• Topic mag gesloten worden :3

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:36 ]

    eeeh, daar doet mijn zus ook aan mee haha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    eeeh, daar doet mijn zus ook aan mee haha xd


    Serieus? Hoe heet ze dan? (:

    *stiekeme bump*

    Alsjeblieft?

    Psst, mag niet.


    Life is hard and then we die

    Gadver. Sorry, maar een met-BB-in-spiegel-foto en inkijk als 14-jarige vind ik niet echt fashionable.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Omerta schreef:
    Ik vind het geen mooie foto en geen passion for fashion. Er staan foto's op die veel spontaner overkomen en leuker zijn. (no_chears)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    NyanDash schreef:
    (...)+ ik heb geen facebook


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind dit leuk nu ;p.
    Ik vind nou niet dat iedereen zo'n ophef moet maken omdat iets anders leuker is dan de ander. Schijt aan. 't is nou niet zo dat mijn stem veel verandering geeft of zo.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 17:59 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Omerta schreef:
    Ik vind het geen mooie foto en geen passion for fashion. Er staan foto's op die veel spontaner overkomen en leuker zijn. (no_chears)


    Hier ben ik het eerlijk gezegd helemaal mee eens. En daar komt bij dat ik geen facebook heb.


    The universal language of art.

    Embraced schreef:
    Ik vind dit leuk nu ;p.
    Ik vind nou niet dat iedereen zo'n ophef moet maken omdat iets anders leuker is dan de ander. Schijt aan. 't is nou niet zo dat mijn stem veel verandering geeft of zo.


    Jawel, want dat meisje heeft meer dan 100 likes. Daaronder duurt het wel een poosje en geloof ik dat de dichtstbijzijnde foto (die veel leuker is ook) maar iets van 57 likes heeft. Het maakt dus wel degelijk uit op wie jij stemt.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 18:06 ]


    Til hug og blod.

    Sorry, ik ga niet stemmen.
    Ik vind dit niet eerlijk tegenover andere foto's die ik leuker vind, dit vind ik niet echt een leuke/spontane/orginele foto
    Sorry, maar dat vind ik.
    Maar ik vind het wel heel lief dat je dit voor je vriendin doet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SENTINEL schreef:
    Gadver. Sorry, maar een met-BB-in-spiegel-foto en inkijk als 14-jarige vind ik niet echt fashionable.


    ^ Dat, en ik heb geen facebook.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik dacht even dat er stond; Willen jullie dit even likken (no_chears)

    Ik kan vandaag echt geen Nederlands meer hé:W
    Heb het geliked

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha, lol, ik las ook likken. (cat)
    Maar ik heb geliked.