• Morgen is de WriteNow (schrijfwedstrijd) uitslag, en aangezien ik heb meegedaan moet ik daar dus waarschijnlijk naar toe. Welnu, dat wordt sowieso al moeilijk omdat ik niet zeker weet of ik mag. Ik ga namelijk de dag daarvoor, zondagavond, naar een concert van Foster the People en ben dus laat thuis. Bovendien is maandag gewoone en schooldag. Anyway ik denk dat ik m'n ouders wel zover kan krijgen, maar als ik meega, en ik win (waar ik niet vanuit ga, maar okay, stel) dan moet ik mijn verhaal voordragen, wat ik absoluut niet wil. Ik was er niet tevreden over... urgh. En aan de andere kant ga ik er dus echt niet vanuit dat ik win dus eigenlijk heb ik ook het gevoel alsof ik toch niet hoef te komen. Maar stel je voor dat ik wel iets win... urgh ik weet niet waarom ik me hier zo druk over maak, maar het zit me echt dwars. Ik wil niet gaan, ik wil m'n stuk niet voordragen want ik vond het slecht... :\.


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Als je niet wil gaan dan ga je toch niet? Probleem opgelost lijkt me..

    Ik denk dat je gewoon moet gaan en zien wat er gebeurt (:
    Als jij het stuk niet goed vindt, dan is de kans dat je wint, lijkt me (geen belediging bedoeld), niet erg groot.

    Dat is ook precies waarom ik ook niet mee wilde doen met de Kunstbende, dan moet je je verhaal voordragen en dat lijkt me zo vreselijk (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heimdall schreef:
    Als je niet wil gaan dan ga je toch niet? Probleem opgelost lijkt me..


    Ja, maar stel je voor dat ik wel win, dan ben ik er niet. I mean ik zie al voor me hoe ze mijn naam omroepen, maar dat ik er niet ben... en ja ik weet dat ik me hier veel te druk om maak, maar dat heb ik altijd al gehad en urgh D:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 12:31 ]


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Reepicheep schreef:
    Ik denk dat je gewoon moet gaan en zien wat er gebeurt (:
    Als jij het stuk niet goed vindt, dan is de kans dat je wint, lijkt me (geen belediging bedoeld), niet erg groot.

    Dat is ook precies waarom ik ook niet mee wilde doen met de Kunstbende, dan moet je je verhaal voordragen en dat lijkt me zo vreselijk (cat)


    Nou ja, er is natuurlijk altijd een kans dat mijn stuk voor anderen beter is dan voor mij, hoewel ik dat niet denk omdat ik het een van mijn mindere... "schrijfprestaties" vond. Maar als ik win, dan wil ik liever de 2e of 3e prijs want dat zijn boekenbonnen en dan hoef je je stuk niet voor te dragen. Urgh, ik zou het zo verschrikkelijk vinden om een stuk voor te dragen waar ik niet tevreden over ben...
    Bovendien vind ik het ook vervelend dat ik gewoon helemaal geen beeld heb van hoe het zou kunnen zijn. Hoeveel mensen er komen, hoe het in z'n werking gaat, etc...


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.

    Toevoeging: de meeste mensen die door de voorronde heenkomen uit andere steden zijn 20-23. Ik ben 15. Kleine kans dat ik door ben dus, zou ik zeggen...


    But I see that what I was reserving, belongs to you just as much as to any.