• Yay. Ik moest dit dus maken voor een vriendin van me en ik heb er zo'n 2 uur aan gewerkt -best wel lang voor dit- en ik ben er trots op.
    Om dit topic nuttig te houden » hebben jullie wel eens iets gemaakt waar je trots op was en je iedereen wilde laten zien?
    (krul)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    op mijn wiskunde toets van vandaag als je dat meetelt :)
    ik heb 19.5 / 20

    Ja, een tekening waar ik uren mee bezig was. Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die is zeker mooi gelukt. En twee uur is inderdaad best lang, maar dat zou ik er ook over doen :') Gewoon alle opties proberen en dan de mooiste eruit zoeken.

    Ik ben best trots op hoe ik deze gif, ondanks het 1MB tumblr limiet, op megakwaliteit kon houden ookal is ie 500×300 en iets van 17 frames ._. (da's best veel en groot voor minder dan 1MB).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Die is zeker mooi gelukt. En twee uur is inderdaad best lang, maar dat zou ik er ook over doen :') Gewoon alle opties proberen en dan de mooiste eruit zoeken.

    Ik ben best trots op hoe ik deze gif, ondanks het 1MB tumblr limiet, op megakwaliteit kon houden ookal is ie 500×300 en iets van 17 frames ._. (da's best veel en groot voor minder dan 1MB).



    *slaat gif direct op*
    Hmm, ik ben wel trots op mijn Siwon collage <3.


    ~ KONNICHIWA.

    Mordacious schreef:
    Ja, een tekening waar ik uren mee bezig was. Ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup. Ik ben bezig met 't schilderen van een portet en 't ziet er tot nu toe, boven mijn verwachting, goed uit.


    "I shut my eyes in order to see.'