• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ja :')]

    "Mooi."
    "Tuurlijk ga jij er mooi uitzien," fluister ik zodat alleen zij het kan horen.
    Ik druk lachend een kusje op haar wang en nadat ik betaald heb, stop ik mijn portefeuille weer weg. Ook de zak neem ik aan, bedank de vrouw en loop met Faye weer naar buiten.
    "Nog iets?" vraag ik onschuldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Tuurlijk ga jij er mooi uitzien," Ik voel mijn wangen rood kleuren en schud verontwaardigd mijn hoofd. Ik wacht geduldig af met iets te zeggen en kijk glimlachend naar de vrouw wanneer ze ons de tas overhandigd en we samen de winkel uitlopen.
    "Nog iets?" Ik kijk even kort naar hem en kijk dan de winkelstraat rond.
    "Schoenen, paar shirtjes, dan ben ik wel klaar." tel ik op en knik om mijn woorden wat bij te staan.
    "Ik betaal je trouwens wel terug." bedenk ik me dan en leun wat tegen hem aan voordat ik mijn lippen op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Schoenen, paar shirtjes, dan ben ik wel klaar. Ik betaal je trouwens wel terug."
    Ik knik even, en haal uit de zak het kasticketje, dat ik in de vuilbak gooi.
    "Wat onhandig van me. Nu weet ik niet hoeveel je me moet terugbetalen."
    Lachend druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat onhandig van me. Nu weet ik niet hoeveel je me moet terugbetalen." Wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt kus ik hem gewillig en teder terug, voordat ik me eraan herinner dat we nog heel wat te doen hebben vandaag. Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Wat jammer nou dat ik de prijsjes gezien heb voordat het werd afgerekend en anders betaal ik gewoon een prijs terug, zoals ik vind dat het ongeveer moet kosten." geamuseerd kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat jammer nou dat ik de prijsjes gezien heb voordat het werd afgerekend en anders betaal ik gewoon een prijs terug, zoals ik vind dat het ongeveer moet kosten."
    "Fahaye," zeg ik zeurderig.
    "Ik wil niet dat je iets terugbetaalt."
    Ik druk mijn lippen nog een keer op de hare.
    "En hup, nu gaan we verder winkelen."
    Ik blijf nog even staan.
    "Dat was nou iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik het zou zeggen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En hup, nu gaan we verder winkelen. Dat was nou iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik het zou zeggen." Ik blijf nog even tegen hem aanstaan en glimlach dan.
    "Dat komt omdat winkelen met mij zo geweldig is." zeg ik ietwat opschepperig en begin dan te lachen. Ik neem zo behulpzaam mogelijk een tasje van hem over en houd zijn hand vast voordat ik hem verder de straat intrek op zoek naar een geschikte schoenenwinkel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat komt omdat winkelen met mij zo geweldig is."
    "Hmm, ja, daar heb je gelijk in."
    Vrolijk loop ik naast haar en kijk wat rond.
    "Hierzo?"
    Ik stop even voor een grote schoenwinkel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, ja, daar heb je gelijk in. Hierzo?" Wanneer ik merk dat Rey stopt met lopen kijk ik even naar gebouw naast ons. Ik bekijk de etalage even en knik dan instemmend.
    "Maat zevenendertig of zesendertig," zeg ik glimlachend voordat ik de winkel inloop en zijn hand even loslaat. Ik draai me even om en kijk hem afwachtend aan.
    "Laten we kijken of ik het glazen muiltje pas, goed?" grap ik en glimlach onschuldig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maat zevenendertig of zesendertig. Laten we kijken of ik het glazen muiltje pas, goed?"
    Ik grinnik.
    "Ik heb al mee bikini's en jurkjes gekozen, dus kies jij maar alleen."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Ik zal gewoon kijken en oordelen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik heb al mee bikini's en jurkjes gekozen, dus kies jij maar alleen. Ik zal gewoon kijken en oordelen." Ik loop even naar mijn eigen maat toe.
    "Oh ja, bijna vergeten alweer. Wat een zware dag moet dat voor je zijn." zeg ik overdreven en grijns even.
    "En al die tassen die je moet dragen, pff. Ik zou absoluut niet in je schoenen willen staan." Ik kijk even naar mijn vieze Allstars en kijk dan weer op.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Oh ja, bijna vergeten alweer. Wat een zware dag moet dat voor je zijn. En al die tassen die je moet dragen, pff. Ik zou absoluut niet in je schoenen willen staan."
    Ik grinnik.
    "Weet je, ik zal hier even gaan zitten, ga jij je maar uitleven."
    Ik druk een kusje op haar lippen.
    "Roep me maar als je me nodig hebt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Weet je, ik zal hier even gaan zitten, ga jij je maar uitleven. Roep me maar als je me nodig hebt." Ik kijk hem glimlachend aan en druk mijn lippen nog kort op de zijne.
    "Ik kom wel naar je toe, goed? Dan kan jij uitrusten, want dat heb je zó hard nodig." zeg ik plagerig en laat hem dan los.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik kom wel naar je toe, goed? Dan kan jij uitrusten, want dat heb je zó hard nodig."
    Ik knik lachend.
    "Als jij het zegt, mevrouw de verpleegster."
    Ik ga zitten en blijf haar aankijken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Als jij het zegt, mevrouw de verpleegster." Ik draai me nog even om en knipoog naar hem en maak een klein buiginkje.
    "Dus ik hoef niet eens meer te oefenen om als verpleegster te dienen? Gaat me dan toch echt een stuk gemakkelijker af." Ik grinnik even en kijk hem geamuseerd aan.
    "Had niet verwacht dat ik er zo gemakkelijk mee weg zou komen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dus ik hoef niet eens meer te oefenen om als verpleegster te dienen? Gaat me dan toch echt een stuk gemakkelijker af. Had niet verwacht dat ik er zo gemakkelijk mee weg zou komen."
    Ik sta nog even recht om mijn lippen op de hare te drukken.
    "Je bent zo onweerstaanbaar wanneer je knipoogt."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.