• Ik ben gestopt, sorry

    [ bericht aangepast op 18 okt 2017 - 18:41 ]


    -

    Welke app gebruik je voor die covers?!

    xHungergamesx schreef:
    Welke app gebruik je voor die covers?!


    Eehm.. Een willekeurige app waarmee je foto's kan uitknippen, Photo Editor 10 en gwn paint denk ik

    Edit: en Color Splash plus

    [ bericht aangepast op 28 juni 2017 - 15:03 ]


    -

    Even een MT


    obsessive rage

    Iemand?


    -

    Hey Femke. Ik zal al dat je mijn story had gelezen ! Maar zou ik je misschien ook hoofdstukken via de mail kunnen sturen omdat ik niet alles op quizlet wil hebben staan? Ik ben heel erg benieuwd wat je ervan vindt!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Als je je mening wil geven, lees je dan echt alles? Ik bedoel dus, alle genres en of het uitmaakt of de story lang of kort is?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Als je je mening wil geven, lees je dan echt alles? Ik bedoel dus, alle genres en of het uitmaakt of de story lang of kort is?


    Eeehm.. In principe alle genres en alle lengtes van story's. Maar begrijp wel: Als het een heel lang verhaal is, duurt het ook langer tot ik het uit heb!


    -

    Iemand?


    -

    -Titel
    Een nieuw begin
    -Eventuele andere tekst
    Tokio Hotel (liefst kleiner!)
    -Korte samenvatting van je verhaal

    De veertien jarige Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.
    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?


    Het eerste stukje is het minst belangrijk.. dikgedrukt en onderstreept is het belangrijkste, dikgedrukt daarna.

    -Horizontaal/verticaal
    Verticaal
    -Plaatjes, of een omschrijving van de plaatjes die je wilt


    Het gaat hier om de bokshandschoenen, bokshandschoenen die hierop lijken mogen ook.
    [img]http://s02.radikal.ru/i175/1001/a6/317bc04a7de3.jpg[/]
    of
    https://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=38766873

    Wanneer je zelf een beter idee hebt, schroom niet!
    -Sfeer
    Gebroken hart, drama, muziek?

    -Eventuele Faceclaim
    liever geen gezichten op de cover
    -Of je naam erop moet, en wat je naam eventueel dan is
    Irmiej
    -Eventueel: een omschrijving over hoe je het voor je ziet.
    -Mag het geblend worden
    -Speciale voorwaarden/eisen
    geen vierkante letters... (ik weet niet hoe ik het uit moet leggen ='))

    Ik ben benieuwd =) Ik hoop dat je iets kan met die vage beschrijving =p ik heb gewoon geen talent voor uitleg geven


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Omg Oeps... Tubbietoost ik zie het nu pas... Ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag!!!


    -

    oohh erg interessant, MT


    groetjes

    Ik ga ook even een MT'tje nemen hierop! ^^


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    -Titel:
    An innocent girl with dark blood
    -Eventuele andere tekst
    Draco Malfoy
    -Korte samenvatting van je verhaal

    Addison Riddle (16) is de dochter van Tom Riddle (Voldemort) en woont al sinds ze zich kan herinneren bij de Weasley's. Ze gaat voor het eerst naar Hogwarts, ze heeft namelijk eerst 5 jaar op Beauxbatons gezeten. Maar daar werd ze weggestuurd omdat ze voor onrust zorgde, of was dat niet de echte reden? Ze begint nu aan haar zesde schooljaar. Net als de eerstejaars word Addison ingedeeld bij een van de afdelingen. En ze ontmoet Draco Malfoy, wat vindt ze van hem? Naast alle school problemen heeft Addison nog een ander probleem. In alle kranten staan dingen over haar vader, maar waarom mag ze niet weten wat erin staat. Anderen leerlingen vinden dat Addison zich raar gedraagt, maar wat is er dan zo anders aan haar. Addison wordt bang... bang voor haar bloedeigen vader.

    -Horizontaal/verticaal
    Maakt niet uit kijk maar wat het beste past
    -Plaatjes, of een omschrijving van de plaatjes die je wilt

    Addison Riddle:
    Afbeelding 1
    Emily rudd lijkt een beetje op Addison dus ik vind dit plaatje wel mooi.

    Draco Malfoy:
    Afbeelding 1
    Ik vind deze wel mooi, maar als je ene andere vind waar je meer mee kan mag je die ook gebruiken (geld ook voor de andere plaatjes)

    Hogwarts:
    Als achtergrond wil ik graag een plaatje van Hogwarts deze vind ik wel mooi:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3
    Ik vind het minder mooi als het gewoon dag is, dus daarom vind ik deze plaatjes wel mooi. Maar misschien zijn 1 en 2 iets te donker dus daarom is 3 dan wel mooi.

    Voldemort:
    Ik wil er eigenlijk ook wel een plaatje van Voldemort bij, alleen weet ik niet of dat mooi is en of dat kan.
    Afbeelding 1

    En ik had een ideetje:
    Misschien is het mooi als Addison en Draco naar elkaar kijken dus ik heb deze plaatjes gevonden;

    Addison
    Draco
    Ik weet niet of dit kan, want als je de plaatjes naast elkaar zou zetten dan zouden ze niet precies naar elkaar kijken maar misschien kan je er wat van maken?

    Ik vind zoiets ook wel mooi:
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3

    Deze zijn niet van mij ik heb ze op internet gevonden maar ik vind zoiets wel mooi misschien heb je er wat aan?



    -Sfeer
    Geen idee. Een beetje zoals de anderen covers.
    Als het maar NIET vrolijk of blij is.

    -Eventuele Faceclaim
    -Of je naam erop moet, en wat je naam eventueel dan is
    -Eventueel: een omschrijving over hoe je het voor je ziet.
    -Mag het geblend worden

    Ja hoor
    -Speciale voorwaarden/eisen


    I'm a Slytherpuff

    Mt :Y)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hi!
    mag ik vragen hoe het zit met mijn cover?
    ik ben erg benieuwd;)


    I'm a Slytherpuff