooit wat gehad'.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mordacious schreef:
    Als het maar geen knipperlicht-relatie wordt. :}


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Beetje dom dat je wel alsnog met 'm gaat zoenen.
    Als je dit weet van jezelf, wees dan zo verstandig om helemaal het contact te verbreken. Tenzij je 't niet erg vindt om met je ex te zoenen zonder dat je wat hebt. Hou er wel rekening mee dat het zomaar es zou kunnen zijn dat hij er met een ander vandoor gaat onder het mom van 'we hebben toch nooit wat gehad'.

    Ik weet het, dat had hij me voor de hele relatie ook al geflikt. Maar hij weet dat als 'ie dat opnieuw doet, hij me ook gewoon permanent kwijt is als vriend. (Hij's sort of m'n beste vriend&andersom.) En ookal loopt 'ie regelmatig met mijn vertrouwen te fucking hij doet niets expres fout en ik weet dat 'ie me absoluut op die manier niet kwijt wil raken. Als 'ie iets met een ander wil beginnen heeft 'ie me dat van te voren aan te geven en ook gewoon tijdje afstand te houden ipv dat opnieuw gaan flikken.


    Let it come and let it be

    Friend with Benefits is your best option :')


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Omerta schreef:
    Afstand nemen is misschien een goed idee. (cat)


    Tell me about it, stud.

    Uneventful schreef:
    Friends with benefits. Heerlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het zorgt toch alleen maar voor ellende, geloof me :P


    Life is hard and then we die

    Laat het gewoon een romance/friends with benefits zijn!


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het fijn voor je dat je het hebt uitgepraat maar om weer te gaan zoenen met de jongen waarvan je zegt dat hij je slecht heeft behandeld waarbij je ziektes gebruikt die ik overigens niemand toe wens lijkt mij in ieder geval niet slim. En als je weet dat je hem nog leuk vind, dan weet je toch ook dat je bij hem uit de buurt moet blijven? Jullie zijn natuurlijk nog vrienden maar misschien moeten jullie het wat rustiger aan doen


    Physics is awesome

    Mordacious schreef:
    Als het maar geen knipperlicht-relatie wordt. :}


    Ik heb wel eens gehoord hoe dat is en een soortvan zelf een beetje meegemaakt. Dat is kut en dat wil je niet.


    26 - 02 - '16