• Laat ik weer eens wat proberen, en aangezien ik hier nog geen rpg van had gezien.. Division is trouwens een organistatie uit de serie Nikita





    Over Division
    Division is organisatie uit de televisieserie die opgericht werd door de overheid om mogelijke gevaren van buitenaf in de kiem te smoren en zo de overheid volledig veilig te houden. De bedoeling is dat Division volledig geheim blijft en onzichtbaar te werk gaat, dat wil zeggen moorden die gepleegd worden worden verstopt of gemaskeerd als een ongeluk of simpele overval. Dit verandere echter toen de leider van Division Percy merkte dat sommige buitenstaanders veel geld boden om van vijanden verlost te geraken en heeft Division corrupt gemaakt. Division luistert niet langer meer naar de overheid maar moordt nu puur voor de hoogste bieders.

    Sinds deze afdwaling worden de agenten gebruikt om op bestelling mensen uit de weg te ruimen, te spioneren, informatie of voorwerpen te stelen en worden verwacht al hun sporen op te ruimen.




    Rekruten
    Aangezien er geen sporen mochten zijn mochten er geen links kunnen gelegd worden. Om dit te kunnen waarmaken plukten ze mensen weg die niemand zou missen. Om te rekruteren halen ze mensen weg uit de gevangenis en ensceneren ze executies. Als dit gebeurt is wissen ze alle bestaande documenten over de nieuwe rekruut zodat die niet meer bestaat. Deze moet het opleidingsprogramma voltooien. Personen die een negatieve evaluatie krijgen worden door Division geëlimineerd en worden tijdens missies opgeofferd als aas. Zij die het wel goed doen worden later als agenten ingezet. Sommigen worden Cleaners, sommigen worden te werk gesteld binnen Division als bewaking of trainers en de anderen worden veldagenten wat wil zeggen dat ze een leefwereld moeten creëren in de buitenwereld onder een valse identiteit en regelmatig opgebeld zullen worden voor klusjes voor Division.


    Tegen Division

    Natuurlijk blijft deze groep niet altijd on opgemerkt, er zijn mensen die tegen de dingen zijn die Division doet, het meer en deel van deze mensen heeft een groep gevormt, deze groep doet er alles aan om Division te stoppen en hun plannen te dwarsbomen.


    De Rpg
    De rpg heeft alles te maken met deze twee groepen, de mensen die tegen Division zijn en Division zelf, Division zelf doet wat ze altijd gedaan hebben, het vermoorden van mensen die hun denken dat ze het waard zijn om te vermoorden en het dan laten lijken op een doodgewoon ongeluk.




    Regels:

    - Geen oneliners
    - Alleen je eigen personages besturen, niet die van anderen
    - Max 3 rollen per persoon
    - Je post minimaal 4/5 regels lang
    - OOC: Tussen haakjes, (){}||[]
    - Naamsverandering doorgeven in het rollentopic/speeltopic
    - Geen mensen buitensluiten
    - Reserveringen vervallen na 3 dagen
    - Geen mensen vermoorden zonder toestemming van deze persoon (Dit kan wel als je zelf een doelwit bedenkt om te vermoorden)



    Binnen Division:

    Damen Alexander Jhonson - ShallNotPass
    Gio Joshua Maxwell - Rechazame
    Boudewijn "Bo" Fabio Chapman AKA Snapes - Blanche
    Bastiano "Bas" Dante Romano AKA Contro - Blanche
    Callum "Call" Finn Evermore / Abernathy - Jarvis
    Jamie Parker - Rechazame
    Levi Adam Daniels - MoccaSins


    Madison Sophie Parker - MoccaSins
    Guinevive Scarlett - Nachos
    Desirée Leia Shay - Cresseyde
    Raven Marabell Chamberlain - Amorpous
    Amery Annabelle Cole - LEADERLOUIS
    Mackenzie Ravenna Maysilee Abernathy - Jarvis


    Tegen Division:

