• ©ThoseWords

    MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.



    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 11:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [dit is ook het laatste stukje dan ga ik lekker naar dromenland jeeej...
    slaap lekker(A)]
    Pansy

    Shit ze waren nog wakker 'ik...ik..' ik bleef maar stotteren 'ik ga maar een slapen denk ik..' en liep met gebogen hoofd zo snel mogelijk langs ze heen. Ik stond voor de deur van de meisjesslaapzaal totdat ik me bedacht en me omdraaide 'Dra..Draco het spijt me...' bracht ik met een zielig stemmetje uit 'ik ha..had me niet zo laten ga..gaan' en ik draaide me weer om en liep de slaapzaal in, mijn eerste doel was om het weer goed te maken met Draco want naast mijn grootste liefde was ik ook een hele goede vriend verloren...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [Truste mensjes, ik reageer morgen hier wel weer. Ben vroeg uit :D]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik jammer genoeg ook...maar mij kan je verwachten rond een uur of 4...
    droedels x]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    iemand Eleanor??]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ mag ik reactie van Fred?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AweSomee schreef:
    iemand Eleanor??]



    [ Ik kan Summer naar haar toesturen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {nouja Fred kan niet zo veel zeggen ik wacht meer op Maria.}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ das wel weer waar (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DrNightmare schreef:
    (...)


    [ Ik kan Summer naar haar toesturen]
    \\

    [is goed ze ziet in de meidenslaap zaal bij het raam te wachten op haar uil.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dobbyx schreef:
    Pansy

    Shit ze waren nog wakker 'ik...ik..' ik bleef maar stotteren 'ik ga maar een slapen denk ik..' en liep met gebogen hoofd zo snel mogelijk langs ze heen. Ik stond voor de deur van de meisjesslaapzaal totdat ik me bedacht en me omdraaide 'Dra..Draco het spijt me...' bracht ik met een zielig stemmetje uit 'ik ha..had me niet zo laten ga..gaan' en ik draaide me weer om en liep de slaapzaal in, mijn eerste doel was om het weer goed te maken met Draco want naast mijn grootste liefde was ik ook een hele goede vriend verloren...


    Jeanine

    ''Ik.. Ik..'' begon Pansy, en ik rolde met mijn ogen terwijl ik Draco nogsteeds omhelsde. Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder, waardoor ik haar richting opkeek. ''Ik ga maar eens slapen denk ik..'' Ja, dat is een goed idee. Ze liep richting de slaapzaal, langs ons heen.
    Op een gegeven moment stopte ze, en draaide zich om. ''Dra.. Draco het spijt me..'' zei ze, op een overdreven zielig toontje. ''Ik ha.. Had me niet zo laten ga.. Gaan.'' voegde ze eraan toe, en daarna liep ze de slaapzaal in. Ik slaakte een zucht, en keek Draco even aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer

    "Ik laat jullie even alleen" zei ik glimlachend. "Dan kan ik alles in de leerlingenkamer ophalen en verstoppen" zei ik en liep de ziekenzaal uit.
    Zodra ik voor het portret van Gryffidor stond zei ik het wachtwoord en liep naar binnen toe. Met een simpele spreuk zweefde alle flesjes achter me aan in de richting van de Zwadderich leerlingenkamer. Daar aangekomen liep ik naar de slaapzaal en toen de flesjes boven het bed zweefde verbrak ik de spreuk. Opeens zag ik Eleanor zitten "Hé" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco

    Jeanine slaakte een zucht en keek me aan. Ik keek Patty even na. 'Ik snap haar maar ik... Wil dit niet.' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Ik luister niet naar haar.' Ik kijk Jeanine zuchtend aan. 'Zullen we maar gaan slapen?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik glimlachte zwakjes. ''Is goed.'' antwoordde ik, aangezien ik mezelf er op betrapte dat ik best wel moe was. Ik pakte even zijn hand vast en drukte nog een kort kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    Ik grinnikte en drukte een kus op haar hand, haar aankijkend. Toen liep ik naar boven en ging na me te hebben omgekleed in bed liggen en staarde naar het plafond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eleanor Winter Black

    'Hé' hoorde ik achter me en ik draaide me om. Ik zag summer staan en stond op. 'Hé' zei ik glimlachend. 'Wat moet je daar mee' vroeg ik en wees naar de flesjes. Ik keek er grinnikend naar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †