• Op de site waar ik vroeger zat was er altijd een rpg over een soort hotel.
    Iedereen kon meedoen, geen limiet op mensen, en dit was ook heel fijn voor de beginners; die konden zo inspringen.
    Zou dat hier misschien een goed idee zijn?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ja, daar hebben we het al eerder over gehad, een hele tijd terug, maar ik ben het nog aan het uitdenken. Misschien als je al ideeën hebt van een opzet kunnen we het samen doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik zal er nog even over nadenken, maar klinkt leuk! Ik moet nu helaas weg, maar als ik iets weet stuur ik je een berichtje!


    Spinning around, I'm weightless.

    Klinkt heel leuk!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Er is al een keer zo een rpg geweest, maar die vallen altijd heel snel stil.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nikki heeft een soortgelijk RPG gehad: Het rollentopic.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hartnett schreef:
    Nikki heeft een soortgelijk RPG gehad: Het rollentopic.


    Ja, ik kende het RPG.
    @Sigil, dat ligt eraan, eigenlijk, hoe je het organiseert.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Klinkt leuk :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik vond het altijd wel leuk, ook met campings enzo, maar ik ben niet heel handig met het organiseren haha.
    Dus Manon als jij dat wel een beetje weet zouden we misschien samen wat kunnen beginnen? :3


    Spinning around, I'm weightless.