• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Niflheim
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ annemellark
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ IHeartMusicc
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ DelilahDawn
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ HAPPP
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:07 ]


    Your make-up is terrible

    Aurélie Rye Beate

    Ik loop verder en kijk naar de treden die zich onder mij uitstrekken. "Denk je ook dat ik verliefd op je ben?" vraag ik. Ik ben veel te nieuwsgierig, het is stom om zulke dingen te vragen aan iemand met waanideeën. Voor de deur naar de tweede verdieping blijf ik staan, aan de andere kant zijn nog steeds stemmen te horen, stemmen die ik niet vertrouw.


    Your make-up is terrible

    Emilio Reyes
    "Denk je ook dat ik verlieft op je ben?" Ik zwijg. Het is natuurlijk logisch dat ze dat ze dat vraagt. Ik twijfel, ik weet het niet. "Eigenlijk.....ik weet het niet" mompel ik. "Is het zo?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Die tegenvraag had ik niet verwacht. "Eh, nee, ik denk het niet." antwoord ik. Ik kijk even twijfelend naar de deur. Ik frons even terwijl ik nadenk. Mijn hoofd werkt niet mee zoals ik dat wil. "Hoe voelt dat dan, verliefd zijn?" Ik voel me zo niet sociaal op dit moment. Wat zal hij wel niet denken?


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Ik weet het niet" mompel ik zacht. Ik voel me koud en eenzaam van binnen en ik weet niet precies hoe dat komt. "Ik ben nog nooit verlieft geweest" ik sla mijn blik neer en kijk Aurelie niet meer aan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    "Echt niet?" vraag ik verbaasd. "Maar als er echt zoveel meisjes op je verliefd zijn, heb je ze allemaal achter je aan lopen!" Mijn mond staat een stukje open en ik klap hem weer dicht. "Ik snap op zich wel waarom ze verliefd worden hoor." Ik klop hem op zijn schouder. "Je bent een hardstikke leuke jongen die er ook nog goed uit ziet. Dat is zeldzaam." Ik knik in mezelf.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    Ik haal mijn schouders op. Ik heb een vreemd gevoel dat ze liegt en ik weet niet waarom. "Dat zal wel meevallen" ik ga op de trap zitten en kijk naar de deur. Ik wil eigenlijk alleen zijn maar ik wil haar ook wel bij me hebben als gezelschap. Ik blijf zwijgen en dat vreemde verdrietige eenzame koude gevoel houden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik blijf eerst licht aarzelend staan maar ga uiteindelijk toch naast hem zitten. Het blijft even stil en ik weet niet goed wat ik moet zeggen. "Ik ben niet de enige die negatief denkt dus." zeg ik zacht. "Jij moet ook niet zo negatief zijn, ik meende trouwens wel wat ik zei hoor." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Wat meende je?" Mompel ik. Ik kijk naar mijn voeten en mis op dit moment heel erg om mijn pet niet te hebben. Thuis droeg ik altijd een new era pet buiten enzo maar hier mag ik die niet op. Aan het begin vond ik het niet zo erg maar nu eigenlijk wel. Ze zijn goed om je gezicht te verstoppen. Met mijn vingers tik ik een ritme op mijn knie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    "Wat ik zei, over dat je een aardige jongen bent die er goed uitziet enzo." antwoord ik wat onzeker. Ik kijk naar zijn vingers die op zijn knie tikken. Ik voel me op mijn gemak bij hem, omdat ik nu niet de enige ben met zo'n vreemde tik en rare kronkels in mijn hoofd.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    "Ooh" mompel ik. "Dankje" ik kijk haar nog steeds niet aan en bal mijn hand die op mijn knie tikt tot een vuist. Ik ben dus gewoon een gek. Een gestoorde die in een gesticht hoort en daar ben ik vandaag pas achter gekomen.... Ik wil naar huis ik mis mijn zusje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    "Gaat het wel?" vraag ik zacht. Mijn stem slaat lichtelijk over, ik ben niet iemand die goed met mensen om kan gaan en goed is in troosten. Mijn mondhoeken trekken lichtelijk naar beneden.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    Ik schraap zacht mijn keel om de brok weg te halen. "Ja hoor gaat prima" antwoord ik. Ik ga wat rechterop zitten. "Gaan we nu de hele nacht hier blijven zitten of gaan we nog ergens heen?" Vraag ik. "Mijn kamer is niet ver? En het is er een stuk warmer dan hier"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Ik wiebel met mijn half bevroren tenen en denk kort na. Het is inderdaad wel erg koud. "Goed." antwoord ik en ik sta op. Ik steek mijn hand uit om hem ook overeind te helpen. "Het is ook wel erg koud hé." mompel ik en ik blijf met mijn tenen wiebelen om het bloed erin terug te laten stromen.


    Your make-up is terrible

    Emilio Sanchez
    Ik pak haar hand en kom overeind. "Kommaar" zeg ik met een glimlach. Ik loods haar mee door de menigte naar mijn slaapkamer. Het is hier gelukkig een stuk warmer en ik verstop snel het leeuwtje onder mijn kussen. "Nou...eh... Welkom?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aurélie Rye Beate

    Hij trekt me door de mensen heen en ik blijf naar de grond kijken, iedereen ontwijkend. Ik ben blij als we in zijn slaapkamer aankomen en ik sluit de deur achter ons. "NOu... Eh... Welkom?" Ik glimlach en kijk even om me heen. Daarna neem ik voorzichtig plaats op zijn bed, waar ik in klaarmakerzit op ga zitten.


    Your make-up is terrible