• Welke vinden jullie leuker? De Twilight saga of Zielen? Beide geschreven door Stephanie Meyer, Zielen kwam tegelijk uit met de Nederlandse versie van Elipse.
    Ik vind stiekem Zielen leuker :') Jammer dat het maar 1 boek is, en geen serie. Ben wel nog Twilight fan hoor!

    Edit: Owja, als je niet door de eerste bladzijdes van Zielen heen raakt, gewoon doorlezen, het word vanzelf duidelijk ;)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 20:17 ]

    Ik heb Zielen nog niet gelezen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik moet Zielen nog steeds lezen ;x

    Ik lees het beide niet ;x

    Twilight, heb Zielen nu al maanden en ik geraak maar niet door de tekst. :')

    Twilight Saga, 100% zeker.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ga zielen nog lezen, die ligt hier nu te wachten ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zielen in het Engels, (The Host dus). Om de een of andere reden vond ik hem in het Nederlands niet de moeite om in te beginnen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 20:14 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Manhattan schreef:
    Twilight, heb Zielen nu al maanden en ik geraak maar niet door de tekst. :')

    Klopt, had ik ook. Ik legde m steeds aan de kant als ik weer een bieb boek had, zelfs mn ma begreep het niet. Maar toen had ik een langer tijdje geen ander boek, en toen ging ik toch maar doorlezen. En toen vond ik m vet leuk!

    Ik heb Zielen nog niet gelezen, dus ik ga momenteel voor Twilight.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb ze allebei niet gelezen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Twilight Saga vind ik beter.


    -

    Frontpage schreef:
    Ik heb Zielen nog niet gelezen (:

    Ik heb zielen. Gekregen van me zusje voor mijn verjaardag.
    Vond het begin inderdaad erg moeilijk..
    Als jij zegt dat het daarna makkelijk is ga ik maar eens verder lezen. Toch wel zonde dat ie nu alleen op de plank staat. ;]


    Winter is coming.

    Zielen!
    Het is mijn lievelings boek! Stephanie Meyer kan echt goed schrijven. Maar stiekem is Zielen veel beter dan de Twilight serie :X

    EDIT:
    In het begin is het inderdaad en moeilijk, maar als je verder leest gaat het ineens super vlot. Heb meer dan 300 pagina's op 1 dag uit gelezen, heb me in de tuin gezet en begon te lezen xD

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 20:28 ]


    Live life limitless.

    Hopeless schreef:
    Ik heb Zielen nog niet gelezen, dus ik ga momenteel voor Twilight.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'