    Fendron Benjamin Stone - Zayngasm
    Damian Athan Chase - Jarvis
    Nathan Eduward Katcherton - ShallNotPass


    Elizabeth Maura Everheart - Wormtail
    Virginia April Blackwood - Poeh

    Invullen:

    Voledige naam:
    Binnen Division/tegen Division:
    Wat doet je personage voor de groep? (Bij division kan het zijn dat je personage een Recrut is, iets wat inhoud dat je eerst nog getraint word voordat je word ingeschakeld voor missies, verder heb je binnen Division nog verschillende mogelijkheden zoals agenten & Cleaners of natuurlijk leraar/begeleider van de nieuwe recruten.
    Leeftijd: (Tussen de 19 & 40)
    Uiterlijk: (Beschrijving & Foto)
    Karakter: (Goede beschrijving)
    Extra


    Als je iets nog niet snapt kun je altijd vragen want mijn uitleg is niet altijd even begrijpbaar.. (bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 20:21 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    :9~:9~
    doe maar eentje reserveren voor me, als dat kan...
    mensen tegen division!


    Miep

    Ik twijfel nog of ik mee ga doen maar kan je voor de zekerheid een meisje bij Division voor me reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    wormtail schreef:
    :9~:9~
    doe maar eentje reserveren voor me, als dat kan...
    mensen tegen division!


    Meisje of Jongen?


    Don't be like the rest of them, darling

    Amorphous schreef:
    Ik twijfel nog of ik mee ga doen maar kan je voor de zekerheid een meisje bij Division voor me reserveren?


    Tuurlijk, ik heb je er bij gezet


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Meisje of Jongen?


    meisje.:Y)


    Miep

    Voledige naam: Damen Alexander Jhonson
    Binnen Division/tegen Division: Binnen Division
    Wat doet je personage voor de groep?: Hij werkt als agent en geeft daarnaast de recruten vecht training
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:



    Karakter:Door de dingen die hij heeft megemaakt (Zowel voor Division als bij Division) Heeft hij geleerd zijn emoties niet aan andere mensen te laten zien, als hij van binnen wel in tranen uit zou kunnen barsen zou je dat van de buiten kant niet kunnen zien. Hoewel er onder dat schild iemand zit die wel degelijk denkt om de gevoelens van anderen, maar zijn gevoelens liever voor zichzelf houd.
    Extra:/komt later

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 17:32 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Niemand? (no_chears)
    Jammer.. Ik had wel zin in deze rpg..


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag ik een meisje reserveren voor binnen Divison klinkt echt heel gaaf c:
    Is het heel erg dat ik de serie Nikita niet ken../?


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Mag ik een meisje reserveren voor binnen Divison klinkt echt heel gaaf c:
    Is het heel erg dat ik de serie Nikita niet ken../?


    Nee dat is niet erg (bloos)
    Als het goed ik hebik zo veel mogelijk erover geprobeerd uit te leggen maar aangezien m'n uitleggen niet altijd kloppen kun je ook altijd vragen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    ik twijfel nog...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    c: het klinkt echt heel leuk dus ik hoop dat ik het niet verpest voor jullie :) haha..
    Ik ga even opzoek naar een leuk uiterlijk plaatje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    I'M IN! Meisje binnen Division en jongen buiten Division, please :]


    help

    Maar ik kan in het begin niet echt heel erg actief zijn voor 18u, omdat ik tijdens de examens - die de 18e beginnen, studie heb.


    help

    oke ik doe mee
    wat is leuker om te spelen, meisje of jongen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    WACHT NEE. Omgekeerd. Jongen binnen Division en meisje buiten Division. Of kies jij gewoon. xd Gewoon een jongen en een meisje. Doe anders beiden binnen Division, dan kan ik een broer en een zus maken.

    DUS: Kan ik een jongen een een meisje binnen Division reserveren? Dan vul ik hem morgen in.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 21:39 ]


    help