• Ik had van eergister tot vandaag een Filmmarathon met twee vriendinnen.
    En we besloten zo Percy Jackson te kijken.
    Ik had die film nog nooit gezien, maar ik heb het boek wel gelezen voor Engels.
    En ik heb nog nooit zo een slechte boekverfilming gezien, er klopte echt helemaal niks van. Alleen een paar basis dingen klopte.

    Wat vinden jullie de slechtste boekverfilming ooit?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je moet het ook niet met elkaar vergelijken maar het eerder zien als twee losstaande dingen. Iets wat niet van elkaar afhankelijk is. Als je tijdens de film gaat vergelijken is het inderdaad niet leuk, maar als je dat loslaat en je puur op de film stort, dan kan het best leuk zijn.


    Life is hard and then we die

    Eragon is echt heeeeel slecht verfilmd. Echt ik haat die film. De boeken zijn geniaal, en dan maken ze er zoiets van. Ze hebben zelfs één van de belangrijkste personen blond haar gegeven terwijl het echt heel belangrijk was dat ze donker haar had.. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    True Confessions of a Hollywood Starlet,niet dat het boek al zo geweldig was, but still it sucks.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 21:00 ]


    -

    Hm, ik vind meestal de films juist beter dan de boeken.

    De verfilming van The Shining is ook erg verschillend met het boek. Niet dat de verfilming slecht is, integendeel, maar het lijkt gewoon een ander verhaal.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Timboektoe en kruistocht in spijkerbroek.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Timboektoe en kruistocht in spijkerbroek.

    Ben ik het ook mee eens
    Ik ben ook naar de musical van Kruistoch in Spijkerbroek geweest en die vond ik beter dan de film


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tessera schreef:
    Percy Jackson for sure, er zijn te veel dingen weggelaten.


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.