• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Zeker?"
    Haar stem brengt me terug naar de realiteit.
    "Zeker van wat?"
    Niet-begrijpend kijk ik haar aan.
    Ik ben me bewust van elke beweging die ze maakt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zeker van wat?" Door middel van mijn benen om zijn middel druk ik hem iets dichter tegen me aan.
    "Of je dit wilt." antwoord ik zachtjes terug. Het is raar om te vragen, vooral omdat ik mijn lippen daarna vrijwel direct weer op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Of je dit wilt."
    Ik kijk haar even in de ogen en begin te twijfelen. Ik vind haar echt leuk, maar rustig aan, is rustig aan. Ik heb de tijd van mijn leven, zij heeft haar leven. Ik bijt op mijn lip.
    "Ik wil je nergens toe dwingen," zeg ik eerlijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik wil je nergens toe dwingen," Ik schud mijn hoofd. Ik heb het immers niet over mezelf, zelf waren de twijfels compleet verdwenen.
    "Ik heb het niet over mezelf." antwoord ik terug en kijk even naar zijn lippen. Meteen kijk ik weer omhoog als ik mezelf erop betrap en glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik heb het niet over mezelf."
    Onbewust kruipt er een geamuseerde grijns op mijn gezicht en hij is niet weg te slaan.
    "Wel dan..."
    Ik til haar op, en druk mijn lippen op de hare. Zo breng ik haar naar de slaapkamer. Als we iets doen, doen we het op een fatsoenlijke manier.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wel dan..." Ik voel hoe hij me optilt en eerst wil ik hevig protesteren, aangezien we dit niet meer zouden doen, maar wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt laat ik het varen en laat me zachtjes op het bed zakken. Voorzichtig trek ik hem met me mee en trap mijn hakken uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik leg mijn hand op haar wang en druk zacht mijn lippen op de hare. Ook ik schop mijn schoenen uit en ik kruip tegen haar aan. Mijn hand glijdt over haar lichaam, en ik laat ze voorzichtig rusten op de rand van haar topje. Mijn lippen verlaten de hare, en verplaatsen zich naar haar hals.

    [Ik ga slapen, de kans is klein dat ik morgen on kom ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Oké, welterusten! Voor mij ook, want ik moet werken van 9 tot 5, haha.]

    Faye
    Ik voel zijn handen over mijn lichaam glijden, tot ze bij mijn shirt blijven haken. Wanneer hij met zijn lippen naar mijn hals vertrekt sluit ik mijn ogen even en merk hoe een kreun mijn lippen verlaat. Mijn handen laat ik over zijn rug glijden, waarna ik subtiel zijn shirt iets omhoog trek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Wanneer haar kreun de stilte verstoort, loopt er een rilling over mijn rug. Ik strek mijn armen en doe mijn shirt uit. Vrijwel meteen daarna plaatsik mijn rechterhand op haar bovenbeen en druk mijn lippen weer op de hare. Zacht mompel ik haar naam en streel met mijn neus langs de hare. Haar bewegingen en handelingen, en het feit dat het al een hele tijd geleden is, zorgen ervoor dat de opwinding in mijn lichaam langzaamaan begint toe te nemen. Ik schaam me er lichtelijk voor, maar besteed er even geen aandacht aan. Ik druk nog steeds zachte kusjes op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Vrijwel meteen trekt Rey zijn shirt uit,voel zijn hand op mijn bovenbeen rusten en mijn naam mompelen. Ik voel zijn neus tegen de mijne strelen wanneer hij zachtjes mijn naam mompelt. Ik druk mijn lippen meteen weer op de zijne, lik met mijn tang langs zijn lippen enlaat me volledig gaan, trek mijn shirt over mijn hoofd heen uit. Mijn ene hand laat ik door zijn handen varen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Wanneer ze haar shirt uittrekt laat ik mijn blik even over haar lichaam glijden.
    "Je bent mooi," fluister ik.
    Ik leg mijn ene hand in haar hals en druk zacht mijn lippen op de hare. Mijn andere hand volgt de vorm van haar lichaam, en blijft rusten net onder haar billen. Ik leg haar been om mijn middel, en zonder haar lippen los te laten, druk ik zacht mijn kruis tegen het hare. Liefdevol laat ik mijn lippen even afdwalen naar haar hals.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Je bent mooi," Hoor ik hem zachtjes zeggen, ik voel mijn wangen blozen en kus hem vol passie terug als hij zijn lippen op de mijne drukt.
    "Je bent geweldig," vul ik hem glimlachend aan. Ik voel zijn hand over mijn lichaam glijden, waarna zijn lippen afdwalen naar mijn hals. Mijn ene hand laat ik in zijn haren rustig, terwijl ik langzaam met mijn andere hand naar de knoop van zijn broek glijdt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    nieuw topic


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Je bent geweldig."
    Ik houd mijn adem even in wanneer ze haar hand naar mijn broeksrand verplaatst. Ergens wil ik dolgraag, maar ook niet. Eigenlijk wil ik het nog steeds rustig aan doen, hoewel dit beter dan goed voelt. Zacht druk ik mijn lippen weer op de hare en beweeg mijn andere hand naar de rand van haar shortje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Voorzichtig draai ik de knoop van zijn broek los. Ik voel zijn hand op de rand van mijn broekje rusten en voel mijn hart hevig bonzen. Mijn handen laat ik op zijn heup rusten, mijn lippen vinden zich een weg naar zijn hals waar ik zachtjes kusjes indruk.

    [Ik kijk captain America dus ik reageer traag, hahahaha. x]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.