• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Maar het is ook niet de bedoeling dat je me terugbetaalt. Geloof me maar." Koppig schud ik met mijn hoofd.
    "Andere keer misschien. Je hebt al meer dan genoeg voor me gedaan." zeg ik vlug en kijk hem dankbaar aan. Ik laat mijn handen even langs verschillende broeken glijden. Pak er twee simpele donkerblauwe vanaf, waarna ik er één weer terug leg. Ik heb totaal geen zin om dit allemaal te gaan passen. Veel te veel werk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Andere keer misschien. Je hebt al meer dan genoeg voor me gedaan."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Zo ongelooflijk trots. En denk je nu echt dat ik het niet had voorgesteld als ik het niet meende?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zo ongelooflijk trots. En denk je nu echt dat ik het niet had voorgesteld als ik het niet meende?" Niet begrijpend kijk ik hem aan en loop even naar hem toe. Ik frons mijn wenkbrauwen even en kijk wat omhoog om hem in de ogen aan te kijken.
    "Trots?" herhaal ik zijn woorden.
    "Leg me dat eens uit." vraag ik zachtjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Trots? Leg me dat eens uit."
    "Wel, dat je te trots bent om ook maar iets van me aan te nemen, zonder dat je het me moet terugbetalen."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Het is alsof ik nu kleertjes kan kopen voor een dochter die ik nooit heb gehad."
    Grinnikend leg ik mijn armen om haar middel.
    "En dat was weer een gefaalde grap, aangezien ik dit nooit bij mijn dochter zou doen."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wel, dat je te trots bent om ook maar iets van me aan te nemen, zonder dat je het me moet terugbetalen. Het is alsof ik nu kleertjes kan kopen voor een dochter die ik nooit heb gehad en dat was weer een gefaalde grap, aangezien ik dit nooit bij mijn dochter zou doen." Ik voel zijn lippen op de mijne drukken, gewillig kus ik hem terug en kijk hem daarna glimlachend aan.
    "Ik hoop inderdaad niet voor je dat je dat ooit bij je dochter zou doen, als je die zou hebben tenminste." zeg ik plagend en sleep mijn kleding voort.
    "En ik ben daar niet te trots voor, ik voel me dan schuldig." leg ik uit en kijk de winkel even rond.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik hoop inderdaad niet voor je dat je dat ooit bij je dochter zou doen, als je die zou hebben tenminste. En ik ben daar niet te trots voor, ik voel me dan schuldig."
    Ik volg haar en kijk nog wat naar de kleren.
    "Waarom zou je je schuldig voelen?" vraag ik niet-begrijpend.
    "Ik stel het zelf voor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Waarom zou je je schuldig voelen? Ik stel het zelf voor." Ik kijk hem kort aan en haal mijn schouders op.
    "Omdat ik het niet terug kan betalen en je al meer dan genoeg voor me gedaan hebt." zeg ik mompelend en kijk hem licht glimlachend aan.
    "Ik wil ook iets terug doen, zodat we in ieder geval quitte staan en ik wil niet het gevoel hebben dat ik dat niet kan." leg ik uit en kijk even naar de grond.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Omdat ik het niet terug kan betalen en je al meer dan genoeg voor me gedaan hebt. Ik wil ook iets terug doen, zodat we in ieder geval quitte staan en ik wil niet het gevoel hebben dat ik dat niet kan."
    "Hé."
    Ik leg mijn hand op haar arm en kijk haar aan.
    "We laten het zo, oke?"
    Ik glimlach.
    "En als ik je iets aanbied in de toekomst, meen ik dat, en hoef ik daar helemaal niets voor terug."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.

    [Ik ga even naar de winkel ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Is goed. (: x]

    Faye
    "We laten het zo, oké? En als ik je iets aanbied in de toekomst, meen ik dat, en hoef ik daar helemaal niets voor terug." Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd drukken, vlug geef ik hem een kus terug en kijk even naar de massale rij bij de pashokjes.
    "Goed dan," zeg ik zachtjes en slenter met mijn kleding naar de kassa toe. Ik grijp nog een zwarte blazer in mijn maat mee en kijk Rey even aan.
    "Ik pas het thuis wel, de rij is me te lang." geef ik toe en kijk hem vragend aan.
    "Tenzij je nu wel wilt wachten daar zo?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey


    "Ik pas het thuis wel, de rij is me te lang. Tenzij je nu wel wilt wachten daar zo?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Als het niet past kunnen we altijd komen inruilen, he."
    Ik leg mijn arm om haar heen.
    "En een modeshow zie ik wel zitten hoor."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Als het niet past kunnen we altijd komen inruilen, he. En een modeshow zie ik wel zitten hoor." Ik knik en glimlach opgelucht.
    "Vanavond misschien, als we nog tijd hebben." Op een sloom tempo loop ik naar de rij bij de kassa en wanneer ik eindelijk aan de beurt ben leg ik er nog een pakje panty's en sokken bovenop. Netjes reken ik af, neem de tassen aan en stop mijn portemonnee weg.
    "Volgende winkel," zeg ik grinnikend en druk vlug een kus op zijn wang.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Vanavond misschien, als we nog tijd hebben. Volgende winkel."
    Ik grinnik en neem de zakken aan.
    "Kijk, ik speel vrijwillig ezel, en daar heb je dan niets op tegen?"
    Lachend schud ik mijn hoofd en volg haar naar buiten.
    "En welk soort is de volgende winkel?" vraag ik geamuseerd.

    [Ik moet door, en ik weet niet of ik nog online kom vandaag :/]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Kijk, ik speel vrijwillig ezel, en daar heb je dan niets op tegen? En welk soort is de volgende winkel?" Ik grinnik en blijf dicht tegen hem aan lopen.
    "Nee, daar heb ik geen problemen mee. Is goed voor je armspieren." zeg ik plagend en druk met mijn vingers even op zijn bovenarm.
    "De volgende soort winkel mag jij kiezen. Jij bent immers mee." zeg ik en kijk hem nieuwsgierig aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, daar heb ik geen problemen mee. Is goed voor je armspieren. De volgende soort winkel mag jij kiezen. Jij bent immers mee."
    "Hmm..."
    Ik denk even na.
    "Eten natuurlijk. Je hebt ingrediënten nodig voor je pizza. Weet je wat je nosig hebt?"
    Ik ga op zoek naar een winkel met kookspullen en een supermarkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm... Eten natuurlijk. Je hebt ingrediënten nodig voor je pizza. Weet je wat je nodig hebt?" Ik grinnik even, ergens had ik een ander antwoord verwacht.
    "Wat voor pizza wil je?" vraag ik aan hem.
    "Of gooien we er gewoon van alles en nog wat op?" zeg ik lachend.
    "Misschien dat we dat trouwens als laatste moeten doen, vlees bederft snel zonder koelkast of vriezer." Wijs tik ik hem op zijn neus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.