• Het gaat om dit verhaal:

    De zestienjarige Venice heeft het er na de dood van haar ouders maar moeilijk mee. Ze komt op het verkeerde pad terecht. Ze raakt aan de drugs, alcohol en gaat met de verkeerde mensen om. Een uit de hand gelopen vechtpartij, waarbij Venice een jongen om het leven brengt, is de aanleiding voor de rechter om Venice naar Marilyn Calypso House for the mentally ill te sturen. Marilyn House, zoals het ook wel wordt genoemd, is een soort gevangenis. Er is strenge bewaking en de tieners worden er slecht behandeld. Marilyn House ligt op een afgelegen eiland midden in de oceaan. Als je eenmaal op het eiland bent, kom je er niet meer vanaf..

    Ik heb ooit al eens zo'n soort story gehad, maar die was met One Direction en daar kwam ik vast mee te zitten. Ik werd gisteren geinspireerd door de film Changeling en ik kreeg meteen schrijfkriebels.

    Rollen:
    ~Begeleiding:
    - het liefst mannen. Maximaal 4.
    ~Jongeren:
    - meisjes én jongens.

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd+Geboortedatum:
    Karakter: uitgebreid
    Uiterlijk: foto van een bekend persoon+beschrijving
    Reden: Alleen voor jongeren, waarom hij/zij hier zit
    Functie: Alleen voor begeleiding, bijv. bewaker of psychiater
    Verleden:
    Familie:
    Extra: Denk aan hobby's etc.

    alvast bedankt people! :]


    Me so good.

    Rol: Eén van de begeleiders uit Marilyn House.
    Volledige naam: Jack Alexander Calombaris
    Leeftijd+Geboortedatum: Jack is 38 jaar oud en geboren op 11 november 1974.
    Karakter: Jack is een nadenkend en wijs persoon. Hij staat bekend als iemand met een afgewogen oordeel. Hij bekijkt de zaak van alle kanten, trekt geen overhaaste conclusies en is ruimdenkend. Zo heeft Jack ook het vermogen om hoofd- en bijzaken in perspectief te blijven zien. Hij windt zich daarom niet op over kleine tegenslagen. Hij houd voor ogen wat er voor hem het meeste toe doet en hij is ook in staat andere te helpen bij het vinden van richting en betekenis. Dit is dan ook waarom hij psychiater is geworden van beroep.
    Ook helpt het in zijn vak als je sociaal vaardig bent, wat Jack ook is. Hij begrijpt waarom mensen iets doen, wat hun stemming van het moment is, en weet deze informatie te gebruiken om het contact met anderen prettig te laten verlopen.
    Deze sociale intelligentie is nauw verweven met emotionele intelligentie, de vaardigheid om je eigen gevoelens te gebruiken. Hierdoor is Jack ook in staat in verschillende omstandigheden een prettige omgeving te scheppen.
    Jack staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en hij wil altijd weten hoe alles werkt. Je kunt nog elke dag leren, zegt hij dan ook altijd. Een leven lang leren, is één van de motto's waarmee Jack probeert te stimuleren dat mensen met hun tijd meegaan en niet achterblijven door verouderde kennis en vaardigheden.
    Uiterlijk:


    Leonardo DiCaprio
    Jack is absoluut geen lelijke man voor iemand die al tegen de veertig aanloopt. Hij heeft lichtbruin tot donkerbruin haar dat aan de voorkant meestal omhoog staat door middel van een beetje gel, of hij heeft het naar achter gekamd. Vaak laat Jack ook een stoppelbaardje staan, maar niet langer want hij wil geen oude man lijken.
    Qua kledingstijl maakt het Jack niet echt uit wat hij draagt. In Marilyn House verplichten ze hem wel eens om een witte doktersjas aan te trekken maar dit vertikt hij omdat hij in een doktersjas mensen niet kan helpen. Vaak draagt Jack een simpele spijkerbroek met daarop een blouse en daar vaak nog een spencer of een trui overheen.
    Functie: Jack werkt als psychiater in Marilyn House.
    Verleden: Jack is de zoon van George Calombaris, een vierde generatie half Duits-half Italiaanse immigrant in Engeland en uitgever van stripverhalen. Zijn moeder is Irmelin Berkhof, een Duitse vrouw die op jonge leeftijd naar de Engeland verhuisde.
    Jack ging op zijn 18de het huis uit om Psychologie te studeren aan de University of Reading waar hij toen suma cum laude is afgestudeerd.
    Familie: Jack is al tien jaar getrouwd met de lieftallige Evelyn Calombaris-Robertson, die een eigen boekhandeltje heeft midden in het drukke centrum van de stad. Jack en Evelyn zijn nog altijd zielsgelukkig met elkaar én met hun twee kinderen. Gracie van zeven en Maxwell van vijf.
    Extra: Omdat Jack ontzettend druk is met zijn werk heeft hij niet veel tijd voor hobby's en als hij een keer niet op zijn werk is, is hij wel bezig met zijn kinderen die de rest van zijn tijd op slokken. Niet dat hij daar problemen mee heeft want hij houd zielsveel van zijn kinderen. Wel vind Jack het leuk om buiten zijn werktijden om samen met zijn collega's eens gezellig naar de pub te gaan om daar een biertje te drinken en wat voetbal te kijken.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: Jongen in Marilyn House
    Volledige naam: Anthony "Anth" Avery Zachary
    Leeftijd+Geboortedatum: 30-04-1992 (20).
    Karakter: Anth is er vriendelijk en betrouwbaar. Hij zal nooit een geheim doorvertellen, hij vind het zelf ook niet fijn als hij zou weten dat mensen zijn geheimen zouden door lullen. Hij is er sinds kort achtergekomen, dat hij homo is -en dat hij verliefd is op Jayden-. Hij durft het echter niet te zeggen, omdat hij bang is op een afwijzing. Verder is hij erg gesloten over zijn verleden, hij praat er niet graag over.
    Uiterlijk:


    (beroemdheid: Mitch Hewer)
    Anth is licht getint, heeft een duidelijke sixpack, is 1 meter 97 lang, heeft licht blond haar en groen/blauwachtige ogen.
    Reden: Ant heeft last van verlatingsangst, doordat zijn toenmalige vriendin plotseling is overleden. Ook durft hij geen relaties meer aan te gaan omdat hij bang is om gekwetst te worden. Hij begon steeds minder mensen te vertrouwen, op een dag liep dit zo uit de hand dat hij een man heeft aangevallen en bijna heeft vermoord...
    Verleden: Anth is lang gelukkig geweest met zijn vriendin Tiffany, alles ging goed; ze kregen samen twee kinderen en ze waren gelukkig. Totdat Tiffany stierf en Anth alleen achterliet.
    Familie: Anth heeft samen met Tiffany twee kinderen gekregen; een dochtertje van 4, Aimée en een zoontje van 2, Bentley Ze verblijven tijdelijk bij zijn neef Joshua, tot Anth weer naar huis kan en zelf voor ze kan zorgen.
    Extra: Anth houd contact met zijn kinderen en Joshua via zijn laptop, droomt er van om eindelijk naar huis te komen en sport ook veel om in de buurt van Jayden te zijn.


    -- ik hoop dat je het niet erg vind dat ik nog een rol heb ingevuld..

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:58 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hanks schreef:
    Ik weet niet of ik twee rollen mag invullen, anders wil ik ook nog wel een begeleider voor je maken?!

    Natuurlijk mag dat (:


    Me so good.